„Lietuvos paštas“ nebeteiks kai kurių paslaugų

„Lietuvos pašto“ nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Bendrovė „Lietuvos paštas“, įvertinusi klientų poreikius, nebeteiks klientams kai kurių nepelningų komercinių produktų. Įmonė ketina nutraukti faksogramos, vadinamojo verslo pašto, asmendėžių, išorinių sąskaitų apmokėjimų modulio ir mokėjimo sąskaitos paslaugas.

Faksograma – tai informacijos / dokumento persiuntimas iš pašte esančio fakso gavėjui į fakso numerį Lietuvoje arba užsienio šalyse. Kaip nurodoma įmonės pranešime, paslauga buvo skirta privatiems klientams, tačiau po sparčios interneto plėtros jų drastiškai sumažėjo ir ja šiuo metu naudojasi vos keli pavieniai klientai.

„Vadinamasis verslo paštas – tai „Lietuvos pašto“ paslauga, kuria naudojosi išskirtinai verslo klientai, išsikviesdami asmeniškai laiškininką paimti jų siuntos. Ši paslauga keičiama efektyvesne automatizuota sistema – tikimės, kad ji verslo klientams bus kur kas patogesnė“, – pranešime cituojamas „Lietuvos pašto“ Rinkodaros ir pardavimų direktorius Norbertas Žioba.

Asmendėžės buvo įrengtos kai kuriuose Vilniaus miesto rajonuose ir sostinės apylinkėse prie gyvenamųjų namų – į jas gyventojai nukreipdavo savo siuntas, o kurjeris jas pristatydavo. Kadangi gyventojai pastaruoju metu nebuvo linkę naudotis šia paslauga ir mieliau siuntas atsiimdavo savitarnos terminaluose, ji tapo nuostolinga.

„Lietuvos paštas“ taip pat uždarys išorinių sąskaitų apmokėjimo modulį, kuris veikė kaip tarpininkas tarp pirkėjo ir pardavėjo sąskaitų išrašymo procese.

Nuo 2019 m. birželio 1 d. klientams nebebus teikiama ir mokėjimo sąskaitos paslauga. Šis produktas Lietuvos pašto teikiamų finansinių paslaugų krepšelyje buvo itin nepelningas – 2017 m. bendrovės finansinių paslaugų pajamų struktūroje mokėjimo sąskaita sudarė vos 0,04 proc., kai investicijos į paslaugos palaikymą siekia kelis šimtus tūkstančių eurų per metus.

„Savo klientams pateiksime visą būtiną informaciją apie galimybę atsidaryti naujas sąskaitas bankuose, kredito unijose ar elektroninių pinigų įstaigose“, – sako N. Žioba.

Anot jo, finansiniame sektoriuje „Lietuvos paštas“ save mato kaip stiprų žaidėją teikiant šias paslaugas: pensijų ir kitų išmokų pristatymą, įmokų surinkimą, piniginių perlaidų siuntimą ir išmokėjimą, taip pat tarpininkavimą teikiant vartojimo kreditus bei draudimo paslaugas. Šios paslaugos įmonės paslaugų krepšelyje išliks ir bus stiprinamos bei plečiamos.

„Šiuo metu peržiūrinėjame savo paslaugas bei produktus. Vertiname, kas bus aktualu po keleto metų, kokie bus vartotojai, jų lūkesčiai. Tiek pašto paslaugų, tiek finansinių paslaugų rinka sparčiai keičiasi, o „Lietuvos paštas“ dirba itin konkurencingoje aplinkoje, todėl ieškome efektyvių, šiuolaikiškų ir veiksmingų sprendimų, kad kuo labiau patenkintumėme vartotojų poreikius“, – pranešime tvirtina Rinkodaros ir pardavimų vadovas.

BNS duomenimis, „Lietuvos pašto“ grupės konsoliduotos pajamos pirmąjį šių metų pusmetį siekė 40,267 mln. eurų – 12,6 proc. daugiau nei pernai tuo pat laiku (35,748 mln. eurų), o daugiausia – 74 proc. – jų gauta iš pašto paslaugų.

33 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Valstybė labiau rems vyresnius darbuotojus: galės nedirbti ir gauti minimalią algą

Paskelbė, kada Lietuvoje veiks 5G ryšys: planuojami keturi plėtros etapai

Per parą Lietuvoje užfiksuoti 3 nauji koronaviruso infekcijos atvejai

Suklastotus sandorius kūrusio kauniečio laukia teismas – pasisavino beveik ketvirtį milijono

Ministras: išorinės Europos Sąjungos sienos greičiausiai neatsivers iki birželio pabaigos

Naujo būsto ieškantiems kauniečiams – patarimai, kaip išsirinkti geriausią

Anapilin iškeliavusio aktoriaus G. Girdvainio kolegos: Lietuva neteko labai didelio artisto

Mirė aktorius G. Girdvainis

Palaikymas jautrioje situacijoje – startuoja „Neišnešiotukų pagalbos linija“

Bendrasis pagalbos centras paaiškino, kodėl dingusių žmonių kartais rasti nepavyksta