Kaip save parduoti XXI amžiaus darbdaviui? | Kas vyksta Kaune

Kaip save parduoti XXI amžiaus darbdaviui?

Organizatorių nuotr.

Į šį klausimą spalio 3 dieną, ketvirtadienio vakarą viešbutyje „Europa Royale Kaunas“ seminaro metu atsakys trys verslo pasaulio atstovai: Jurgis Adomavičius, Mantas Matukaitis ir Aistė Antanaitytė-Matukaitė. Jie atskleis, kaip darbdavys mato darbuotoją, ko iš jo nori ir kodėl vieni darbuotojai yra skatinami pareigų aukštinimu ir premijomis, o kiti – ne.

Jurgis Adomavičius – profesionalios muitinės tarpininkų įmonės „Bunasta“ savininkas, darbdavys ir „Youtube“ kanalo „Pagal Jurgį“. Mantas Matukaitis – „AB Volfas Engelman“ marketingo vadovas. Jis – kartu ir samdomas darbuotojas ir darbdavys, o Aistė Antanaitytė-Matukaitė – „Finansinių sprendimų agentūros“ skyriaus vadovė ir įvairių socialinių projektų organizatorė.

Šios trys asmenybės susipažino automobilių sporto pasaulyje, tapo draugais, pradėjo kalbėtis ir darbiniais klausimais ir išsigrynino, kad daugiausiai verslas praranda dėl gerų darbuotojų trūkumo ar tiesiog nesugebėjimo palaikyti dialogo su darbuotojais, lyg darbdavys ir darbuotojas būtų skirtingų kastų atstovai. VIsi sutiko, kad daugumai gerų darbuotojų, kurie kuria pridėtinę vertę, o daro ne tik tai, kas įrašyta darbo sutartyje gali mokėti ir gerokai didesnį atlyginimą.

„Mes norime atskleisti visus niuansus, kaip darbdavys mato darbuotoją ir kodėl vieni darbuotojai yra motyvuojami ir kyla pareigose, o kiti – ne. Sklando labai daug mitų apie darbdavių ir darbuotojų santykius, tai mūsų šio seminaro misija – juos sugriauti arba patvirtinti, kad visiems viskas būtų aišku“, – sakė Aistė Antanaitytė-Matukaitė.

Aistė Antanaitytė-Matukaitė / Organizatorių nuotr.

Seminaras „Kaip save parduoti XXI amžiaus darbdaviui“ apims visus su darbu susijusius etapus.

Nuo įsidarbinimo iki kilimo karjeros laiptais ir laiko derinimo atliekant skirtingas užduotis, tad bus vertingas ne tik ieškantiems darbo, bet ir jau dirbantiems samdomą darbą.

Pirmasis pranešėjas, AB „Volfas Engelman“ atstovas ir geriausiu šiemet išrinktas marketingo specialistas Mantas Matukaitis atskleis, kaip sužibėti darbo pokalbyje.

„Yra žmonių, kurie turi tikrai daug gerų įgūdžių ir žinių, tačiau prieš darbo pokalbį nepadaro namų darbų, nemoka savęs pateikti ir gerą darbo vietą perleidžia kitiems“, – sakė Mantas, kuris seminaro metu papasakos, kaip pasiruošti darbo pokalbiui dėl aukštos pozicijos ir kaip sužavėti darbdavį.

Mantas Matukaitis / Organizatorių nuotr.

Sparčiai besiplečiančios įmonės „Bunasta“ savininkas Jurgis Adomavičius savo pranešimą skirs jau dirbantiems samdomą darbą, pasakos kaip kilti karjeros laiptais. Atskleis savo asmeninę patirtį, kaip darbdavys žiūri į savo darbuotojus, kokius labiausiai vertina ir ką reikėtų daryti, kad kiltų atlyginimas ir pareigos.

Aistės Antanaitytės-Matukaitės tema – įvairių veiklų suderinimas. Ši moteris moka suktis it vijurkas ir 5 skirtingi darbai ar užduotys vienu metu jai nėra problema, ji visas jas įvykdo. Tereikia mokėti suderinti skirtingas veiklas. O kaip tarp jų nepasimesti – Aistė išpasakos seminaro metu.

Spalio 3-iosios vakarą Kaune vyksiantis seminaras iš dalies bus nemokamas. Bent jau pranešėjai už savo žinias neims jokio atlygio, mat tiki, kad atviresnis darbdavių ir darbuotojų bendravimas yra naudingas abiem pusėms: įmonės dirbs efektyviau ir augs, o darbuotojams kils atlygis.

Tačiau organizatoriai visus norinčius dalyvauti seminare vietoje bilieto skatina pasirinktą pinigų sumą pervesti „Mamų unijos“ fondo veiklai ir tiesiogiai prisidėti prie sunkiomis ligomis sergančių vaikų gerovės. Sėdimą vietą 18 valandą prasidėsiančiame renginyje garantuos išankstinis pavedimas, aukoti bus galima vietoje.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA