Aiškėja Kauno Islandijos plento rekonstrukcijos planas: tokio sprendinio Lietuvoje dar nebuvo

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Kauno Islandijos plentas – viena Baltijos šalyse intensyviausių kelių atkarpų, kuria per parą pravažiuoja 58 tūkst. transporto priemonių. Visgi toks eismo intensyvumas reikalauja tam tikrų sąlygų, kurios, artimiausiu metu, pasak specialistų, kaip reikiant pakeis viso Islandijos plento vaizdą.

„Tai yra intensyviausia valstybinės reikšmės kelių atkarpa Lietuvoje, intensyviausia atkarpa visose Baltijos šalyse. Tokio dydžio srautus mes galime rasti tik Lenkijoje, netoli Varšuvos miesto“, – trečiadienį Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (LAKD) organizuotoje konferencijoje sakė VšĮ Transporto kompetencijų agentūros Strateginių tyrimų skyriaus l. e. vedėjo pareigas Evaldas Morkūnas.

Jo teigimu, pernai buvo pasiektas ir eismo pralaidumo rekordas, kai šia atkarpa per vieną parą pravažiavo 75 tūkst. automobilių, iš kurių didžioji dalis sudarė vietinį transportą.

Anot specialisto, šiandien daugiausia problemų Islandijos plente kelia Giraitės, Sargėnų, „Megos“ bei Petrašiūnų sankryžos, todėl problemos sprendimo reikėjo ieškoti nedelsiant.

„Patikrinę galimus variantus priėjome prie efektyviausio sprendinio – tranzitinio srauto atskyrimo nuo vietinio. Tokio sprendinio Lietuvoje dar nėra, o užsienio šalyse yra normali praktika“, – ateities planais dalijosi E.Morkūnas.

Tikimasi, kad įgyvendinus planus tranzitinis transportas Islandijos plento atkarpą galės kirsti netrukdomai. Tuo tarpu vietinis transportas turės keturias eismo juostas.

„Mes siūlome palikti kairėje pusėje esantį tiltą, jis yra geros būklės, jam reikalingi nedideli remonto darbai. Tuomet, kas ir planuojama, statyti naują dviejų eismo juostų tiltą.

Pastačius šį tiltą mes sau sukursime galimybes rekonstruoti ar statyti naują keturių eismo juostų tiltą tranzitiniam transportui. Tokiu būdu mes užtikrinsime, kad statybos metu eismo sąlygos bus tokios pat, kaip dabar“, – sakė specialistas ir skaičiavo, kad bendrai šioje vietoje turėsime aštuonias eismo juostas.

Preliminari 5 metų trukmės projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų būtų skiriama tiltų statybai.

Daugiau skaitykite čia.

13 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Naujausios žinios

Kauno širdyje surengtas „Laisvės piknikas“ uždarytas su trenksmu

Važiuojant link Jonavos - baisus sunkvežimio ir automobilio susidūrimas

Įvertinkite: šviežiu asfaltu dar kvepiantis Ateities plentas

Orai toliau lepins šiluma: smarkiausiai kais Kaune

Smarkus susidūrimas prie „Megos“ atskleidė vieną problemą

Kaunietė A. Jagelavičiūtė su vyru suka skirtingais keliais

Nemuno salą užtvindė į „Laisvės pikniką“ susirinkę kauniečiai

Bankų kodų kortelių dienos suskaičiuotos

Aiškėja daugiau detalių apie kraupią nelaimę šalia „Megos“ (n-18)

Ateities plentu vėl rieda automobiliai