Oficialiai startavus naujųjų „iPhone“ telefonų prekybai Lietuvoje, pirmieji norėję savo rankose turėti „iPhone 11”, „iPhone 11 Pro” ar „iPhone 11 Pro Max” nepabūgo naktį iš ketvirtadienio į penktadienį pastovėti eilėse. Dalis nekantraujančių: baltarusiai, kurie į Lietuvą atvyko tik dėl „iPhone“ išmaniųjų.
[galerija kiek=”8″]
Pirmieji „Apple“ flagmanus, kartu su atlikėju Donatas Montvydas ir socialinių tinklų žvaigžde Karolina Meschino, įsigyti galėjo „iDeal“ ir „TopoCentro“ lankytojai.
„Panoramoje“ įsikūrusiame „iDeal“ salone atlikėjas D. Montvydas susirinkusiai miniai sakė, kad jaučiasi kaip tarp savų. „Mano draugai klausia: ko jūs ten būsit pusė dvyliktos nakties – taigi miegoti reikia! Tikriausiai, esu tarp tų žmonių, kurie supranta, ko mes čia atėjome. Aš tiesiog esu įsimylėjęs tą brendą. Man iš tikrųjų garbė išpakuoti šį telefoną, pažiūrėti, kaip atrodo tos trys kameros, kaip tai veikia.
Nepaisant to, kad mano telefonas yra vis dar geras, manau, kad kamera yra tas dalykas, kuris bent jau mano sferoje yra ypač reikalingas. Tai kokybė“, – tikino atlikėjas.
Pasiteiravus atlikėjo, kurį iš 3 naujų modelių jis parsineš namo, jis patikino, kad „iPhone 11 Pro“ su didžiausia įmanoma atmintimi.
D. Montvydas jau ne vienerius metus yra ištikimas „iPhone“ gerbėjas, nors ir kiti išmaniųjų gamintojai nenusileidžia ir išleidžia dėmesio vertus flagmanus. Atlikėjas tikina, kad „Apple“ užkariavo jo širdį ne tik dėl įpratimo naudotis operacine sistema, o ir dėl stiliaus bei istorijos. „Man „iPhone“ turi stilių. Gali kurti telefonus, jie gali būti geri, negeri, bet man jis yra stilingas. Pasižiūriu ir man čia yra seksas: matai tas tris skylutes ir man tai yra įspūdinga. Spalvos, kokybė, nuo Steve’o Jobso laikų išlikusi filosofija. „Apple“ turi istoriją, jis turi jausmą. Tiesą pasakius, anksčiau aš turėjau visokiausių telefonų, bet pasilikau ir kelerius metus esu čia ir džiaugiuosi“, – teigia D. Montvydas.
Naujasis dizainus vienus žavi, kitus – atstumia
Šiais metais „Apple“ pakeitė telefono dizainą: „iPhone 11 Pro“ turi 3 objektyvus. Šiam sprendimui buvo negailestingi internautai: jie kūrė ir dalinosi įvairiais internetiniais memais. Užklausus atlikėjo apie tokią internautą reakciją, jis atsakė, kad „Apple“ galime laikyti žinoma įžymybe. „Jeigu mes „Apple“ traktuosime kaip celebrity (įžymybę – DELFI), tai visi pasaulio celebričiai, įskaitant ir mes, mažiukai Lietuvoje, visi mes turime savo heiterių.
Toks brendas kaip „Apple“ visą laiką sulauks dėmesio. O dėmesyje bus ir gero, ir pikto. Bet kuomet tu esi toks didelis ir trečdalis Žemės naudoja tave ir apie tave kalba, tau tai pasidaro nesvarbu. Paprasta taisyklė: arba apie tave kalba, arba ne. Ir šiuo atveju apie tai žmonės kalba. O ką kalba, nesvarbu, nes jie vis tiek yra perkamiausi“, – įsitikinęs atlikėjas.
Tačiau ne visiems naujasis dizainas buvo prie širdies. Vienas kalbintas „Apple“ gerbėjas patikino, kad pirks „iPhone 11“, nes jam naujoji nugarėlės išvaizda – ne prie širdies. „Aš asmeniškai imsiu „iPhone 11“, nes man „iPhone 11 Pro“ nugarėlė nepatinka. Parametrai praktiškai nesiskiria, o „iPhone 11“ yra ir pigesnis“, – dar laukdamas eilėje patekti į parduotuvę teigė jaunuolis.
Tikri fanai – supras
„iPhone 11 Pro Max“ atvykęs nusipirkti Einaras tikina, kad tie, kurie naudoja „iPhone“ tikrai supras kodėl tiek žmonių susirinko į parduotuvę vidurnaktį. „Esminis dalykas, kodėl keičiu telefoną, tai todėl, kad dabar naudoju „iPhone X“, jis šiek tiek paseno, baterija nebe taip laiko. Tai dėl baterijos, aišku“, – paklaustas, kodėl perka naują „iPhone“ atsakė vaikinas.
Tačiau įsigyti naujųjų flagmanų atvyko ne tik vietiniai: parduotuvėje buvo gausu ir Baltarusijos piliečių, kurie nepraleido progos įsigyti telefonus anksčiau nei jie bus pristatyti jų šalyje.
Daugiau naujienų skaitykite čia.