Artėjanti kapitalinė „Nemuno žiedo“ rekonstrukcija – ne iš pigiųjų

R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Vienintelės Lietuvoje žiedinių lenktynių trasos „Nemuno žiedas“ rekonstrukcijai gali prireikti 10-12 mln. eurų, tam norima skelbti koncesijos konkursą. Per rekonstrukciją planuojama platinti Kauno rajone, Kačerginėje esančią trasą, įrengti didesnes saugos zonas, naujas tribūnas.

„Buvo nutarta, kad geriau pasirinkti koncesininką. Mūsų nuomone, dalininkų nuomone, tai būtų kur kas greičiau ir jeigu koncesininkas iš tiesų investuotų, tai manom, kad pakaktų dviejų, trejų metų trasai pastatyti“, – žurnalistams sakė viešosios įstaigos „Nacionalinis žiedas“ vadovas Arūnas Samochinas.

Šiuo metu britų kompanija „Apex Circuit Design“ atlieka trasos techninį projektą, kuriame numatyti pagrindiniai rekonstrukcijos darbai. Planuojama platinti trasą nuo 12,5 iki 14 metrų, įrengti didesnes saugos zonas, papildomus nuvažiavimus pavojingose vietose, techninio aptarnavimo erdvę, stovėjimo aikšteles žiūrovų transportui, naujas tribūnas įdomiausiose trasos vietose.

Techniniu projektu buvo numatyta, kad trasa atitiktų „FIA Grade 3“ reikalavimus, tačiau tokiu atveju būtų reikėję nukasti dalį trasos vizitine kortele tapusios „Makuškės“ atkarpos, o „Stadiono“ posūkį perkelti arčiau trasos vidurio. Trasos valdytojai nutarė išskirtinumą išsaugoti ir tikisi, kad galimybė gauti norimą licenciją vis dar neprarasta.

„Kelias šiai licencijai gauti nėra užkirstas, artimiausiu metu FIA atstovai lankysis mūsų trasoje, įvertins galimybes ir kol kas negalime sakyti, kad net ir neįvykdę šių darbų mes šios licencijos negausime“, – teigė A. Samochinas.

Per artimiausias dvi savaites ketinama gauti statybos leidimus, o koncesijos konkursą ketinama skelbti kitąmet, tačiau tai dar turės patvirtinti Vyriausybė.

„Šiuo metu esame pasirašę ketinimų protokolą su viena Vokietijos kompanija, kuri valdo lenktynių trasą Maljorkoje ir šiuo metu su jais vyksta derybos“, – kalbėjo „Nemuno žiedo“ vadovas. Pasak jo, Vyriausybė dar turėtų pasirūpinti ir dviejų trasos teritorijoje esančių privačių sklypų išpirkimu.

Šiemet pagal atskirą projektą ketinama pradėti atnaujinti trasos dangą, nes, pasak jos valdytojų, šiuo metu dangos būklė yra prasta. Pinigų tam tikimasi gauti iš Švietimo mainų paramos fondo.

20 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Naujausios žinios

„Google“ smūgis „Huawei“: žada panaikinti prieigą prie programėlių

Uždaromas geležinkelio tunelis Kaune: keleiviams - svarbi žinia

Sinoptikai: temperatūra priartės prie 30 laipsnių - laukia ir liūtys

Atgims romantiškas maršrutas legendiniu laivu iš Kauno į Nidą

Kauno geležinkelio tunelyje – istoriją pasakojanti inovatyvi ekspozicija

Pasibaisėjo vaizdais Nemuno ir Neries santakoje: „Tikiuosi, įstatymai visiems vienodi“

Gedimas „Unipark“ automobilių stovėjimo aikštelėje patuštino kauniečio sąskaitą

UNICEF vaikų bėgimas „už kiekvieną vaiką“ tradiciškai atvyksta į Kauną

Įdomiausios renginių akimirkos: kaip savo gimtadienį šventė Kaunas? (foto)

Ant baigiamo statyti verslo pastato stogo pačiame Kauno centre apsigyveno bitės