Alternatyvūs maršrutai: kaip neįstrigti spūstyje ties „Mega“? | Kas vyksta Kaune

Alternatyvūs maršrutai: kaip neįstrigti spūstyje ties „Mega“?

delfi.lt 2019/06/08 13:36
R. Tenio nuotr.

Balandžio viduryje prasidėjusi grandiozinė kelio A1 rekonstrukcija ties Kaunu daugiausiai vairuotojus turėtų erzinti prasidėjusios vasaros savaitgaliais, kuomet link jūros pajudės didžiulis kiekis automobilių. Norint neužtrukti kelionėje, alternatyvūs keliai tampa išsigelbėjimu.

Iš viso rekonstrukcija ties Kaunu vyksta kelių kilometrų ruože – darbai vyksta iškart už Kleboniškio tilto ir tęsiasi iki Sargėnų sankryžos. Rekonstrukcijos metu kiekviena kryptimi paliktos po dvi susiaurintos eismo juostos. Todėl neabejojama, kad transporto spūsčių išvengti nepavyks. Be to, šioje atkarpoje sumažintas leistinas važiavimo greitis.

Net ir tuo metu, kai šioje atkarpoje nevyko jokie kelio remontai, šią vietą dėl kamšių keiksnojo ne vienas vairuotojas. Vasaros penktadieniais čia nusidriekdavo kilometrinės spūstys, o vairuotojai praleisdavo valandų valandas stovėdami arba judėdami itin lėtai. Kol vykdomas šios kelio atkarpos remontas situacija vasaros penktadieniais ir šeštadieniais turėtų būti dar prastesnė, kelionės laikas gali ilgėti valandomis.

Galima važiuoti per Kauną

Vienas būdas išvengti magistralės remontuojamo ruožo – važiuoti per Kauno miestą. Čia yra nemažai variantų. Esminė probleminės vietos ties „Mega“ apvažiavimo detalė – reikia pervažiuoti kažkuriuo tiltu per Neries upę. Kaune tai galima padaryti važiuojant per Varnių gatvę ir per tiltą, esantį prie vadinamojo Pilies žiedo.

Labiausiai rekomenduotinas maršrutas važiuojant į Klaipėdą – važiuoti Varnių gatve arba per tiltą prie Pilies, tada per Šilainius įvažiuoti į magistralę A1 iš karto už remontuojamo ruožo pabaigos. Identiškas atstumas būtų ir tuo atveju, jei pasuktumėte ties Tvirtovės alėja ir Nuokalne gatve, o toliau – vėl per Šilainius.

Taikos prospektas yra stipriai apkrautas dėl Ateities plente vykdomo viaduko remonto, todėl važiuojantiems iš Kauno apylinkių nusukti į miestą ties Petrašiūnais yra rizikinga. Įvažiavimas ties Savanorių prospektu irgi gali būti komplikuotas, nes šis nusukimas yra jau netoli remontuojamo ruožo ir kuomet formuojasi kamščiai, šioje vietoje ir dar iki jos neprivažiavus vairuotojus gali pasitikti kilometrinė stovinčių automobilių eilė.

Norint aplenkti remontuojamą A1 kelio ruožą be paminėtų maršrutų važiuojant per Kauno miestą yra galimybė tai padaryti pervažiuojant tiltais ir per Nemuną. Tokiu atveju reikėtų pasinaudoti Europos prospekto arba Vytauto Didžiojo tiltais ir tada Užnemunės gatve įvažiuoti į A5 Via Baltica kelią, kuris taip pat nuveda į A1 mazgą prie „Megos“.

Judantiems nuo Jonavos patogiausia važiuoti pro Vandžiogalą, į magistralinį kelią A1 įvažiuoti ties Sitkūnais ir toliau į Klaipėdą kelionė vyksta įprastiniu būdu.

Keliaujantiems nuo Vilniaus  patartina išvengti Kauno

Pirmasis maršrutas: iš Vilniaus važiuojant A1 keliu link Kauno, ties Elektrėnais nusukama link Jonavos keliu 143. Pravažiavus Jonavą, paskui Vandžiogalą, į magistralinį kelią A1 įvažiuojama tiek Sitkūnais ir toliau į Klaipėdą kelionė vyksta įprastiniu būdu.

Palyginus su tiesiausiu keliu čia nuvažiuosite 23 km daugiau ir sugaišite kiek daugiau nei pusvalandį. Aišku, šis kelias kurį laiką nebus magistralinis, atitinkamai mažesnis ir greitis. Tačiau išvengsite spūsčių ties Kaunu, kuriose galimai stovėsite ne vieną valandą.

Antrasis ne per Kauną einantis maršrutas: Vilnius – Ukmergė – Kėdainiai – Klaipėda. Į A1 kelią įvažiuosite ties Cinkiškiais.

Palyginus su įprastu keliu, nuvažiuojate 28 km daugiau. Šis maršrutas yra gana įvairus, iki Ukmergės važiuojate autostrada A2, kur maksimalus greitis 130km/val. Nuo Ukmergės iki Kėdainių, ir nuo Kėdainių iki Cinkiškių yra nemažai gyvenviečių, kurie kiek sumažina greitį ir prailgina kelionės trukmę, tačiau bent jau nereikės kelyje stovėti įstrigus spūstyje.

Daugiau naujienų skaitykite čia.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA