„Ford“ atstovų pratybos kauniečiams: ką daryti netikėtai pasikeitus vairavimo sąlygoms

Organizatorių nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Slidūs ar sunkiau pravažiuojami keliai gali pasitaikyti ne vien žiemą, bet net ir vidurvasarį. Kauniečiai šiemet galėjo tuo ne kartą įsitikinti, kai miestą užtvindė kone stichinės liūtys. Tačiau net ir ekstremalios važiavimo sąlygos nesunkiai įveikiamos sėdint prie šiuolaikinėmis technologijomis aprūpinto automobilio vairo ir žinant, kaip tokiose situacijose tinkamai elgtis.

Pažangių automobilių šeima

Naują komercinių modelių gamą pristatantis „Ford“ gamintojas gerokai investavo, kad palengvintų net pačias netikėčiausias vairuotojų užduotis kelyje ir suteikia progą visiems iš arčiau susipažinti su tokio progreso įrodymais.

Bendrovės „Inchcape Motors“ atstovybė Kaune pakvietė beveik šimtą klientų į naujausią Lietuvoje vairavimo mokymų poligoną – „ARV-Auto“ autodromą Kauno mieste. Čia pristatyta gausi verslui skirtų „Ford“ automobilių šeima – mikroautobusai „Transit“, „Tourneo Custom“, „Transit Custom“, mažiausias „Transit“ giminės atstovas „Tourneo Courier“ ir pikapas „Ford Ranger“.

„Ford“ išbandymas slidžiame kelyje / Organizatorių nuotr.

Netrukus jų gretas dar papildys „Ford Transit Connect“ ir „Ford Tourneo Connect“. Siūlydami išskirtinai plačią komercinių modelių gamą, „Ford“ gamintojai įgyvendina savo siekį patenkinti visų verslo sričių poreikius.

Įdomu ir tai, jog pirmieji „Ford Transit“ gatvėse pasirodė 1965 metais ir nuo to laiko gaminami be pertraukų. Per daugiau kaip pusę amžiaus nuo konvejerio nuriedėjo apie 7 mln. šios markės automobilių ir ši sėkmės istorija tęsiasi. Pristatoma jau šeštoji „Transit“ karta, o šios markės pavadinimas dažnai laikomas tiesiog komercinio transporto sinonimu.

4 taisyklės slidžiame kelyje

Bandomieji važiavimai modernioje trasoje vyko būtent ant slidžios kelio dangos imituojant smarkią liūtį ar apledėjusią gatvę, o papildomu vairuotojų meistriškumo testu tapo šalia įrengta slalomo rungtis.

Tai buvo ne vien praktinė pažintis su naujausiais „Ford“ komerciniais automobiliais, bet ir efektyvios pratybos, priminusios vairuotojams apie būtinus įgūdžius važiuojant slidžiu keliu. Reziumė – elementarus, bet privalomas kiekvienam:

– objektyviai pasirinktas saugus greitis;
– adekvati reakcija į besikeičiančias oro bei kelio sąlygas;
– juvelyriškai vykdomas algoritmas „vairas-akceleratorius-stabdis“;
– aktyvuotos visos automobilyje įdiegtos elektroninės saugumo sistemos.

Dažnam vairuotojui prieš kiekvieną sezoną ima kirbėti klausimas, ar šįkart klastinga žiema ir vėl užklups kelininkus iš anksto neįspėjusi. O jei barstytuvai išrikiuoti laukia starto, tuomet ar pakaks druskos bei smėlio mišinio atsargų atnaujintoms, bet slidžioms Kauno gatvėms padengti ir kokiu tempu šie darbai vyks mieste.

„Ford“ išbandymas slidžiame kelyje / Organizatorių nuotr.

Nuo šiol, užuot jaudinęsi dėl neišvengiamų žiemiškų siurprizų, komercinio transporto vairuotojai galės susikoncentruoti į komfortišką bei saugų vairavimą net ir apledėjusiose gatvėse. Žinoma, su sąlyga, kad jie sėdės prie vieno iš penkių naujausių verslui skirtų „Ford“ kūrinių.

Praktiški ir patikimi partneriai

Nesvarbu, krovininį ar keleivinį Fordą tektų vairuoti, kiekvienas pastebės naujųjų modelių genuose užkoduotas darbininko savybes, slypinčias po šiuolaikiško dizaino eksterjeru.

„Jūs tikrai pajusite ir įsitikinsite, kokie praktiški, patogūs, saugūs, technologiškai pažangūs ir talpūs keleivių ar krovinių gabentojai yra naujieji „Ford“ komerciniai automobiliai. Tai išties patikimi partneriai bet kokiame kelyje, kurie pasirengę dirbti taip pat uoliai, kaip ir juos vairuojantis žmogus“, – susirinkusius svečius pasveikino bendrovės „Inchcape Motors“ atstovybės Kaune vadovas Darius Armonas pristatydamas renginį „Ford“ komercinis transportas kitaip“.

