Elektronine bankininkyste pasipiktinusi kaunietė: kaip viską suspėti senjorui? | Kas vyksta Kaune

Elektronine bankininkyste pasipiktinusi kaunietė: kaip viską suspėti senjorui?

Asociatyvi / DELFI nuotr.

Šią savaitę į „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi Šiaulių banku pasipiktinusi moteris.

„Mano seneliui yra 88-eri metai, bet jis vis tiek naudojasi elektronine bankininkyste, – savo pasakojimą pradėjo moteris. – Ir dabar Šiaulių bankas padarė tokius prisijungimus, kad mano senelis nespėja prisijungti.“

Prisijungiant prie Šiaulių banko elektroninės bankininkystės per 2 min. reikia suvesti 8 skaitmenų PIN kodą, kuris nurodytas kodų kortelėje. Taip pat per tą patį laiką reikia suvesti ir į mobilųjį telefoną atsiųsta 9 skaitmenų kodą.

„Man tai padaryti užtenka 30 sek., o jam reikia kokių 5 min. kad atlikti visą procedūrą, tačiau tiek laiko niekas neskiria, – dėstė skaitytoja. – Rašiau skundus bankui, tačiau jie nieko nedaro, nors kaip patys minėjo skundų jau daug.“

„Kas vyksta Kaune“ redakcijai susisiekus su Šiaulių banko atstove paaiškėjo, kad problema sprendžiama, tačiau kada viskas bus sutvarkyta neaišku.

„Siekiame, kad visiems klientams naudotis interneto banku būtų patogu, todėl šią problemą jau sprendžiame ir artimiausiu laiku sutvarkysime“, – trumpai atsakė atstovė.

Šiaulių bankas tai komercinis bankas, kuris teikiantis finansines paslaugas ir turi 64 teritorinius padalinius, kurie veikia 35-iuose miestuose visuose šalies regionuose.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA