Pirmoji karantino diena Lietuvoje: buvo sutrikęs „Tele2“ mobilusis ryšys (papildyta) | Kas vyksta Kaune

Pirmoji karantino diena Lietuvoje: buvo sutrikęs „Tele2“ mobilusis ryšys (papildyta)

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Pirmadienį portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojai pranešė, kad sutriko mobilusis „Tele2“ ryšys. Dalis Lietuvos gyventojų skundėsi negalintys prisiskambinti į vietinio ryšio telefono numerius iš „Tele2“ tinklo.

Kaip naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ nurodė „Tele2“ komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas, mobiliojo ryšio klientai buvo susidūrę su balso paslaugų sutrikimais, dalis skambučių buvo nesujungiami. Tačiau, pasak A. Baranausko, gedimai buvo sutvarkyti keliolikos minučių bėgyje ir pabrėžė, kad duomenų perdavimo paslaugos sutrikę nebuvo. Šiuo metu vartotojai jau gali naudotis tinklo paslaugomis.

„Atsiprašome klientų dėl nepatogumų ir užtikriname, kad dedame visas pastangas kuo skubiau juos pašalinti“, – teigė „Tele2“ komunikacijos vadovas.

„Telia“ sustabdė salonų darbą

Nuo šiandien iki kovo 30 dienos visi Lietuvoje veikiantys „Telia“ ir partnerių salonai yra uždaryti, o didžioji dauguma „Telia“ darbuotojų dirba iš namų. Visas įmonės paslaugas ir prekes klientai gali užsisakyti ir valdyti internetu, visos prekės žmonėms į namus pristatomos nemokamai, rašoma „Telia“ pranešime žiniasklaidai.

Paslaugų monitoringo centras Šiauliuose, logistikos komandos ir duomenų centrų darbuotojai dirba įprastu režimu, tačiau laikosi papildomų asmens higienos ir saugumo reikalavimų.

Darbus diegiant paslaugas ir šalinant gedimus įprasta tvarka tęsia ir „Telia“ inžinierių bei IT specialistų komandos, tačiau jie privalo laikytis ypatingos saugos ir prieš užeidami pas klientus į namus ar biurus privalo įsitikinti, kad juose nėra sergančių žmonių. Visi inžinieriai yra aprūpinti rankų dezinfekcijos priemonėmis, kaukėmis ir vienkartinėmis pirštinėmis.

„Dėl koronaviruso per savaitę balso skambučių srautas „Telia“ tinkle išaugo 30 proc., tarptautinių duomenų srautas fiksuotu internetu padidėjo 40 proc., o mobiliųjų duomenų srautas pakilo 10 procentų. Nors mūsų tinklas yra pajėgus priimti gerokai didesnius duomenų ir skambučių srautus, preventyviai didiname visų tinklo dalių pajėgumą“, – sako „Telia“ technologijų vadovas Andrius Šemeškevičius.

„Telia“ nuolatinių paslaugų teikimui Lietuvoje dėl nacionalinio karantino jokio poveikio nėra, nes bendrovės veiklos tęstinumo plane yra numatyti procesai ir sprendimai esant skirtingiems rizikos lygiams.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA