Naujasis „Mazda CX-30“ – jau Kauno gatvėse: daugiau ryškių spalvų kelyje

D. Armono nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Šiemet pavasarį pasaulį išvydęs visiškai naujas „Mazda“ kūrinys – kompaktinis visureigis „CX-30“ – šiomis dienomis debiutuoja Lietuvoje. Išraiškingas naujokas diktuoja šiuolaikines SUV kategorijos atstovų tendencijas ir toliau sėkmingai keičia supratimą apie japonų gamintojo filosofiją. Jau pirmieji kilometrai Kauno gatvėmis atskleidė, kad adaptuotis prie jo vairo neprireikia nė akimirkos – automobilis tiesiog sukurtas patogioms kelionėms mieste, bet puikiai tinkamas ir tolimesnėms išvykoms.

Malšina stresą prie vairo

Išvaizda, važiavimo savybės, komforto įranga ir kaina – esminiai punktai pirkėjo prioritetų sąraše, renkantis naują automobilį. Tačiau šįkart, imdamiesi „Mazda CX-30“ bandymo, pridėjome kitą svarbų, kiek apibendrintą kriterijų – pritaikymą važinėti Kaune.

Tvarkomos gatvės, vis nesibaigiantys kasinėjimai, vietomis dar užsilikę žvyrkeliai, rugsėjo epidemija tampančios spūstys, naujai įrengti šviesoforai ir žiedinės sankryžos, o daug kur – ir didesniam greičiui provokuojanti lygi šviežio asfalto danga. Maždaug taip šiandieninių Kauno gatvių ypatumus nupasakotų statistinis miesto vairuotojas, neslėpdamas lengvo susierzinimo ar net streso.

„Mazda Motor Corporation“ neturi nieko bendro su farmacija, tačiau naujasis „CX-30“ modelis čia veikia kaip raminamieji. Būtent toks „vaisto poveikis“ juntamas nuo pat pirmųjų kilometrų prie jo vairo. Tikėtina, kad šis efektas persiduoda ir kitiems, mat ryškiu eksterjeru išsiskiriantis debiutantas traukia aplinkinių žvilgsnius savo kontrastais gana pilkose rudenėjančio Kauno gatvėse.

D. Armono nuotr.

Naujoji „Mazda CX-30“ – stilius, kurį norisi pajausti. Su tokiu ant šoninių durelių besipuikuojančiu šūkiu miesto visureigis debiutuoja Lietuvoje ir tenka pripažinti, jog šie žodžiai taikliai apibūdina jo kuriamą emociją.

Patogus visam ekipažui

Šio SUV forma – naujas reiškinys visame kompaktiškų miesto visureigių segmente. CX-30 išvaizdoje dera drąsios visureigio proporcijos ir minimalistinė išgrynintų linijų estetika, o tokį derinį apibendrina būtent šiame modelyje pritaikyta dizaino koncepcija „Sleek and Bold“. Joje harmoningai dera keli skirtingi elementai – aptaki kupė elegancija ir SUV ryžtingumas.

„Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad japonai šį modelį kurti ėmėsi nuo išorės dizaino, ragindami grožėtis modernia jo išvaizda netgi tuos, kurie paprastai abejingai žiūri į automobilius. Vis dėlto tiesa yra kitokia. Jau kuris laikas „Mazda“ gamintojo inžinieriai, pradėdami darbus, pirmiausiai akcentuojasi į vairuotojo sėdynę ir viską, kas aplink ją. Tai leidžia mėgautis puikiu rezultatu – visapusiškai išbaigtu ir vairavimo malonumą teikiančiu automobiliu“, – teigia bendrovės „Inchcape Motors“ atstovybės Kaune vadovas Darius Armonas.

Šiuos pašnekovo žodžius patvirtino ir praktiniai testai marširuojant Kauno gatvėmis. Salone dominuoja komfortiška erdvė keleiviams, o vairuotojui – jauki bei patogi darbo vieta. Skrupulingai apgalvotas prietaisų skydelis bei priekiniame stikle aiškiai matoma vaizdo projekcija su greičio rodmenimis iki minimumo sumažina tikimybę dėmesio nukrypimui nuo kelio. Prie vairo sėdintis asmuo gali mėgautis tuo, ką „Mazda“ kūrėjai vadina „Jinba Ittai“ – jausmu, kad automobilis tiesiog yra žmogaus kūno tąsa.

Gausi bazinė komplektacija

Savo gabaritais bei techninėmis charakteristikomis naujasis CX-30 modelis įsitvirtino tarp populiariųjų CX-3 ir CX-5 krosoverių. Ryškios kėbulo linijos sėkmingai įkūnija „Mazda“ koncerno pasirinktą „Kodo“ dizaino filosofiją, o po variklio gaubtu įdiegtas unikalus „Skyactive“ technologijų rinkinys užtikrina brandų bei kokybišką važiavimą.

