AB „Kauno energija“ informuoja, jog, valstybėje paskelbus ekstremaliąją situaciją dėl koronaviruso grėsmės, centralizuotas šilumos bei karšto vandens tiekimas vartotojams bus užtikrinamas. Jokių papildomų priemonių dėl šilumos ir karšto vandens tiekimo vartotojams imtis nereikia.
„Kauno energijos“ išplatintame pranešime teigiama, jog remiantis Vyriausybės ekstremaliųjų situacijų komisijos sprendimu, nuo 2020 m. kovo 13 d. interesantai AB „Kauno energija“ patalpose (Raudondvario pl. 84 ir Raudondvario pl. 86A) laikinai nebus priimami.
Visus iškilusius klausimus prašoma spręsti naudojantis ryšio priemonėmis nuotoliniu būdu, telefonu ar el. paštu, ir laikytis Vyriausybės bei miesto savivaldybės rekomendacijų dėl savo ir kitų saugumo.
Kauniečių aptarnavimo centras „Mano Kaunas“ nuo pirmadienio, kovo 16 dienos klientus aptarnaus tik nuotoliniu būdu.
Visus rūpimus klausimus „Mano Kaunas“ klientai gali spręsti centro savitarnos portale. Taip pat klientai gali skambinti nemokamu telefonu 8 800 20000.