Artėjant Rugsėjo 1-ajai – specialistų patarimai apie racionalų pasiruošimą mokyklai | Kas vyksta Kaune

Artėjant Rugsėjo 1-ajai – specialistų patarimai apie racionalų pasiruošimą mokyklai

R. Tenio nuotr.

Savanorių prospekte įsikūrusiame verslo centre 290 neseniai duris atvėręs biuro ir mokyklinių prekių salonas „Mubas“ prieš artėjančią mokslo metų pradžią daugeliui kauniečių tampa vis dažnesne stotele. 25 veiklos metus skaičiuojantys jo šeimininkai pastebi besikeičiančius pirkėjų įpročius ir dalinasi savo patirtimi bei rekomendacijomis, kaip sėkmingai išsirinkti esant vis didesnei gaminių bei kainų pasiūlai.

[galerija kiek=”8″]

Siūlo vengti masinio pirkimo

„Jei anksčiau prieš rugsėjį įsismarkuodavo tikra pirkimo karštinė, dabar tokio bumo nebėra. Deficito laikmetis – jau seniai praeityje. Pirkėjams siūlome nepulti beatodairiškai krautis visko į krepšelius, bet gerai įvertinti poreikius ir pirmiausiai apsirūpinti būtiniausiomis prekėmis. Antraip atsiranda didelė tikimybė, jog kai kurie mokykliniai reikmenys taip ir pasimirš stalčiuose net neišpakuoti“, – pataria bendrovės „Mubas“, valdančios to paties pavadinimo elektroninę parduotuvę, vadovas Antanas Benaitis.

Daugiau kaip ketvirtį amžiaus prekybą kanceliarinėmis prekėmis plėtojantis verslininkas prisimena, jog prieš kelis dešimtmečius, vos tik pasibaigus mokslo metams, tėveliai jau nuo birželio pradžios rikiuodavosi į eiles ir pirkdavo viską, kas pasirodydavo ant prekystalių. Dabar, kai parduotuvės perkrautomis lentynomis siūlo vis didesnę prekių įvairovę, pašnekovas siūlo daugiau dėmesio skirti esminiams kriterijams – pirkinių kokybei ir kainai.

„Mubas“ / R. Tenio nuotr.

„Pastaruoju metu pirkėjų suaktyvėjimas išties akivaizdus, tačiau dar didesnio jų srauto tikimės rugsėjį, mokslo metams įsibėgėjant. Racionalesni žmonės supranta, jog norimas prekes įsigyti galima kada tik panorėjus, todėl neverta jų masiškai pirkti iš anksto ir sandėliuoti, lyg kokias gyvybiškai svarbias atsargas. Mokiniai patys pamatys, kokių reikmenų jiems dar trūksta ir galės vėliau patogiai viskuo apsirūpinti, išvengdami stovėjimo ilgose eilėse“, – patirtimi dalijasi A. Benaitis.

Svarbiausia – galutinė kaina

Iki šiol bendrovės „Mubas“ parduotuvės veikė Jonavoje ir Ukmergėje, o šių metų gegužę pirmasis salonas atidarytas ir Kaune. A. Benaitis priduria, kad visa jo vadovaujamos įmonės veikla – šeimos verslas, todėl ir naująsias prekybines erdves laikinojoje sostinėje (Savanorių pr. 290) projektavo bei didžiąja dalimi įsirengė patys. Verslininko siekis – pelnyti vis didesnį kauniečių pasitikėjimą bei savajame mokyklinių ir biuro prekių segmente tapti lyderiais Kauno mastu.

„Vis atpažįstame jau antrą ir trečią kartą sugrįžtančius pirkėjus, verslo įmonių darbuotojus. Vadinasi, mūsų pastangos duoda rezultatų – esame patrauklūs savo siūlomu produktų asortimentu ir kainomis. Patys vengiame tų ryškiaspalvių reklamų, skelbiančių apie didžiules nuolaidas, tad ir pirkėjams siūlytume labiau paisyti ne procentų dydžių su minuso ženklu, bet žiūrėti į galutinę sumą už prekes. Ne kartą įsitikinome, kad kolegoms skelbiant 25 proc. nuolaidas, mūsų įprastinės kainos vis tiek išlieka palankesnės. Tačiau esame lankstūs ir su nuolaidomis, tad galutinis rezultatas daugelį gali maloniai nustebinti“, – apie įsibėgėjančią pirmųjų mėnesių veiklą pasakoja bendrovės „Mubas“ Kauno padalinio vadovė Monika Benaitienė.

Pasak jos, čia užsukę pirkėjai kaskart sulaukia nuoširdžių patarimų ir kompetentingų konsultacijų: „Nuolat kaupdami patirtį kasdieniame darbe, bendraudami su kolegomis bei partneriais, stažuodamiesi užsienyje, savo žiniomis mielai dalijamės ir su klientais. Niekada neperšame vienos ar kitos prekės. Priešingai, kartais patariame netgi susilaikyti nuo kokio nors pirkinio, nes priešmokykliniai sąrašai neretai būna gerokai perdėti. Verčiau tegul būtiniausios prekės bus geresnės kokybės, ilgaamžiškesnės, patinkančios vaikams, kad po pusmečio netektų vėl pirkti tų pačių priemonių iš naujo.“

„Mubas“ / R. Tenio nuotr.

Papildoma motyvacija mokytis

Apžvelgdami savo siūlomą asortimentą naujojo salono vitrinose ir elektroninėje parduotuvėje, pašnekovai suskaičiavo gerokai per 10 tūkst. skirtingų pozicijų.

Pasirinkimas mokiniams čia varijuoja nuo rašiklių, sąsiuvinių, aplankalų iki spalvingos šiuolaikiškų kuprinių gamos. Antai pastarųjų ekspoziciją šiomis dienomis papildė pusšimtis žaismingų „MadPax“ gamintojo modelių.

„Šiame interneto amžiuje vaikai kartais net geriau už suaugusiuosius žino populiarius, jiems patinkančius prekės ženklus ir iš anksto yra pasirinkę savo norimo modelio kuprines, parkerius ar kitas prekes. Mes galime plačiau papasakoti apie jų pasirinkimą, suteikiame galimybę išbandyti patiems. Tokiais atvejais tėveliams vertėtų įsiklausyti į mažųjų pirkėjų pageidavimus. Juk kartais mėgstama mokymosi priemonė gali suveikti kaip papildoma motyvacija siekiant aukštesnių rezultatų mokyklos suole ar prie namų darbų“, – pastebi A. Benaitis.

Išskirtinis popieriaus asortimentas

„Mubas“ kone nuo pat savo veiklos ištakų specializuojasi prekyboje popieriumi. Skirtingų spalvų, įmantrios faktūros, įvairių matmenų ir gramatūros lakštais užpildyta didžiulė sieninė lentyna – vienas plačiausių pasirinkimų mieste.

Ilgame prekių sąraše taip pat gausu priemonių rankdarbiams bei meninėms, kūrybinėms veikloms, raštinės reikmenų konferencijoms ir kitiems renginiams. Pasak A. Benaičio, visa tai – ilgamečio uolaus darbo rezultatai vedant derybas su tiekėjais ir mezgant tiesioginius ryšius su gamintojais.

„Mubas“ / R. Tenio nuotr.

Dar iki įkurtuvių naujajame Kauno salone „Mubas“ ne vienerius metus aptarnavo ne tik privačius pirkėjus, bet ir verslo klientus Kaune, tiekdami jiems prekes iš sandėlių Jonavoje. Dabar šis bendradarbiavimas, verslininkų įsitikinimu, su kiekviena diena taps dar produktyvesnis.

„Nuolat sekame naujoves rinkoje, einame išvien su jomis. Siekiame, kad mūsų salone klientai jaustųsi komfortiškai, todėl kitas žingsnis – plėsti spektrą papildomų paslaugų, kurios suteiktų pirkėjams daugiau savitarnos galimybių. Norime, kad čia žmonės galėtų pasinaudoti popieriaus trimeriu, giljotina ar bigavimo įrenginiu. Tai mus priartintų prie pagrindinio tikslo, kad kauniečiams, prireikus kokybiško ar išskirtinio popieriaus, tokie klausimai iškart asocijuotųsi su mūsų pavadinimu“, – ambicingus savo puoselėjamo verslo siekius atskleidė bendrovės „Mubas“ vadovas.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA