Prie Kaune esančio „Volfas Engelman“ bravoro vyksta intensyvūs darbai: šalia administracinio pastato buvo montuojamos 4 naujos talpos alaus ir kitokių fermentuotų gėrimų gamybai. Bekasant statybininkai atrado aludarių lobį – apie 300 tarpukario laikų alaus butelių keramikinių kamštelių, kokius mažiausiai septynis dešimtmečius yra pakeitę įprasti metaliniai karūnkamščiai.
[galerija kiek=”4″]
„Šiemet gerokai padidėjus alaus eksporto pardavimams laikinai susidūrėme su produkcijos trūkumu, todėl nuspręsta didinti gamybos apimtis įrengiant keturias papildomas talpas po 60 tūkst. litrų,“ – pasakojo Marius Horbačauskas, „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.
„Bekasant statybininkai atrado kamštelių, kurie darsyk patvirtina, jog esame įsikūrę istorinėje vietoje – nustatėme, kad rastieji kamšteliai, pagal tai, kaip yra pažymėti, buvo naudoti tarpukariu ir galimai iki maždaug 1940 metų vidurio“,– sakė jis.
Keramikinius kamštelius su „I. B. Volfas Engelman“ reljefu pakeitė šiandien įprasti metaliniai karūnkamščiai. „Iš ženklinimo galima spręsti, kad rastieji kamšteliai buvo naudojami iki įmonės nacionalizavimo 1940 metais, nes tuomet įmonės pavadinimas buvo pakeistas ir dėl to keitėsi produktų pakuočių ženklinimas“,– pasakojo įmonės vadovas.
Jo teigimu, radinys taps istoriniu eksponatu alaus kompetencijų centre „Volfas Engelman Studija“, tad juos galės apžiūrėti visi, kurie atvyks į alaus degustacijas ir kitus čia organizuojamus renginius.
Bendrovė „Volfas Engelman“ naujų talpų įrengimui iš viso skirs daugiau nei 400 tūkst. Eur – tai leis kitais metais padidinti gamybos pajėgumus, reikalingus vietinės prekybos ir sparčiai augančiai eksporto paklausai išpildyti.
„Turime planų gaminti daugiau ir įvairesnių gėrimų rūšių, taigi buvo reikalingos naujos talpos, leisiančios varijuoti sudedamosiomis dalimis: įvairiomis apynių rūšimis ir prieskoniais, kurių dėka kursime ir rinkai pristatysime dar daugiau naujų išskirtinių skonių“, – sakė M. Horbačauskas.
Šiemet bendrovės eksportas per pirmus tris ketvirčius padvigubėjo lyginant su analogišku laikotarpiu pernai, o vietinėje rinkoje augo apie 10 proc. Kasmet bendrovė rinkai pristato apie 30 naujų produktų.