V. Matijošaičio vardas atsidūrė šmaikščioje „Urmo“ reklamoje | Kas vyksta Kaune

V. Matijošaičio vardas atsidūrė šmaikščioje „Urmo“ reklamoje

Asociatyvi / Organizatorių nuotr.

Prekybos miestelis „Urmas“ nesiliauja stebinęs – ne kartą išbandęs provokuojančias reklamas, regis, neketina sustoti. Socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje ketvirtadienį pasidaliję reklaminio bukleto nuotrauka, kurios užrašo šūkyje naudojamas ir Kauno mero vardas, prekybininkai skelbia apie nuolaidas.

Piešinį primenančioje nuotraukoje vaizduojamas kambarys, kuriame matyti šone stūksantis toršeras, sofa su ant atlošo tupinčiu katinu bei priekyje kyšančios dvi žmonių rankos – vienoje iš jų – purškiklis, kitoje – valymo šluota. Kita itin svarbi minėto vaizdo dalis – užrašas didžiosiomis raidėmis: „Būk savo namų Visvaldas“. O prierašas prie reklaminio bukleto socialiniame tinkle esamą informaciją papildo išsamesnėmis detalėmis. „Prekybos miestelyje „Urmas“ namų prekėms nuolaidos iki 50 proc.“.

„Būk savo namų Visvaldas“ / Prekybos miestelio „Urmas“ reklama nuotr.

„Kas vyksta Kaune“ kalbintas prekybos miestelio „Urmas“ marketingo vadovas Jonas Plenta prasitarė, jog skirtingų tikslinių auditorijų pirkėjų dėmesiui atkreipti pasitelkiamos įvairaus pobūdžio reklaminės kampanijos. „Šiuo metu vykdome namų prekių išpardavimą – reklamuojame būtent nuolaidas namų valymo prekėms, kurių šūkis yra „Būk savo namų Visvaldas“. Tai – žodžių žaismas, dviejų žodžių junginys, kuriuo norima pasakyti: savo namų visavaldis, karalius, valdovas“, – realizuotos minties žinute dalijosi prekybos miestelio „Urmas“ atstovas.

Paklaustas apie tai, ar bukleto šūkyje naudojamas Kauno mero vardas galėtų pritraukti didesnius pirkėjų srautus, marketingo vadovas užsiminė, pastarąjį klausimą girdintis ne pirmą kartą.  „Daugelis žmonių taip interpretuoja, bet ar tai iš tiesų paveiku, belieka spėlioti“, – šypteli pašnekovas.

Tokiu būdu atkreipti pirkėjų, užsukančių į prekybos miestelį „Urmas“, dėmesį mėginama ne pirmą sykį. Dar vienas reklaminis bukletas su ne mažiau intriguojančiu šūkiu „Urmo“  socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje pasirodė antradienį – „Juk seniai norėjai jį išdulkinti, bet geriau nusipirkti naują“. Pastarojoje reklamoje pavaizduotas vyras, ant vieno peties nešantis susuktą kilimą ir jį tarsi besivejanti moteris.

„Kilimų reklama“ / Prekybos miestelio „Urmas“ reklama nuotr.

Šių metų vasarį čia buvo vykdoma reklaminė kampanija su gana dviprasmiu lozungu – „Padaryk save Urme“. Ši reklaminė kampanija, teigė prekybos miestelio atstovas, buvo orientuota į jaunimą kviečiant atrasti ir susikurti savo naują stilių naujam sezonui. Taip pat buvo pasirodžiusi reklaminė kampanija su šūkiu: „Už skyrybas“ – reklamavome kosmetiką, grožio prekes ir kvietėme išsiskirti su senu įvaizdžiu, pridūrė marketingo vadovas.

„Apie tokias reklamas kalbama, žinoma, sulaukiant visokio tipo nuomonių iš visuomenės. Tai – subjektyvu, arba patinka, arba ne. Tačiau svarbiausia, kad tai paskatina diskusiją. Neturime jokių blogų ketinimų ir nenorime nieko įžeisti, tiesiog siekiame atkreipti dėmesį. Pakalbinę respondentus sužinojome, kad mūsų reklamos daugelio žmonių prisimenamos šmaikščiai nusijuokiant“, – sakė J. Plenta.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA