Inovatyviam verslui – „viskas įskaičiuota“ biurų nuomos paslauga prestižinėje Laisvės alėjoje | Kas vyksta Kaune

Inovatyviam verslui – „viskas įskaičiuota“ biurų nuomos paslauga prestižinėje Laisvės alėjoje

„Workland“ nuotr.

Sėkmingą tarptautinę patirtį į Kauną plečiantis „Workland“ mūsų mieste netrukus nuomai atvers jau trečiąjį šio tinklo biurų pastatą Kaune. Ir tai bus šeštasis „Workland“ centras Lietuvoje. Naujas biurų centras įsikurs prestižinėje vietoje – buvusio SEB banko pastate Laisvės alėjoje priešais viešbutį „Kaunas“.

[galerija kiek=”12″]

Inovatyvus verslas nori išvengti rizikų 

Istoriniame pastate Laisvės alėjos ir Maironio gatvės sankirtoje baigiamos rekonstruoti patalpos duris pirmiesiems nuomininkams atvers jau šių metų balandį. Laisvės alėjos pastate nuomojamos patalpos dėl savo lokacijos, erdvių išskirtinumo ir interjero kokybės pilnai atitiks aukščiausios kategorijos biurų kartelę.

„Šis pastatas turi ypatingą aurą, čia daug metų veikė bankas, išskirtinę istoriją pastatas turėjo ir sovietmečiu, tarpukariu, tad ypatingos vietos savo biurui ieškantys verslai gana aktyviai domisi šiuo pastatu. Mes stengiamės sukviesti skirtingų sričių verslus, tiek mažas vos poros žmonių įmones, tiek didesnes turinčias 15 ir daugiau darbuotojų. Organizuojame specialius renginius, kad čia dirbsiantys žmonės galėtų pažinti vieni kitų verslus ir rasti bendradarbiavimo galimybių, tiek lokaliai, tiek tarptautiniame „Workland“ narių tinkle.

Taip pat kviečiame ir pavienius asmenis, dirbančius sau, tokiu atveju galima išsinuomoti ne tik mažą biurą, bet ir tiesiog darbo vietą, uždaroje bendradarbystės „coworking“ erdvėje. Pagrindinis išskirtinumas, kad klientai gauna pilnai aprūpintas ir aptarnaujamas patalpas ir nepatiria jokių pradinių investicijų nei į baldus, nei į biuro įrangą“, – sako „Workland“ valdomų centrų vadovė Lietuvoje Laura Panovienė.

„Workland“ valdomų centrų vadovė Lietuvoje Laura Panovienė / „Workland“ nuotr.

Nuomos terminas – nuo 1 mėnesio

„Įmonės pozityviai vertina galimybę patiems pasirinkti nuomos laikotarpį.  Ne visoms šiuolaikinėms įmonėms tinka įsipareigoti biuro nuomai 3 ar net 5 metams. Šiandien tavo verslui gal tereikia 10 darbuotojų, o tavo klientai yra tik vietinėje rinkoje, o jau kitąmet viskas gali būti kitaip. Patalpų įsigijimas ar ilgalaikė nuoma yra brangus įsipareigojimas, kuris varžo verslo mobilumą, lankstumą, greitį, o taip pat sukuria įmonei spąstus racionaliai valdyti savo išlaidas.

Kam investuoti į patalpas, jei po metų tau jos bus nebereikalingos, o kur dėti visą įsigytą inventorių – išparduoti, sandėliuoti ar likviduoti? Jau nesakau, kad šie procesai užima ir daug laiko. Mes siūlome racionalią išeitį – mokėti tik už tiek, kiek tuo metu reikia darbo vietų ir nieko neinvestuok papildomai.

Galima pasirinkti dviejų, keturių, šešių ar daugiau darbo vietų privačius biurus. Naudojantis „Workland“ pilnai aptarnaujamų biurų paslauga tereikia turėti tik kompiuterį“, – apie besikeičiantį šiuolaikinio verslo modelį kalba L. Panovienė.

Populiariausias „Workland“ biuro nuomos laikotarpis yra pusmetis arba metai. Tačiau pageidaujant „Workland“ biurą galima nuomotis, kad ir vienam mėnesiui, o darbo vietą nors ir vienai dienai. Esant poreikiui įmonės gali lengvai keisti mažesnį biurą į didesnį sumokant tik biuro paslaugos kainos  skirtumą.

Kas tai yra „lanksti“ biuro nuoma?

„Workland“ siūlo darbo vietų lankstumą, kuris itin patogus dinamiškiems verslams, kurie gali didinti arba mažinti darbuotojų skaičių, priklausomai nuo savo poreikių.

„Pavyzdžiui, jūsų įmonė gavo naują projektą, kurio įgyvendinimui reikės papildomų 4 darbuotojų, bet tik trims mėnesiams. Prašom, jūsų paslaugoms – papildomas biuras būtent tokiam laikotarpiui. Prie jau turimų biurų galite prisijungti daugiau biurų arba su visa komanda pereiti iš mažesnio biuro į didesnį“, – apie vadinamų verslo viešbučio tipo biurų patalpų privalumus pasakoja L. Panovienė.

Ji sako, kad nemažai verslų susiduria su problema, kad įmonės iškart nuomojasi didesnį biurą su perspektyva augti, o augimo gali ir nebūti, tačiau papildomą plotą reikės išlaikyti – mokėti ir nuomą, ir komunalinius mokesčius, patalpas šildyti, valyti.

Arba kaip tik įmonės renkasi tokį biurą kokio reikia, bet padidėjus darbuotojų skaičiui susiduria su problema, kad nėra kur naujus darbuotojus įkurti. Pastaruoju atveju dalis darbuotojų dirba per nuotolį, o darbo vieta tampa namai ar kavinė, „Workland“ sprendimai leidžia darbdaviui visą komandą turėti vienoje vietoje. Papildomas vietas galima prijungti labai operatyviai.

Daugybė biuro paslaugų 

„Workland“ teikia kompleksines paslaugas: internetas, kava, patalpų valymas, visos komunalinės paslaugos, apsauga, praėjimo kontrolės sistema. Biurai pilnai įrengti su baldais. „Bendrose erdvėse, į kurias galės patekti visi „Workland“ nariai, įrengtos laisvalaikio ir poilsio zonos, jauki virtuvė ir stilinga vieta numatomiems renginiams.

Svečius pasitiks „Workland“  administratorės. Už papildomas paslaugas mokama tik tuo atveju, jei nariai jomis naudojasi: automobilio stovėjimo vietos, posėdžių salės, „podcast“ įrašų erdvė, dokumentų spausdinimo paslaugos, drabužių valymas, užkandžių parduotuvė ir kt.

„Nariams patekti į „Workland“ bus sudaryta galimybė 24 val. 7 d. per savaitę, o tai ypač patogu dirbantiems su klientais skirtingose laiko zonose. „Workland“ nariams taip pat sudaromos išskirtinės sąlygos dirbti kitose tinklo biurų lokacijose, esančiose visose Baltijos šalyse“, – privalumus vardina L. Panovienė.

Jaukios „Workland“ laisvalaikio erdvės / „Workland“ nuotr.

Visada išskirtinis interjeras

Dar vienas momentas, apie kurį reikėtų paminėti – įspūdinga, iki smulkiausios detalės architektų sukurta aplinka. Beveik visi naujojo „Workland“ interjero baldai yra gaminami individualiai, išskyrus biuro kėdes, kurioms keliami aukšti ergonominiai reikalavimai.

„Šiame centre vyraus ramios, natūralios gamtos spalvos. Patogios posėdžių salės – kiekviename aukšte. Privatiems pokalbiams telefonu bus skirtos garsą izoliuojančios „pokalbių būdelės“. Erdvi virtuvė su baro stalu ir valgomojo zona bus įkurta viršutiniame centro aukšte, šiame aukšte taip pat bus dvi lauko terasos.

Laisvalaikio (lounge) erdvės bus įkurtos kiekviename iš trijų „Workland“ aukštų. Centrinėje pastato dalyje atsivers įspūdingas atriumas per kurį šviesa pateks į centrinę pastato dalį“, – apie naujojo „Workland“ biurų pastato įrengimą pasakoja L. Panovienė.

Dėl Workland biurų kviečiame susisiekti telefonu: 861455955 arba el paštu laisves@wrkland.com. Iki kovo mėn. pabaigos bus taikomos išankstinių pardavimų kainos ir ypatingi pasiūlymai. 

„Workland“ priklauso tarptautiniam „Workland Group“ tinklui turinčiam padalinius Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Be privačių ofisų, bendradarbystės erdvių „Workland“ taip pat kuria bendruomenę, skatinančią bendrauti, rasti bendrų verslo ryšių, tiek šalies, tiek Baltijos šalių mastu. „Workland“ įkurtas 2016 m. priklauso privataus kapitalo ir rizikos kapitalo investuotojui „BaltCap“ ir „Workland“ įkūrėjui bei valdybos pirmininkui Indrekui Haalui.

Daugiau informacijos čia

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA