Užsimoję prisijungti Raudondvarį, iš stalčiaus ištraukė naujo tilto projektą

Kauno savivaldybės nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Vaizdingą Nemuno ir Nevėžio santaką Raudondvario plento gale pėstieji ir dviratininkai netrukus galės pasiekti dar patogiau.

Kaip skelbiama Kauno savivaldybės pranešime spaudai, ties Žemaisiais Kaniūkais savavališkus pylimus abipus kelio sulyginus su žeme, jų vietoje bus įrengti platūs šaligatviai. Kitas klausimas – sklandus automobilių judėjimas.

Siekiant užtikrinti saugų eismą ir greitą susisiekimą su užmiesčiu, Kaunas svarsto galimybes statyti naują tiltą per Nevėžį ir tiesti kitą kelią Jurbarko link.

Raudondvario, Kulautuvos ar Vilkijos miestelių bei apylinkių gyventojai pritars, kad senasis K. Veverskio tiltas ir per jį einantis dviejų eismo juostų kelias nepritaikyti gerokai išaugusiems šių dienų transporto srautams. Čia ne tik formuojasi spūstys, bet ir dažnai kyla eismo nelaimės.

Platinti prieš beveik 70 metų statytą tiltą neįmanoma dėl geografinės padėties: toliau kelias į Raudondvarį kyla į kalną, o čia pat šlaite – senos kapinės. Taigi dabar visas automobilių srautas priverstas vykti pro Raudondvarį, taip didinant gyvenvietės oro užterštumą bei keliant pavojų pėstiesiems.

„Raudondvario tiltas nebeatitinka šiandieninio transporto apkrovimo, o pačiame Raudondvaryje žmonės priversti kvėpuoti daugybės pro šalį pravažiuojančių automobilių teršiamu oru. Deja, Kauno rajono savivaldybė mieliau puikuojasi turistų traukos objektu – vietos dvaru, bet iki šiol nesiėmė jokių realių veiksmų dėl pačių gyventojų, kad atsirastų aplinkkelis.

Todėl iniciatyvos imamės mes, svarstydami tokias galimybes. Tereikia išspręsti formalumus, nes kol kas anapus Nevėžio – ne Kauno miesto savivaldybės teritorija“, – teigė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

Pasak jo, sprendimas buvo surastas daugiau kaip prieš dešimtmetį, bet iki šiol gulėjo nepelnytai pamirštas. Paraleliai senajam Raudondvario tiltui, už kelių šimtų metrų Nemuno link, Kauno bendrajame plane numatytas naujas tiltas per Nevėžį ir kelias, nukreipiantis transporto srautus nuo gyvenamųjų vietovių ir iškart už Raudondvario „įsikertantis“ į dabartinį 141-ąjį kelią Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda.

Atsiradus naujajam, senasis tiltas liktų tarnauti tik Raudondvario ir aplinkinių gyventojų poreikiams. Naujasis aplinkkelis ir tiltas ne tik sujungtų miestą ir rajoną, bet ir dar labiau prieinamu bei matomu padarytų unikalų gamtos kampelį – Nemuno ir Nevėžio santaką.

Su Lampėdžio ežeru besiribojanti teritorija jau pernai buvo išvalyta nuo šabakštynų ir invazinių rūšių augalų, įrengti pėstiesiems ir dviratininkams skirti takai bei apžvalgos aikštelės, tad atsinaujinusi laisvalaikio erdvė tapo atvira visiems kauniečiams ir miesto svečiams.

186 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Iš „Žalgirio“ arenos greitąja išgabentas „El Fuego“ narys dėkoja Kauno medikams

Liūdnai pagarsėjusiame sporto klube sumuštas berniukas atsidūrė Kauno klinikose

D. Motiejūnas prisiminė absurdišką V. Romanovo pasiūlymą ir E. Žukausko skolą

Staigmena gyventojams: stovėjimo vietose išdygo gelžbetonio blokai

Troleibusui įlėkus į atitvarus, Taikos prospektas sunkiai pravažiuojamas

Tunelio gatvėje stoja automobiliai: siūlo rinktis kitą maršrutą

Kauniečiai prašo pagalbos: nufilmuota, kaip ilgapirščiai įsilaužia į automobilį (video)

Anšlaginiame koncerte Kaune Jazzu davė užuominą apie dideles ambicijas

Susipažinkite: sukurtas žemėlapis, kuriame matyti visi Kaune vykdomi ir planuojami projektai

Neišvengiama: vienkartiniu vadintas automobilių mokestis taps metiniu