Darbymetis Kauno autobusų stotyje: po atnaujinimo tiek keleivių dar nebuvo | Kas vyksta Kaune

Darbymetis Kauno autobusų stotyje: po atnaujinimo tiek keleivių dar nebuvo

Asociatyvi / „Kautra“ nuotr.

Jau praėjo mėnuo kai dėl geležinkelio darbų nuo Kauno geležinkelio stoties iki Palemono sustabdytas traukinių eismas. Keleiviai vykstantys į Vilnių arba iš jo traukiniais keliauja nuo laikinosios stoties įsikūrusios Palemone, kurią gali pasiekti specialiu autobusu. Šiais atsiradusiais keleivių nepatogumais naudojasi tarpmiestinių autobusų vežėjai.

Apie išaugusius keleivių srautus, dėl to kylančius iššūkius, pasakoja Kauno autobusų stoties vadovė Laima Pakusienė.

“Na lūkesčiai tikrai išsipildė – stotyje matome tikrai daugiau keleivių. Palyginome pardavimus stoties kasose su laikotarpiu prieš geležinkelių atkarpos uždarymą. Pokytis – 24 %. O dar yra pardavimai internetu, pardavimai autobusuose. Manau stotis sulaukia daugiausiai keleivių nuo jos atnaujinimo. Dėl to teko į kolektyvą priimti du naujus darbuotojus Kiek teko bendrauti su vežėjais, jie mato gan ženklų pardavimų padidėjimą Vilniaus kryptyje”, – pasakojo autobusų stoties vadovė.

L. Pakusienė / „Kautra“ nuotr.

Pasak stoties vadovės pardavimai padidėjo ne tik standartinėse kasose, bet ir savitarnos kasose, kuriose keleiviai gali savarankiškai įsigyti autobuso bilietus.

“Šiose kasose pardavimai lyginant su praėjusių metų birželio mėnesiu padidėjo net 67 %. Tai daugiau jaunimo pamėgtas bilietų pirkimo punktas. Aišku prie šio pakilimo prisideda ir puikūs vasaros orai, kuomet padaugėja keliautojų į pajūrį. Vis tik iš ilgametės patirties jaučiame, kad keleivių yra daugiau nei įprastą vasarą”, – pasakojo L. Pakusienė.

Anot pašnekovės stoties darbuotojai atskiria naujus keliautojus, anksčiau vykusius traukiniais. Tai ypač jaučia informacijos skyriuje dirbantys darbuotojai.

“Tarpusavyje juokaujame, kad daugiausiai darbo dėl padidėjusio srauto į Vilnių tenka informacijos darbuotojams. Traukinių ir autobusų keleiviai yra gan aiškiai pasiskirstę. Tad dabar buvusiems traukinių keleiviams reikia priprasti prie naujos stoties. Galbūt naujas keleivis dar nežino iš kurios aikštelės išvyksta autobusai, kur yra tualetas ar kur gali parkuoti automobilį. Tad informacijos personalas tikrai turi papildomo krūvio”, – pasakojo L.

Pakusienė, pridūrusi, kad vasaros metu ypač padaugėjo keleivių, stotyje besinaudojančių “Parkuok ir važiuok” paslauga.

„Kautra“ nuotr.
„Kautra“ nuotr.

Per dieną Vilniaus kryptimi iš Kauno autobusų stoties keleiviai vežami 59 reisais. Šiuos reisus aptarnauja septyni skirtingi keleivių vežėjai.

„Keleivių pagausėjimas tikrai jaučiasi. Laikais kai važiuodavo 19 ar 30 vietų autobusai, dabar važiuoja dideli 50 vietų autobusai. Ir jie važiuoja pilni. Palyginus šių metų gegužės-birželio laikotarpį su praėjusių metų matome 60 proc. pajamų išaugimą Vilniaus kryptimi. Tai geri skaičiai. Tikiu, kad dalis traukinių keleivių išbandę keliones naujais autobusais jas tęs ir atnaujinus traukinių darbą“, – kalbėjo „Kautros“ marketingo vadovas Mindaugas Sakalauskas.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA