Susisiekimo ministras sako, jog rekonstruojant Vilniaus oro uostą, ateityje norima nugriauti senąjį terminalą. Anot Roko Masiulio, su Kultūros ministerija pradedamos derybos dėl pastato kultūrinės paskirties pakeitimo. Tuo tarpu jau yra planų statyti naują terminalą ir Kauno oro uoste.
„Iš paveldo ištraukti tą senąjį terminalą būtų politiškai svarbus žingsnis, kad galima būtų jį nugriausti ir statyti naują modernų atvykimo terminalą, kad į Vilnių atskridus jaustis modernioje šalyje, o ne tokiam įdomiame, tikrai nereprezentuojančiame mūsų šalies kaip inovatyvios“, – trečiadienį Seimo Ekonomikos komitete pareiškė ministras.
Jo teigimu, nugriauti seną terminalą ir pastatyti naują planuojama 2028–2030 metais. „Iki to laiko turime užtikrinti pajėgumus Kaune, kad nereikėtų uždaryti Vilniaus oro uosto (…). Kaune reikia statyti naują terminalą“, – aiškino susisiekimo ministras.
Jo teigimu, Vyriausybė gruodį ketina svarstyti dėl Kauno oro uosto plėtros ir atnaujinimo, nes dabartinis terminalas negali aptarnauti augančio keleivių srauto.
„Dabartinis terminalas gali priimti tik 800 tūkst. žmonių, o jau virš milijono keleivių šiemet turėsime. Reikia naujo terminalo“, – sakė R. Masiulis.
Ministro teigimu, Kauno oro uostą ateityje žadama sujungti su „Rail Baltica“ vėžės Vilniaus atšaka. „Jeigu norime, kad jis būtų efektyvus, turi būti sujungtas su geležinkeliu („Rail Baltica“) – Vilniaus atšaka turi būti sujungta su Kauno projektu. Tai, be abejo, apsunkina projektą, derybas su Europos Komisija (dėl „Rail Baltica“ Vilniaus jungties finansavimo – BNS), bet mes tai keliame sau kaip vieną svarbiausių užduočių“, – kalbėjo R. Masiulis.