„Megoje“ ant „Audi“ užkrito betono gabalas: parduotuvė teigia, kad pavojaus nėra

Delfi.lt / Skaityojo nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

„Naujai pastatyta, vos prieš kelerius metus įrengta „Megos“ stovėjimo aikštelė jau griūva ir nuo lubų krentantys betono gabalai kelia pavojų ne tik automobiliams, bet ir žmonėms“, – teigiama kauniečio laiške DELFI redakcijai. Prekybos centro „Mega“ atstovai patvirtino, kad iš tiesų incidentas buvo, tačiau teigiama, kad realaus pavojaus nėra.

DELFI sulaukė skaitytojo nuotraukų, kuriose matyti ant galinės automobilio „Audi A4“ dalies nukritę betono gabalai. Akivaizdu, kad tai stovėjimo aikštelės konstrukcijų elementai. Įvykis užfiksuotas rugsėjo 13-ąją.

„Jeigu toks gabalas betono, koks nukrito ant mano automobilio, būtu užkritęs ant vaiko galvos tai mažų mažiausiai būtu pasibaigę kaukolės lūžiu“, – teigia automobilio savininkas.

Be to, vairuotojas kaltina „Megos“ atstovus slepiant įkalčius. Anot jo, kai buvo pakviestas į įvykio vietą paskelbus šią informaciją per prekybos centro mikrofonus, nuo automobilio betono gabalai ir dulkės jau buvo nuvalyti.

Kaltina slepiant įkalčius

„Visa laimė, kad žmonės tai pamatė pirmiau nei „Megos“ darbuotojai, ir spėjo nufotografuoti bei palikti kontaktus man ant lango. Jie man persiuntė nuotrauką, kaip viskas atrodė prieš pašalinant įkalčius“ – pasakojo DELFI skaitytojas.

Vyras sakė, kad prekybos centro darbuotojai susisiekė toli gražu ne iš karto, kai gavo informaciją apie incidentą, o tik po kelių valandų, kai, esą, viską sutvarkė ir išsiaiškino padėtį.

„Po viso šio įvykio manęs net nebuvo atsiprašyta, tiesiog buvau nukreiptas užpildyti prašymo formos dėl išmokos. Turiu važinėti, gaišti savo laiką ir naudoti degalus, skambinėti „Megai“ ir jos draudimui. Saugokite savo sveikatą ir turtą, jeigu lubos byra vos po kelių metų nuo pastatymo, tai baisu, kas bus toliau. Manau statybos darbų inspekcija turėtų rimtai susidomėti šiuo atveju“, – teigia vairuotojas.

Automobilio savininkui praeivių paliktas raštelis / Delfi.lt skaitytojo nuotr.

Pavojaus nėra

„Aikštelės saugumą išsyk po įvykio patikrino generalinis antžeminės stovėjimo aikštelės darbų rangovas“, – atsakyme DELFI teigė Ieva Goštautaitė-Gedutė, centrą valdančios įmonės „Baltic Red“ rinkodaros direktorė.

„Megos“ atstovai DELFI teigė, kad įvykio aplinkybės išsiaiškintos ir dabar pavojus negresia. Teigiama, kad iškart po įvykio PLC „Mega“ ėmėsi visų reikalingų priemonių, užtikrinančių klientų saugumą, ir kreipėsi į generalinį statybos darbų rangovą.

„Per atliktą nuodugnų tyrimą nustatyta, kad statinys saugus ir eksploatacijai tinkamas. Automobilį apgadinusi betono atplaiša galėjo atsirasti dėl kasdienės eksploatacijos metu galimai įvykusių minimalių techninių pažeidimų, tačiau ne dėl pastato konstruktyvo trūkumų. Rangovas užtikrino, kad pastato konstrukcijos yra saugios ir panašūs atvejai neturi pasikartoti“, – teigė „Megos“ atstovai.

Nukritęs betonas / Delfi.lt skaitytojo nuotr.

Papasakojo ne visą tiesą

Anot I. Goštautaitės-Gedutės, DELFI skaitytojo nupasakota įvykių versija nėra visiškai tiksli. Pasak jos, vos gavus pranešimą apie incidentą stovėjimo aikštelėje, atsakingi asmenys nuvyko iki vietos ir užfiksavo esamą situaciją.

„Nustatyta, kad ant automobilio bagažinės užkrito nedidelė betono atplaiša. Atplaiša atsakingų asmenų paimta tolimesniam vertinimo procesui. Prie apgadinto automobilio vairuotojas per garsinę sistemą pakviestas nepraėjus nei valandai nuo įvykio užfiksavimo“, – kalbėjo ji.

Anot pašnekovės, automobilio savininkui buvo išaiškintos visos procedūros, susisiekta su draudimo bendrove ir pranešta apie įvykį. Vairuotojas buvo informuotas ir apie galimybę remonto metu gauti pakaitinį automobilį, kad būtų patirta kuo mažiau nepatogumų.

Ant automobilio likę įbrėžimai / Delfi.lt skaitytojo nuotr.

Grasino žiniasklaidai

Anot I. Goštautaitės-Gedutės, prekybos centro administracija sulaukė ir itin keisto skambučio iš asmens, prisistačiusio nukentėjusio vairuotojo tėvu. Šis tikino, kad pasiūlyta draudimo išmoka yra per maža ir reikalavo papildomos kompensacijos, o jei tokios nebus, kreipsis į žiniasklaidą.

„Asmuo buvo informuotas, kad teikiame visą reikalingą pagalbą ir elgiamės įstatymų numatyta tvarka. Daugiau informacijos jam nesuteikta, nes PLC „Mega“ darbuotojai neturi galimybės nustatyti, ar skambinantis asmuo tikrai yra tas, kuo prisistato, taip pat nežino, kokią informaciją nori teikti pats nukentėjęs asmuo, nes įvykio metu žalą patyręs vairuotojas yra pilnametis. Pats nukentėjusysis po įvykio jokių priekaištų nepareiškė“, – teigė I. Goštautaitė-Gedutė.

Daugiau naujienų skaitykie čia.

25 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Naujausios žinios

Šilainiuose iškils naujas Kauno klinikinės ligoninės priestatas

Kauno tarybos verdiktas: ne Kauno gyventojų vaikams darželiai kainuos 16 kartų brangiau

Kauno miesto savivaldybei skirta 4 vieta didžiųjų savivaldybių indekse

Girto vairuotojo kelionė baigėsi įsirėžus į gyvenamąjį namą

Viena Laisvės alėjos dalis rekonstrukcijos greitu metu nesulauks

Ne Kauno mieste registruotų tėvų vaikams – galimai brangesni darželiai

Tiršto rūko pasekmės – Karmėlavoje partrenktas žmogus

Sergamumas gripu ir peršalimo ligomis šalyje didėja

Baltijos regiono lyderiai rinksis Kaune: pagrindinis iššūkis – visuomenės pasitikėjimo stoka

A. Juozapavičiaus prospekte įvykusi avarija pareikalavo aukų