Gerina aptarnavimo kokybę: konsultanto iškvietimas – vieno mygtuko paspaudimu

R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Pirkėjų apklausa ir detalus tyrimas padėjo „Senukams“ išsiaiškinti klientų poreikius. Sužinojus, kad didžiausias prekybos centrų iššūkis yra klientų aptarnavimo greitis, priimtas sprendimas – įdiegta naujoviška ir išmani konsultantų iškvietimo sistema.

Pranešime spaudai rašoma, kad išmani konsultantų iškvietimo sistema prekybos centrui kainavo beveik 350 tūkst. eurų.

„Prekybos centruose erdvės – didžiulės, todėl konsultantams kartais sudėtinga pamatyti klientus. Siekiame gerinti aptarnavimo kokybę, todėl nuolat ieškome inovatyvių sprendimų. Šįsyk pasitelkta išmani konsultantų iškvietimo sistema, padedanti klientui tikslią informaciją gauti greitai“, – naujovę prekybos centruose komentuoja Vytautas Siaurusaitis, „Kesko Senukai Lithuania“ pardavimo direktorius.

Konsultantų iškvietimo sistema įdiegta pagrindinėse prekybos centrų erdvėse, kiekviename praėjime, todėl aiškiai matoma.

Su parduotuvės specialistais pasikonsultuoti norintiems klientams nuo šiol tereikia prieiti prie konsultanto iškvietimo stendo ir paspausti sistemą aktyvuojantį mygtuką. Konsultantas pranešimą apie iškvietimą gaus turimų ausinių pagalba ir netrukus prieis.

Įdiegta sistema gerina tiek klientų apsipirkimo patirtį, tiek konsultantų darbo efektyvumą. Pastarieji ausinių pagalba ne tik sužino, kurioje vietoje klientui reikalinga pagalba, bet ir bendrauja tarpusavyje, todėl gali pasitarti vieni su kitais ir dar efektyviau pasiskirstyti darbus, padėti kolegoms iš kitų skyrių.

Konsultantų iškvietimo mygtukų skaičius parduotuvėje priklauso nuo jos dydžio – didžiausiuose centruose Vilniuje ir Kaune įvairiose vietose išdėliota net po 13–14 mygtukų, mažesnėse parduotuvėse – po 5–12 mygtukų. Jie taip pat įrengti ir prekių išdavimo vietose.

„Spartėjantis gyvenimo tempas diktuoja naują tendenciją – žmonės į apsipirkimą žiūri kaip į būtinybę, kuriai nori ir gali skirti mažiau laiko nei anksčiau. Todėl reaguodami į klientų poreikius, siekiame užtikrinti tokį apsipirkimo greitį ir kokybę, kuri atitiktų jų gyvenimo tempą. Naujoji sistema yra įrankis, kuris leidžia mums įgyvendinti šį tikslą“, – džiaugiasi „Kesko Senukai Lithuania“ pardavimo direktorius.

Jo teigimu, sistemos pagalba taupomas ir pirkėjų, ir konsultantų laikas.

Naujoji sistema veikia 10-yje „Senukų“ prekybos centrų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir Alytuje.

9 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Kauno verslininkė gimtadienio proga iškėlė puotą: pilies savininkai tokių dekoracijų nebuvo regėję

Savivaldybė: darbai griūvančiame daugiabutyje bus pradėti šią savaitę

Išmatuota oro tarša pietiniuose Kauno regiono miestuose

Ateivių paliepimu moterį Kaune nužudžiusiam vyrui skirta kardomoji priemonė

Ko trūksta, kad žalioji ekonomika Lietuvoje būtų efektyvi?

A. Veryga siekia įteisinti, kad skiepyti galėtų ir vaistininkai

Iš Kauno klinikų išleidžiamos paauglės motinai R. Kėvalas siūlo du kelius

Kauno mero komandoje – naujas patarėjas viešiesiems ryšiams

Sulaikytas moterį Kaune įtariamai nužudęs ir į Nemuną įmetęs vyras

Profesionali plaukų kirpėja-koloristė Alina: „naujam grožio salonui pavadinimą išrinko klientės“