Pirmadienio popietę, pasak „Kas vyksta Kaune“ skaitytojos, sutriko mobilios bilietų žymėjimo programėlės „Žiogas“ veikla. „Tenka mokėti papildomai“, – teigė su programėlės trikdžiais susidūrusi kaunietė.
Į „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi skaitytoja, kuri pirmadienį patyrė nemalonumų dėl sutrikusios „Žiogo“ programėlės veiklos.
„Šiandien nuo pietų neveikia mobilioji programėlė „Žiogas“, niekur nėra jokios informacijos, turint sukauptą mėnesinį bilietą tenka mokėti papildomai“, – pasakojo kaunietė.
Mobili programėlė leidžia papildyti „Žiogo“ sąskaitą ir naudotis viešuoju transportu nuskaičius brūkšninį kodą ant komposterio.
Taip pat mėnesio laikotarpiu pažymėjus bilietų už mėnesinio bilieto kainą, iki mėnesio pabaigos viešuoju transportu su „Žiogu“ galima važiuoti nemokamai.
Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.