Į marketingo konferenciją „Lima Day Kaunas’18“ dalintis žiniomis atvyksta ir pranešėjai iš užsienio

Organizatorių nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Ketvirtus metus Kaune vykstanti Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) konferencija „LiMA Day Kaunas“ šiemet kviečia nerti į naujausias pasaulines tendencijas atspindinčios Growth Marketing metodologiją. Be to, šiais metais „LiMA Day Kaunas“ pirmą kartą vyks net dvi dienas, kurių antroji skirta Growth marketingo profesionalo Adamo Wesolowski seminarui.

Konferencijos svečias A. Wesolowski vadovauja vienos didžiausių pasaulyje Growth Hacking agentūrų LADDER.IO strategijos padaliniui. Jis ruošė strategijas tokiems prekių ženklams kaip „Facebook“, „Los Angeles Times“, „Booking.com“, „Travelex“ ir kt.

„LiMA Day Kaunas“ / Organizatorių nuotr.

LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis sako, kad šių metų „LiMA Day Kaunas“ itin orientuota į praktinę naudą marketingo specialistams, kurie konferencijos metu gautas įžvalgas ir pavyzdžius neabejotinai galės pritaikyti kasdieniame darbe.

Kalbiname konferencijos organizatorius – LiMA valdybos pirmininką L. Šiautkulį, LiMA Kauno valdybos narį Giedrių Morkūną ir LiMA Kauno valdybos pirmininką Vytautą Narbutą apie konferencijos naujoves ir aktyvų žingsnį koja kojon su pasaulinėmis marketingo tendencijomis.

– Šių metų tema – „Growth Marketing“. Kodėl pasirinkote būtent šią temą?

L. Šiautkulis: – Šiemet pasirinkome rizikuoti ir žengti kiek mažiau pramintu keliu – užuot plačiai užkabinę įvairialypę rinkodaros tematiką, nusprendėme aptarti vieną itin aktualią kryptį – Growth marketingą. Ši rinkodaros metodika yra paremta analitika, apimančia visą kliento kelionę. Growth Marketing šiuolaikiniame skaitmeninės transformacijos ir vartotojų elgsenos pokyčių pasaulyje, kuriame didžioji kliento kelionės dalis nebematoma, užtikrina verslui didžiausią investicijų grąžą ir kuria konkurencinį pranašumą.

L. Šiautkulis / Organizatorių nuotr.

V. Narbutas: – Marketingas kasdien evoliucionuoja ir keičiasi. Strategijos, kurios veikė vakar, nebūtinai pasiteisins ir šiandien. Nusprendėme žingsnis po žingsnio pereiti per visas Growth Marketing dalis, kad konferencijos dalyviams pasiūlytume informacijos ir patarimų, kuriuos jie galės pritaikyti realiose darbinėse situacijose, kad pasiektų tikslinę auditoriją.

– Gal trumpai galėtumėte apibūdinti, kuo ir kokios srities specialistams ši konferencija naudinga?

G. Morkūnas: – Iš esmės „LiMA Day Kaunas“ supažindins su efektyvesne marketingo metodika. Taip pat reikia atkreipti dėmesį, kad Growth marketingas aktualus ir pritaikomas ne tik rinkodaros srityje, bet ir verslo vystyme iš esmės. Ši kryptis leidžia priimti veiksmingesnius sprendimus kiekviename etape – nuo potencialių vartotojų pritraukimo, jų pavertimo klientais iki išlaikymo. Growth Marketing naudą turėtų pajausti bet kurios srities darbuotojas – tiek marketingo specialistas, tiek smulkios ir vidutinės įmonės vadovas, tiek rinkodaros departamento vadovas.

L. Šiautkulis: – Paantrinsiu – analitika grįstas Growth Marketing apima visą kliento kelionę net ir po to, kai klientas jau paspaudė mygtuką „pirkti“. Todėl konferencija bus naudinga tiek tiesiogiai su rinkodara dirbantiems, tiek ir įmonių vadovams, siekiantiems geriau suprasti efektyviausias rinkodaros komunikacijos taktikas bei įrankius.

– Ar Lietuvoje yra daug Growth Marketing specialistų, galinčių pasidalinti savo pavyzdžiais ir taikomais metodais?

G. