Originalus žvilgsnis į Kauną – moksleivių kūrybiniuose darbuose | Kas vyksta Kaune

Originalus žvilgsnis į Kauną – moksleivių kūrybiniuose darbuose

Organizatorių nuotr.

Nuo matematinio žvilgsnio į gotikinį Kauno paveldą, spalvingo gatvės meno projekcijų ant Kauno architektūros šedevrų, iki filmų ar net siuvinėtų darbų – tokį Kauną šiemet pamatė ir pristatė kūrybinių darbų konkurso „Kaunas – mano miestas“ dalyviai. Baigiamasis jau antrus metus organizuojamo konkurso renginys vyko kovo 8 d. Erudito licėjuje.

Pažinti savo miestą, atskleisti vaikų kūrybiškumą, tirti, kurti pažvelgti į Kauno istoriją, geografiją, kultūrą, meną, architektūrą, integruojant įvairius mokomuosius dalykus – tai tikslai, kuriais remiasi Kauno miesto ir rajono švietimo įstaigų mokinių kūrybinių darbų konkursas „Kaunas – mano miestas“.

Šiemet konkurse dalyvavo daugiau nei 20 komandų iš Kauno miesto ir rajono švietimo įstaigų, iš kurių 14 geriausių darbų atrinkti į finalą ir buvo pristatyti Erudito licėjuje vykusiame šventiniame renginyje.

Akimirka iš Erudito licėjuje vykusio renginio / Organizatorių nuotr.

Ypatingo dėmesio sulaukė Kauno Petrašiūnų progimnazijos 8 kl. mokinių ir mokytojos Kristinos Gagienės kūrybinis darbas „Kaunas – spalvotai modernus miestas“, kuriame gražiausi architektūriniai miesto statiniai susidraugavo su gatvės menu ir tapo linksmais, spalvotais, moderniais miesto akcentais.

Tarp geriausiai komisijos įvertintų projektų pateko net du Erudito licėjaus auklėtinių darbai. Matematikos mokytojos Jolantos Zalubienės ir 7 kl. mokinių komanda pristatė kruopštų XV amžiaus gotikinio architektūrinio miesto simbolio maketą su matematiniais įvairių architektūrinių detalių skaičiavimais, bei pasakojo apie žymias istorines asmenybes, dirbusias Kauno arkikatedroje.

Istorijos mokytojos Justinos Mieželės ir 6 kl. mokinių komandos darbas „Kauno maldos namai“ surinko istorines žinias apie Kauno mieste įvairiais istoriniais laikotarpiais gyvavusias religines konfesijas, jų maldos namus, simbolius, pasiskirstymą mieste bei ten dirbusius įžymius žmones.

Kauno Martyno Mažvydo progimnazijos moksleivių ir lietuvių kalbos mokytojos Auksės Petruševičienės su auklėtiniais kurta „Dovana Kaunui“ pranoko konkurso rėmus: šis daugiau nei dešimties metų darbas – tai ir interviu su įžymiais Kauno žmonėmis, ir moksleivių kūryba – humoristiniai literatūriniai vaizdeliai, piešiniai.

Akimirka iš Erudito licėjuje vykusio renginio / Organizatorių nuotr.

Tos pačios progimnazijos mokytoja Irena Kaklauskienė su 7 kl. mokiniais paruošė kūrybinį darbą „Kauno gatvės pasakoja“.

Kauno „Varpo“ gimnazijos 9 kl. mokiniai su mokytoja Vilija Vilkiene sukūrė filmą „Kaunas – menų sala“.

Tos pačios gimnazijos 9 kl. mokiniai su mokytoja Prane Stankevičiene paruošė filmą „Kaunas – dabar ir anksčiau“.

Puikiai įvertintas Kauno „Saulės“ gimnazijos 9 kl. mokinių pasakojimas anglų kalba apie gražiausius Kauno objektus ir stendas su išsiuvinėtais vaizdais – jam atiteko VDU profesoriaus, istorijos mokslų daktaro Jono Vaičenonio prizas.

Kauno Dainavos progimnazijos 7 kl. mokinys perskaitė savo kūrybos eiles „Kaunas – Lietuvos širdis“, o jo draugai pristatė kūrybinį darbą.

Šlienavos pagrindinės mokyklos 6 kl. mokinių ir mokytojos Laimos Gužienės kūrybinis darbas „Ką pasakoja Kauno marios?“ žavėjo nuostabiais buvusių sodybų vaizdais, kurie šiuo metu užlieti Nemuno.

Kauno Juozo Urbšio katalikiškos pagrindinės mokyklos 5 kl. mokinių ir mokytojos Vinantos Gulbinienės kūrybinis darbas „Kauno pilis – praeities įvykių sergėtoja“ kvietė pažvelgti į mūsų miesto simbolį vaiko akimis.

Erudito licėjaus lietuvių kalbos mokytojos Irenos Grinkevičienės 6 kl. mokinių dviejų komandų darbai „Įžymūs žmonės, gyvenę laikinojoje sostinėje“ ir „Kauno atspindžiai literatūroje“ dar kartą priminė, koks svarbus Kauno indėlis į Lietuvos istoriją ir kultūrą.

Pasak Erudito licėjaus vadovo dr. Nerijaus Pačėsos, tokiuose kūrybiniuose projektuose skleidžiasi mokinių tiriamieji, analitiniai, kūrybiniai gebėjimai, kuriems ypatingas dėmesys skiriamas Erudito licėjuje: „Išties džiugina aukštos kokybės rezultatai, liudijantys, kad mokytojų pastangos kurti integruotą ugdymo turinį, mokymas dirbti komandoje, skatinimas stebėti aplinką, kūrybingai apdoroti ir pateikti informaciją, duoda puikių vaisių.“

Vertindami drąsių ieškojimų ir originalių idėjų kupinus konkurso rezultatus, organizatoriai neabejoja, kad iniciatyva pasiekė pagrindinį tikslą – skatinti mokinius pažinti savo miestą, turtingą Kauno istoriją ir kultūrą.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA