Kaunietės istorija: dėl brokuotos prekės grąžinimo iškentė nemalonumus

Asociatyvi / DELFI nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

E. parduotuvėje pigu.lt kompiuterį pirkusi Sandra įsivėlė į ginčus su pardavėju. Pardavimų punkte atsiimtas kompiuteris tarškėjo ir nebuvo panašus į kokybišką prekę, tačiau kreipusis dėl pinigų grąžinimo, pasigirdo pašaipos ir buvo parodytos durys.

Moteris pasakoja rugpjūčio 23 d. atsiėmusi kompiuterį viename iš punktų Kaune. Norėjusi pasižiūrėti, ar prekė kokybiška, konsultantas patarė tą padaryti vėliau.

„Konsultantas nenorėjo, kad jį prie jo išpakuočiau, pasakė, kad tą galiu padaryti namuose, nes vis tiek yra 14 dienų grąžinimo terminas. Parsinešiau kompiuterį namo ir pamačiau, kad jis galimai brokuotas. Pakėlus kompiuterį girdėjosi barškesys, ypač dešiniame šone. Supakavau atgal“, – pasakoja Sandra.

Rugpjūčio 24 d. moteris nunešė kompiuterį į parduotuvę, tačiau sulaukė pašaipių replikų iš ten dirbančių darbuotojų.

„Pasakiau problemą, konsultantas pradėjo šaipytis. Paprašiau kažką daryti, pasakiau, kad noriu arba naujos prekės arba pinigų, tačiau man buvo atsakyta, kad viskas ne taip paprasta, nes pakuotė jau praplėšta.

Tada paklausiau, kaip galima sužinoti apie daikto būklę jo neišpakavus, nejau man tą padaryti žvilgsniu per kartoną?“, – ironizavo ji.

Pinigų grąžinti nenorėjo

Prekės priėmimo–perdavimo akte Sandra nurodė atsisakanti prekės.

„Parašiau, kad noriu, jog pakeistų kompiuterį į kitą arba grąžintų pinigus. Laukiau iki rugsėjo 28 d. Per visą tą laikotarpį gavau dvi SMS žinutes, kad prekė yra garantiniame aptarnavime, kurio vidutinė trukmė 14 dienų. Paskutinė žinutė, kurią gavau, buvo siųsta rugsėjo 14 d., todėl skambinau į pigu.lt ir prašiau paaiškinti, kodėl kompiuteris garantiniame servise.

Jie pasakė, kad turi įsitikinti, jog jis brokuotas. Bandžiau aiškinti, kad man nerūpi, koks jis, noriu, kad jie grąžintų pinigus“, – pasakoja Sandra pabrėždama, kad norėjo už sumokėtus pinigus gauti naują gerą kompiuterį, o ne taisytą.

Iš pradžių moteriai buvo pranešta, kad kompiuteris garantiniame aptarnavime prabus 14 dienų, vėliau – kad mėnesį.

„Dabar jau sako, kad tai užtruks iki 45 dienų. Jų internetiniame puslapyje radau, kad garantiniame servise prekės laikomos iki 45 dienų sunkiais atvejais.

Aš raštiškai atsisakiau šios prekės, bet jie vis tiek kažką tikrina ir nesulaukiu jokio atsakymo. Į pigu.lt skambinau šią savaitę po kelis kartus per dieną, ir reikalavau grąžinti pinigus, nes aš, kaip vartotojas, grąžinau prekę per 14 dienų visiškai nenaudotą.

Jie vis žadėjo, kad su manimi kažkas susisieks, bet niekada man niekas nepaskambino. Vakar paskambinau ir netekusi kantrybės paprašiau kažką daryti, tačiau vis girdžiu tą patį neadekvatų pokalbį“, – piktinasi ji.

Sandra pripažino esanti studentė, kompiuterį pirkusi prieš mokslo metus, todėl ji negali ilgiau laukti.

„Esu studentė, man kompiuteris yra reikalingas kasdien. Jis kainavo beveik 500 eurų. Nežinau ką daryti, prašau, gal galite padėti. Netekau vilties, nežinau kaip spręsti viską“, – rašė ji laiške.

Gali grąžinti nenaudotą prekę per 14 dienų net nenurodę priežasties

DELFI kreipusis į „Pigu.lt“, Komunikacijos vadovė Raimonda Strazdauskaitė po kelių dienų informavo, kad situacija jau išspręsta.

„Dėkoju, kad rūpinatės mūsų klientų gerove. Išanalizavome Jūsų aprašytą situaciją ir matome, kad po to, kai iš partnerių salono buvo gauta pažyma, jog grąžinta prekė turi gamyklinį broką, šiai klientei prieš kelias dienas grąžinome pinigus“, – sakė ji.

Ji pripažino, kad pirkėjas, nenurodydamas priežasties, per keturiolika dienų turi teisę atsisakyti prekių. Tačiau šiuo atveju tai nebuvo padaryta.

„Daugiau klientai apie visas sąlygas informuojami pirkimo–pardavimo el. parduotuvėje sutartyje bei garantinio prekių aptarnavimo ir prekių grąžinimo taisyklėse“, – pridūrė ji.

Taip pat R. Strazdauskaitė paaiškino, kad garantiniame aptarnavime buvo siekta pataisyti kompiuterį.

„Prekėms gamintojo nustatytu laikotarpiu yra taikomas garantinis aptarnavimas. Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai paprastai yra šalinami per kelias savaites. Jei garantiniam remontui būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio, remontas trunka ilgiau, tačiau visais atvejais siekiame viską atlikti per kuo trumpesnį laiką.

Kompiuterio gedimas ir ypač gamyklinio broko nustatymas yra sudėtingas procesas, todėl tam naudojamės partnerių paslaugomis. Šįkart mūsų partneriai užtruko ir klientei teko laukti ilgiau, nei įprasta. Vos buvo gautas patvirtinimas dėl gamyklinio broko, pinigus už kompiuterį iškart grąžinome klientei“, – sakė ji.

R. Strazdauskaitė dar kartą apgailestavo dėl susiklosčiusios situacijos ir teigė, kad tokios situacijos itin retos.

„Grąžinami vos keli procentai mūsų e. parduotuvėje parduotų prekių, tačiau kiekvieno kliento situacija yra svarbi ir siekiame ne tik ją išspręsti, bet ir tobulinti savo procesus, kad ateityje panaši situacija nepasikartotų. Šiuo metu peržiūrime bendradarbiavimą su partneriais, paslaugų teikimo terminus, tad tikimės, kad tokių atvejų ateityje išvengsime“, – komentavo ji.

Daugiau naujienų skaitykite čia.

7 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Naujausios žinios

Nauja informacija: į kitą pasaulio kraštą turinčios keliauti kaunietės įsivaikinti niekas nepanoro

Vienintelė tokia Lietuvoje: paaiškėjo, kaip atrodys Kauno „Mokslo sala“

Iškritus gausiam sniegui Kauno kalėdinei eglutei prireikė pagalbos

Žalgiriečiai įsiamžino nuotaikingame kalendoriuje – apkalbų netrūko

Mėginimas keisti eismo tvarką sankryžoje prie „Megos“ neišdegė

Tarptautinio bendradarbiavimo dėka sustabdyta milijoninius nuostolius padariusi grupuotė

Vairuotojai įstrigo Kauno klinikų aikštelėje (papildyta)

Kaunas rombus siūlo išbandyti visai Lietuvai

Geros žinios baigusiems studijas – Baltijos šalyse diplomai pripažįstami automatiškai

Kaune be žinios dingo antstolė