Kiekvieną rugsėjį didmiesčiuose simbolizuoja eismo spūstys, mat į miestus sugrįžta atostogautojai, tėvai vėl imasi vežti atžalas į ugdymo įstaigas, didmiesčius užplūsta studentai. Ir nors Kaunas garsėja kaip studentų miestas, panašu, kad šiemet miestas namų darbus iki rudens spėjo atlikti – baigtos didžiosios rekonstrukcijos.
Visgi, nors eismas jau paleistas Ateities plentu bei Aleksoto tilto mazgu, probleminių vietų netrūksta.
Greitkelis A1 – „Megos“ transporto mazgas
Greitkelio A1 (Vilnius-Klaipėda) rekonstrukcija ties Kaunu prasidėjo dar pavasarį. Pirmojo etapo darbai persirito į antrąją pusę, tačiau prasidėjus rugsėjui eismo spūstys tik didės.
Prieš savaitę eismas nukreiptas jau naujai nutiestu asfaltu dešiniąja kelio puse, o darbai persikėlė į kairiąją.
Įprastai spūstys formuojasi artėjant prie Kleboniškio tiltų. Ta pati situacija susidaro važiuojant keliu A5 link A1 – neretai spūstys „Via Baltica“ kelyje siekia kelis kilometrus. Tas pats ir Šilainių aplinkinėse gatvėse, kur piko metu sudėtinga įvažiuoti į A1.
Beje, didelė dalis kauniečių vykstant kelio darbams vengia A1 kelio ir renkasi miesto gatves. Tokiu būdu susidaro spūstys nuo Šilainių link miesto centro.
Centras – remonto zona
Nors Aleksoto tilto transporto mazgo rekonstrukcija jau baigta, darbai miesto centre nesibaigia.
Dabar pats sudėtingiausias taškas – Savanorių pr. ir E. Ožeškienės gatvės sankirta. Ši sankryža pateko į Laisvės alėjos rekonstrukcijos projektą. Ir būtent kamščiai šioje vietoje lemia spūstis net keliose Savanorių prospekto sankryžose.
Spūstys nusidriekia norint pasukti į K. Petrausko gatvę. Taip pat gana ilgokai teks palaukti norint iš Savanorių prospekto Jeruzalės skersgatviu patekti į E. Ožeškienės gatvę.
Žemaičių gatvės įkalnė
Žemaičių gatvė – jungtis tarp miesto centro ir svarbiausios arterijos Savanorių prospekto. Iki šiol ši jungtis uždaryta.
Kelio darbai čia prasidėjo vos prasidėjus vasarai ir tęsiasi iki šiol.
Žemaičių gatvėje bus atlikti ne tik standartiniai tokiais atvejais darbai – paklotas naujas asfaltas, įrengti nauji šaligatviai ir apšvietimas, – bet ir dar du ne ką mažiau svarbūs dalykai.
Tai – slenkančio šlaito sutvirtinimas ir šiuo metu mišriai veikiančių buities ir lietaus nuotekų sistemų atskyrimas.
Dalis gatvės jau atidaryta, tačiau įkalnės remontas dar vyksta. Iš esmės daug alternatyvų ir aplinkkelių nėra, tad teks rinktis Parodos gatvę arba Savanorių prospektą.
Daugiau naujienų skaitykite čia.