D. Armono nuotr.

Paprašytas įvardinti pagrindinius pranašumus prieš gausias konkurentų pajėgas nuolat augančiame SUV segmente, D. Armonas išskyrė kelis aspektus: „Visų pirma, „Mazda“ savo naujaisiais modeliais laužo įsisenėjusius stereotipus apie „barškučio“ efektą. Šis CX-30 modelis – vienas tyliausių savo klasėje. Tačiau akustinės savybės tėra maža dalis privalumų. Pirkėjui visuomet aktuali kaina ir komplektacija, tad
ia japonų gamintojas išsiskiria savo siūlomu turtingu bazinės įrangos paketu, kuriam sunku būtų rasti analogų tarp konkurentų. Taigi naujasis CX-30 modelis yra dar vienas tvirtas „Mazda“ gamintojo žingsnis premium segmento link.“

Jei naujo automobilio paieškos jus atves iki „Mazda CX-30“, nusiteikite, kad bandomasis važiavimas užtruks kiek ilgiau. Prieš įsėdant vidun neabejotinai teks praleisti nemažai laiko mėgaujantis dėmesį prikaustančiu eksterjeru.

Komfortas ir ekonomija

Visureigis aprūpintas „i-Active“ šeimos visų varančiųjų ratų sistema su traukos paskirstymo technologija „G-Vectoring Control“, leidžiančia sklandžiau įveikti posūkius ir dar labiau susilieti su automobiliu.

CX-30 yra automobilis, kuriuo į keliones galės išsiruošti šeima ar draugų grupelė – puikiai išnaudota automobilio vidinė erdvė ir praktiškumu išskirianti bagažinė (430 l tūrio) užtikrina kelionės patogumą, o ypatingos CX-30 manevringumo savybės leidžia paprastai valdyti automobilį tiek kelyje, tiek bet kurioje parkavimosi aikštelėje.

Kuriant „Mazda CX-30“ buvo kruopščiai padirbėta ties tokiomis bazinėmis automobilio funkcijomis kaip pagreitėjimas, posūkiai ir stabdymas. Žinoma, tam įtakos turi ne tik važiuoklė bei valdymo ar stabdžių mechanizmai, bet ir jėgainės, kuriomis gali būti aprūpintas visureigis.
CX-30 siūlomas su naujais „Skyactiv“ šeimos varikliais, tarp kurių ir revoliucinis „Skyactiv-X“. Pastarajame suderintas tiek dyzelinio, tiek benzininio variklio degiojo mišinio uždegimo principas, užtikrinantis ekonomiją ir draugiškumą aplinkai.

Be to, visos modifikacijos su benzininiais varikliais turės „Mild-Hybrid“ tipo hibridinę jėgainę, kuri atitinkamomis sąlygomis įdarbins ir nedidelį elektros variklį, pavaduosiantį ar papildysiantį tradicinį motorą.

Atitinka kaunietiškus kriterijus

Baigiant vieną dieną trukusius bandymus, norėjosi pažintį su naujuoju CX-30 pratęsti gerokai ilgiau. Bendras įspūdis nepalieka abejonių, kad šis naujos kartos „Mazda“ modelių šeimos atstovas turi pamiršti kuklumą ir drąsiai veržtis į lyderių gretas tarp populiariausiųjų.

D. Armono nuotr.

Kasmet vykstantys „Lietuvos metų automobilio“ rinkimai jau dvejus metus iš eilės suteikė progą kauniečiams rinkti savąjį favoritą. Šį titulą kaskart iškovodavo miesto visureigiai. Tai įrodymas, kad SUV kategorijos atstovai ypač vilioja važinėjančiuosius laikinosios sostinės gatvėmis.

Tuo metu naujasis „Mazda CX-30“ gali būti laikomas vienu realiausių pretendentų į Kauno automobilio titulą 2020-aisiais.

14 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Šilainiuose iškils naujas Kauno klinikinės ligoninės priestatas

Kauno tarybos verdiktas: ne Kauno gyventojų vaikams darželiai kainuos 16 kartų brangiau

Kauno miesto savivaldybei skirta 4 vieta didžiųjų savivaldybių indekse

Girto vairuotojo kelionė baigėsi įsirėžus į gyvenamąjį namą

Viena Laisvės alėjos dalis rekonstrukcijos greitu metu nesulauks

Ne Kauno mieste registruotų tėvų vaikams – galimai brangesni darželiai

Tiršto rūko pasekmės – Karmėlavoje partrenktas žmogus

Sergamumas gripu ir peršalimo ligomis šalyje didėja

Baltijos regiono lyderiai rinksis Kaune: pagrindinis iššūkis – visuomenės pasitikėjimo stoka

A. Juozapavičiaus prospekte įvykusi avarija pareikalavo aukų