Tyrimas, atliktas Jungtinės Karalystėje parodė, jog mažamečiai susiduria su internetinių lažybų reklamomis, skelbia Telegraph.
JK institucija, atsakinga už reklamos turinį (ASA) sukūrė septynis internetinius „avatarus“, kurie dar kitaip vadinami internetinėmis asmenybėmis.
Šios „asmenybės“ buvo suprogramuotos taip, kad imituotų vaikų nuo 6 iki 18 metų naršymo internete ypatumus. Per dvi eksperimento savaites įvyko virš 150 incidentų, kurių metu lažybų reklamos buvo transliuojamos vaikams skirtose svetainėse.
Lažybų kompanijos, atsakingos už šias reklamas, prisiėmė kaltę ir ketina pašalinti reklamas, tačiau nepaisant to, kompanijos teigia, jog daugelyje atvejų klaida buvo įsivėlusi iš tiekėjų, atsakingų už reklamas puslapiuose, pusės.
Kaip teigė ASA vyriausiasis vadybininkas, Guy Parker, toks tyrimas padėjo atskleisti ir pradėti spręsti tokias problemas bei paskatino lažybų bendroves imtis veiksmų, kad apsaugotų vaikus nuo neigiamos internetinių lažybų reklamų informacijos ir galimos įtakos.
ASA taip pat pradėjo svarstyti naudoti šią technologiją atlikti panašius tyrimus kitose socialinėse platformose, kaip ‘Facebook“, „YoutTube“ ir kt.