Visus išbandymus kiekvienas iš dalyvių gyvai patyrė savo kailiu. Staigus posūkis leidžiantis vandeniu pasruvusia nuokalne ar net visiškai nekaltai atrodanti tiesioji su šlapia kelio danga gali tapti priežastimi nevaldomam automobilio slydimui, kai žmogus prie vairo akimirkai pasijunta bejėgiu keleiviu.

Laimė, čia į pagalbą ateina inovatyvios „Ford“ saugumo sistemos, padedančios suvaldyti automobilį ir išvengti avarinės situacijos. Dažnai tai gali reikšti išsigelbėjimą nuo kaktomušos su kita transporto priemone ir apsaugą nuo skaudžių padarinių. Be to, komerciniam transportui itin svarbu, kad kartu su vairuotoju kelionės tikslą saugiai pasiektų ir keleiviai bei krovinys.

„Ford“ išbandymas slidžiame kelyje / Organizatorių nuotr.

Naujutėlaičiai „Ford“ krovininiai furgonai, dėka efektyvių elektronikos pagalbininkų ir kitų technologijų, sukuria įspūdį, lyg sėdėtum prie erdvaus lengvojo automobilio vairo. Kelyje jie klusnūs, dinamiški ir dar svarbiau – galintys gabenti pakankamai didelių gabaritų krovinius.

Papildoma motyvacija darbuotojams

Greta visų paminėtų fizinių savybių bei išmaniųjų technologijų negalima praleisti pro akis kito ryškaus ir verslo segmentui tiesiog būtino automobilių bruožo – našumo. „Ford“ gamintojai pasistengė, kad talpumo ir variklių kokybės aspektais ne vienerius metus dominuojantys modeliai dar labiau sustiprintų šias pozicijas rinkoje.

Veikiausiai tai yra viena iš priežasčių, dėl ko „Ford“ komerciniai automobiliai trejus metus iš eilės yra perkamiausi Europoje. Tūkstančius vartotojų jie kaskart maloniai nustebina savo azartiška galia ir degalų ekonomija. Tai dar vienas faktorius, pagrindžiantis mažus šių automobilių eksploatacijos kaštus. Galimos versijos su „Ford EcoBoost“ benzininiais varikliais, kurie jau šeštus metus pelno „Engine Of The Year“ titulus.

„Galbūt pasirodys paradoksalu, tačiau tiek pas mus Lietuvoje, tiek ir kitose Europos šalyse vien tik atlyginimas darbuotojų nemotyvuoja. Jiems reikia komfortiškų darbo sąlygų, o naujieji „Ford“ komerciniai automobiliai gali tai užtikrinti. Žmogus nori važiuoti patogiai ir vakare, grįžęs pas šeimą, namuose jaustis gerai, – argumentuotai privalumus vardijo D. Armonas.

– Be to, dar vienas „Ford“ unikalumas, kad nutrynę jo ženklelį, po juo nerasite paslėpto jokio kito gamintojo, kaip neretai būna pasaulyje. Fordas yra vienintelis gamintojas, kuris kuria platformas ir automobilius vien tik savo gaminamiems modeliams ir tai yra akivaizdus jo išskirtinumas. Žinoma, gamintojui tokia prabanga daug kainuoja, bet pirkėjui tai garantuoja autentišką kokybę ir unikalias bei įperkamas technologijas.“

Pavyzdžiui, automatinės eismo juostų laikymosi ir avarinio stabdymo sistemos naujausiuose „Ford“ modeliuose yra standartinės įrangos sąraše, kai tuo tarpu daugelis konkurentų to net nesiūlo iš viso.

1 KOMENTARAS
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Atsako advokatė: ką daryti norint priimti palikimą nepilnamečio vardu?

Po gaivesnio savaitgalio - dar viena karščio banga

Sveikatingumo diena Kaune: šūsnis pramogų ir gyvybiškai svarbios pamokos

Perkėloje pasikeitė tvarka: iš Kauno važiuojantiems autobusams - jokių išimčių

Kaunas: kine, iš paukščio skrydžio, o gal detalėse?

Automobilių parkavimo ypatumai Kaune: kur noriu, ten stoviu?

Mokslo metų mama laukia su siaubu: kainos šokiravo

Kaune įsikūrusiame didžiausiame Lietuvos rožyne - žydėjimo pikas

Nelaimė Kulautuvoje: Kauno pareigūnas važiuodamas dviračiu sužalojo mažametį

Gedulo ir vilties dieną - masinė iniciatyva suvienijo visą Lietuvą