Nesusipratimu virtusi Muravos sankryža piktina vairuotojus: kalta ne tik panaikinta rodyklė? – Kas vyksta Kaune

Nesusipratimu virtusi Muravos sankryža piktina vairuotojus: kalta ne tik panaikinta rodyklė?

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Dėl pasikeitimų Muravos sankryžoje kauniečiai sako rytais ir vakarais vis dar leidžiantys laiką spūstyse. Negana to, jų teigimu, minėtame kelio ruože esą kyla ir avarinės situacijos.

Primename, kad prieš kurį laiką įvedus pakeitimus Muravos sankryžoje, kai nebeliko žaliosios lentelės, leidžiančios vairuotojams sukti dešinėn nelaukiant, kol įsižiebs šviesoforas, važiuojant kryptimi nuo Jonavos ir nuo Klaipėdos link Kauno, susidaro spūstys, kuriose tenka stovėti žymiai ilgiau nei anksčiau, ne kartą skundėsi vairuotojai.

Kaip portalui „Kas vyksta Kaune“ yra sakęs Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras, ne visi projektuotojų pasiūlyti sprendiniai minėtoje sankryžoje pasiteisino, todėl specialistai vis dar dirba siekdami tinkamai suderinti įrangą ir pasiekti maksimalų rezultatą.

„Kas vyksta Muravos sankryžoje ryte piko metu? Staiga važiuojantys iš Šiaurės prospekto ir norintys kirsti Muravos sankryžą tiesiai, turi laukti apie 30 minučių kiekvieną rytą. Iki šios savaitės pradžios tokios problemos nebuvo, nesinori tikėti, kad kalta tik panaikinta žalia rodyklė sukantiems į dešinę į Savanorių prospektą. Ar tikrai šviesaforas yra tinkamai sureguliuotas?“, – klausia skaitytoja Neringa.

Pasak jos, atrodytų,kad atvažiuojantys iš autostrados gauna labai daug pirmenybės, o tuo besinaudodami vairuotojai „užkiša“ pravažiavimą vairuotojams Šiaurės prospekte.

„Be to, sankryžoje susidaro avarinės situacijos – vairuotojai vieni kitais nepatenkinti, kai nespėjama laiku įveikti nuotolio sankryžoje. Negi reikia laukti rimtesnio eismo įvykio,kad atkreiptų atitinkamos institucijos dėmesį į esamą situaciją?“, – piktinasi moteris.

P. Kero teigimu, spalio pabaigoje įdiegus naują Muravos sankryžos valdymo programos versiją, sankryžos laidumas ženkliai pagerėjo, ir eismo sąlygos sankryžoje buvo panašios kaip ir prieš sankryžos rekonstrukciją.

„Tačiau sankryžoje kol kas ne visos įrangos galimybės yra išnaudotos, todėl specialistai vis dar dirba kalibruodami programą pagal kasdien kintančius eismo srautus“, – pridūrė Kauno miesto savivaldybės atstovas.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Sponsored Video
Susijusios naujienos
Naujausios žinios
EismAS
112
Laisvalaikis
KULTŪRA
Verslas
Mokslas ir IT
SPORTAS
POLITIKA