Japonijos transporto milžinė partneriais Europoje pasirinko Kaune įsikūrusią įmonę

Bendrovės archyvo nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Trečia pagal dydį ir didžiausia privati logistikos įmonė Japonijoje „Fukuyama Transporting“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Kaune įsikūrusia įmonių grupe „Hoptrans“ dėl krovinių gabenimo sausuma, jūra, oru ir geležinkelio linijomis, taip pat dėl darbuotojų edukacijos ir bendrų IT sistemų vystymo. „Hoptrans“ yra Lietuvos valstybės 100-mečio proga Kaune atidarytos Lietuvos verslo alėjos ir Verslo skvero rėmėja.

Bendrovės vadovas – garbės konsulas Japonijoje

„Manau, mus pasirinko dėl to, kad esame pakankamai multimodalūs. Nesame tik vežėjas ar vienos kurios nors transporto šakos plėtotojas. Turime gana gerai išplėtotą aviacijos verslą, o mūsų stiprybė yra Tolimieji Rytai, labiausiai – Honkongas ir Šanchajus, – po sutarties pasirašymo dienraščiui „Verslo žinios“ teigė UAB „Hoptrans holding“ valdybos pirmininkas ir direktorius Vytas Volkevičius.

– Naujoji jungtis mums atveria didelį potencialių klientų sąrašą, kuriuos jau dabar aptarnauja „Fukuyama“. Taip pat mes galėtume aptarnauti tuos klientus, kuriuos jie gauna iš Europos.“

Pasak įmonės vadovo, su japonais įmonės derybos užtruko beveik 8 mėnesius, o tai, kad „Hoptrans“ tapo jų partneriu Europoje, buvo ir didelis Japonijos ambasados nuopelnas. Be to, „Fukuyama Transporting“ prezidentas Shigehiro Komaru yra ir Lietuvos Respublikos garbės konsulas Japonijoje, kas greičiausiai buvo svarbus veiksnys, paskatinęs japonų bendrovę partnerių Europoje ieškoti būtent Lietuvoje.

Krovinių gabenimas traukiniais – greitesnis

Per daugiau nei du dešimtmečius viename didžiausių transporto koridorių šalia Kauno įsikūrusi pažangios logistikos įmonė „Hoptrans“ ne tik surado savo nišą itin konkurencingame transporto sektoriuje, bet ir įgijo tarptautinį pripažinimą multimodalinės logistikos srityje.

„Hoptrans“ vadovas sako, kad šiame projekte pagrindinė logistus dominanti transporto šaka yra geležinkelis, kuriuo kroviniai iš Japonijos, konteineriais perplukdomi per jūrą į Kiniją, jau dabar gabenami į Vokietijos miestą Duisburgą. Atstumą nuo Kinijos iki Duisburgo kroviniai įveikia per 20 dienų. Jei kroviniai būtų gabenami vien jūra, tokia kelionė užtruktų 58 dienas.

Dabartiniams Lietuvos ir Japonijos įmonių projektams naudojami du šaudykliniai traukiniai. Pasak V. Volkevičiaus, naujoji linija pirmiausia orientuojama į Vakarų Europos rinką.

Lietuviai vyks į Japoniją, japonai – į Kauną

Pagrindinė „Hoptrans“ buveinė įsikūrusi netoli Kauno – Ramučiuose, įmonės atstovybės veikia Kaliningrade, Vienoje, Taline, Maskvoje, Minske ir Dubajuje, kas padeda palaikyti glaudžius kontaktus su esamais ir potencialiais klientais.

Pasak įmonės vadovo, pagrindinė „Hoptrans“ varomoji jėga yra ambicingi kompanijos darbuotojai, siekiantys ieškoti naujų galimybių bei pasiūlyti klientams inovatyvius sprendimus. Jų skaičius įmonėje taip pat sparčiai augo, lyginant 2017 m. I pusmetį įmonėje dirbo 712 darbuotojų, 2018 m. tuo pačiu laikotarpiu personalo skaičius padidėjo 39,5 procentų, t.y. dirbo 995 darbuotojai, o šiuo metu jų skaičius jau peržengė vieną tūkstantį.

Naujoji sutartis su Japonija bus naudinga ir jiems, nes pagal pasirašytą susitarimą vyks darbuotojų mainai, kurių tikslas – geriau pažinti skirtingas Japonijos ir Europos darbo kultūras, todėl įmonės darbuotojai lietuviai bus siunčiami dirbti į Japoniją, o į Kauną atvyks darbuotojai iš „Fukuyama“. Taip pat vyks darbuotojų edukaciniai mokymai. Ir tai ne tolimos ateities planai. Pasak V. Volkevičiaus šiemet porą savaičių Vytauto Didžiojo universitete jau lankėsi japonų studentų grupė, kurioje mokėsi ir du „Fukuyamos“ darbuotojai.

Nuo 2016 metų išaugo dvigubai

Sutartis su japonais įtvirtino ir finansinę transporto grupės iš Kauno sėkmę, kuri stabiliai auga nuo 2016 m. „Jau pernai manėme pasiekę nemažus rekordus, bet 2018 m. pirmojo pusmečio rezultatas pasiekė 37 mln. Eur ir net 53 proc. viršijo 2017 m. pirmojo pusmečio rezultatus. Mūsų turimo turto prieaugis siekia 58 proc., pajamos augo 53 proc., o pelnas didėjo net 138 proc. Jeigu dabartinius duomenis lygintume su 2016 m., pamatytume kad esame užaugę dvigubai“, – reziumuoja V. Volkevičius.

„Hoptrans“ nuosavas turtas – vilkikai, priekabos, vagonai, sandėliai – tai verslo ašis, leidžianti optimizuoti klientų poreikius. Šiuo metu „Hoptrans“ yra daugiau nei transporto ir logistikos kompanija – ji veikia kaip kontrolinis bokštas, valdantis platų paslaugų portfelį, kuris kasdien teikiamas klientams nuo Vakarų Europos iki Tolimųjų Rytų, o taip pat ir NVS šalyse.

Šis straipsnis yra iš ciklo „Lietuvos valstybės 100-mečiui – Lietuvos verslo alėja Kaune“, skirto supažindinti kauniečius su Lietuvos verslo ištakomis, pristatyti sėkmingai Kaune susikūrusias įmones, kurios seniai išaugo ne tik miesto, bet ir valstybės ribas, taip pat ir mažesnius verslus, be kurių miestas būtų tuščias ir neveiklus.

6 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Iš savo įkurto žurnalo pasitraukusi A. Jagelavičiūtė sukasi naujame amplua – kvietė į vakarėlį

Viešumą išvydo peticija: reikalauja nutraukti tarnybų smurtą prieš vaikus ir šeimas

Kauniečių šeimos išgyvenamos dramos vingiai – klydo ir institucijos

Popiežiaus vizito Lietuvoje atgarsiai – kiek kainavo priimti šventąjį tėvą?

Avarija centre: sužeistam žmogui prireikė medicininės pagalbos

„Kauno vandenų“ vadovams ir verslininkams - milžiniškos baudos

„Lietuvos metų automobilio 2019“ startas bus paskelbtas Kaune

Iš kauniečių šeimos išplėštų vaikų drama tęsiasi: specialistai nenorom išklausė tėvo

Po atviru dangumi paliktu prabangiu automobiliu susidomėjo vagys: išlupo „akis“

Sekmadienį Žalgirio areną drebins beveik 200 prekės ženklų