Vasarą daugelis tikisi bent kelioms savaitėms ištrūkti iš profesinės rutinos ir pasikrauti naujos energijos. Tačiau atostogos gali būti ne tik pasyvios, bet ir sustiprinančios motyvaciją kurti prasmingus pokyčius aplink save. Rugpjūčio 25-30 d. Babtyno-Žemaitkiemio dvare vyks tarptautinė inovatorių stovykla ChangeMakers‘ON BoostCamp 2019, kurios metu net dešimt atrinktų komandų su ekspertų pagalba stiprins pokytį aplinkai kuriančius savo verslus.
[galerija kiek=”8″]
Organizatorė ir programos ChangeMakers‘ON įkūrėja Simona Šimulytė atskleidžia, kad pagrindinis stovyklos tikslas – parengti tvirtas pardavimo ir rinkodaros strategijas socialinių inovacijų verslams. ChangeMakers‘ON stovyklos dalyviai taip pat visą savaitę galės dalyvauti savęs pažinimo užsiėmimuose, diskutuoti su įtakingiausiais verslininkais, tarptautinių įmonių vadovais bei įvairių sričių specialistais, o taip pat turės galimybę išminties pasisemti iš nesėkmės istorijų su laimingomis pabaigomis.
„Kiekvienas dalyvis pats savarankiškai galės rinktis, kokią informaciją išsinešti iš stovyklos. Komandos turės galimybę konsultuotis su tais ekspertais, kurių sritys joms bus aktualiausios, taip pat pasirinktinai dalyvauti paskaitose ir dirbtuvėse. Stovykloje vyks ir atviri užsiėmimai, į kuriuos kviesime ne tik stovyklos dalyvius, bet ir visus norinčius, besidominčius inovacijomis, verslumu“, – apie programą pasakoja S. Šimulytė.
Ji džiaugiasi, kad socialinių inovacijų kūrėjus palaiko sėkmingi verslo atstovai. Pernai sėkmingo verslo patarimais dalijosi verslininkas Vladas Lašas, pelnęs aukščiausią asmeninį verslininkų apdovanojimą pasaulyje, tarptautinės išmaniųjų ir inovatyvių IT paslaugų kompanijos „Telesoftas“ vadovas Algirdas Stonys, taip pat DylanSharkey, ėjęs „Linkedin“ skaitmeninių pardavimų vadovo pareigas.
Šiemet prie socialinių inovacijų kūrėjų gerovės ženkliai prisideda Babtyno-Žemaitkiemio dvaro savininkas Mindaugas Šventoraitis, pakvietęs stovyklą organizuoti autentiškose erdvėse.
Pasak stovyklos organizatorės, ChangeMakers‘ON programos įkūrėjos Simonos Šimulytės, populiarumas kasmet auga tarptautiniu mastu. Praėjusių metų stovykloje savo verslus jau stiprino komandos iš Kroatijos, Kipro, Ukrainos, Amerikos ir Didžiosios Britanijos. Taip pat kasmet į dalyvių sąrašą be papildomos atrankos patenka keli tarptautiniuose konkursuose įvertinti startuoliai.
Šiemet kelialapius į ChangeMaker‘ON BoostCamp2019 jau laimėjo programinių kodų platformos startuolis „codum“, interaktyvios mokytojų ir moksleivių platformos „Educo“ autoriai, „Ligence“ inovatoriai, kuriantys automatizuotą širdies ultragarsinį tyrimą, elektroninės konsultacijų platformos saulės energiją gaminantiems vartotojams „Powering“ kūrėjai, inovatyvią technologiją ekologiškiems užkandžiams taikantys „Snack Haus“ autoriai iš Turkijos.
„Codum“ bendraįkūrėjas Liucijus Urmonas prisipažįsta, kad šiuo metu jų komandos pagrindinis tikslas yra pasiekti investuotojų ausis. Būtent tokios patirties su kolegomis jis nori pasisemti ChangeMakers‘ON BoostCamp 2019. Jis tikina, kad „codum“ verslo idėja jau yra patikrinta rinkoje.
„Codum“ platformoje programuotojai gali įsigyti sukurtus ir licenzijuotus programinius kodus. Todėl IT specialistams nereikia jų kaskart programuoti iš naujo. Poreikis automatizuoti kai kuriuos procesus kilo man dirbant žmogiškųjų resursų distribucijos srityje. O tada susipažinau su IT profesionalu Kęstučiu Jaunuškevčiumi ir kartu nusprendėme vienyti jėgas“, – atskleidžia L. Urmonas.
„Ligence“ inovatoriams idėja kurti programinę įrangą, kuri automatizuotų ir pagreitintų širdies ultragarsinį tyrimą, taip pat gimė atsiradus poreikiui palengvinti darbo procesą. „Mintis apie startuolį atsirado dviem medicinos rezidentams diskutuojant neformalioje aplinkoje. Jie pastebėjo, kad įprastas širdies ultragarsinis tyrimas reikalauja daug rankinio darbo. O tai prailgina paciento apžiūros laiką ir dėl to susidaro ilgos laukiančiųjų eilės“, – pasakoja „Ligence“ atstovas Dovydas Matuliauskas.
Jis pastebi, kad medicinoje laikas visada labai svarbus. Tad „Ligence“ siūloma inovacija gali išties palengvinti gydytojų darbą ir būti naudinga pacientams.
Ne mažiau prasmingą idėją stovykloje vystys ir „Powering“ komanda. Šis startuolis kuria elektroninę konsultacijų platformą, skatinančią tapti saulės energiją gaminančiais vartotojais. Vienas iš šios komandos tikslų – suvesti tokius vartotojus su saulės elektrinių rangovais. Rinkodaros ir pardavimų strategiją stovykloje stiprins ir startuolis „Educo“.
Ši komanda ketina įnešti pokyčius švietimo sistemoje bei sukurti interaktyvią bendravimo platformą mokytojams ir moksleiviams. O į stovyklą tiesiai iš Turkijos į Lietuvą atvykstanti „Snack Haus“ komanda kviečia išbandyti inovatyviai paruošiamus ekologiškus užkandžius. Šis startuolis prisideda prie maisto švaistymo problemos sprendimo ir skatina vartoti sveiką maistą.
Norintys prisijungti prie šių startuolių stovykloje, savo pokyčių verslą gali registruoti ChangeMakers‘ON svetainėje iki liepos 20 d.