Gerina aptarnavimo kokybę: konsultanto iškvietimas – vieno mygtuko paspaudimu | Kas vyksta Kaune

Gerina aptarnavimo kokybę: konsultanto iškvietimas – vieno mygtuko paspaudimu

R. Tenio nuotr.

Pirkėjų apklausa ir detalus tyrimas padėjo „Senukams“ išsiaiškinti klientų poreikius. Sužinojus, kad didžiausias prekybos centrų iššūkis yra klientų aptarnavimo greitis, priimtas sprendimas – įdiegta naujoviška ir išmani konsultantų iškvietimo sistema.

Pranešime spaudai rašoma, kad išmani konsultantų iškvietimo sistema prekybos centrui kainavo beveik 350 tūkst. eurų.

„Prekybos centruose erdvės – didžiulės, todėl konsultantams kartais sudėtinga pamatyti klientus. Siekiame gerinti aptarnavimo kokybę, todėl nuolat ieškome inovatyvių sprendimų. Šįsyk pasitelkta išmani konsultantų iškvietimo sistema, padedanti klientui tikslią informaciją gauti greitai“, – naujovę prekybos centruose komentuoja Vytautas Siaurusaitis, „Kesko Senukai Lithuania“ pardavimo direktorius.

Konsultantų iškvietimo sistema įdiegta pagrindinėse prekybos centrų erdvėse, kiekviename praėjime, todėl aiškiai matoma.

Su parduotuvės specialistais pasikonsultuoti norintiems klientams nuo šiol tereikia prieiti prie konsultanto iškvietimo stendo ir paspausti sistemą aktyvuojantį mygtuką. Konsultantas pranešimą apie iškvietimą gaus turimų ausinių pagalba ir netrukus prieis.

Įdiegta sistema gerina tiek klientų apsipirkimo patirtį, tiek konsultantų darbo efektyvumą. Pastarieji ausinių pagalba ne tik sužino, kurioje vietoje klientui reikalinga pagalba, bet ir bendrauja tarpusavyje, todėl gali pasitarti vieni su kitais ir dar efektyviau pasiskirstyti darbus, padėti kolegoms iš kitų skyrių.

Konsultantų iškvietimo mygtukų skaičius parduotuvėje priklauso nuo jos dydžio – didžiausiuose centruose Vilniuje ir Kaune įvairiose vietose išdėliota net po 13–14 mygtukų, mažesnėse parduotuvėse – po 5–12 mygtukų. Jie taip pat įrengti ir prekių išdavimo vietose.

„Spartėjantis gyvenimo tempas diktuoja naują tendenciją – žmonės į apsipirkimą žiūri kaip į būtinybę, kuriai nori ir gali skirti mažiau laiko nei anksčiau. Todėl reaguodami į klientų poreikius, siekiame užtikrinti tokį apsipirkimo greitį ir kokybę, kuri atitiktų jų gyvenimo tempą. Naujoji sistema yra įrankis, kuris leidžia mums įgyvendinti šį tikslą“, – džiaugiasi „Kesko Senukai Lithuania“ pardavimo direktorius.

Jo teigimu, sistemos pagalba taupomas ir pirkėjų, ir konsultantų laikas.

Naujoji sistema veikia 10-yje „Senukų“ prekybos centrų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir Alytuje.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA