Automobilio statymas per vieną iš Kauno gimtadienio dienų kai kuriems kauniečiams gerokai patuštino kišenę. „Noriu informuoti, kad tokia problema buvo, gal atsiras daugiau nukentėjusių“, – sako su „Kas vyksta Kaune“ redakcija susisiekęs skaitytojas.
„Gegužės 18 dienos vakarą pasistačiau automobilį „Unipark“ stovėjimo aikštelėje, esančioje Jonavos gatvėje 3. Išvažiuodamas už transporto priemonės stovėjimą susimokėjau kasoje. Tačiau po paros, gegužės 19 dieną, apie 21:30 val., sulaukiau siurprizo – mobilioji „Unipark“ programėlė informavo, kad už automobilio stovėjimą aikštelėje vis dar tiksi laikas. „Prikapsėjo“ 30 eurų“, – pasakoja kaunietis.
Automobilio stovėjimo aikštelėje laiką sustabdžiau, bet nuo banko sąskaitos automatiškai buvo nuskaityta minėta suma, pridūrė jis. „Paskambinęs „Unipark“ buvau informuotas, kad yra problemų su automobilių stovėjimo aikštele. Su atstovais susisiekėme elektroniniu paštu, laukiame pinigų grąžinimo“, – teigė „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas.
Kaunietė Rasa taip pat tapo minėto įvykio liudininke, pasak jos, „Unipark“ automobilių stovėjimo aikštelėje buvo išlaužta užkarda (šlagbaumas), o tam, kad išvykstančios transporto priemonės valstybiniai numeriai būtų nuskaityti, teko kelias minutes lūkuriuoti priešais vaizdo kamerą, patirtimi dalijasi moteris.
„Unipark“ rinkodaros specialistės Karolinos Slatkevičiūtės teigimu, Jonavos g. 3 esančioje aikštelėje šeštadienį buvo užfiksuoti techniniai gedimai. „Šiuo metu problema yra sprendžiama ir tikimės, kad greitu metu bus pašalinta. Labai atsiprašome klientų, kurie susidūrė su atsiskaitymo problemomis. Kviečiame juos kreiptis dėl pinigų grąžinimo bendruoju paštu [email protected].“, – informavo ji.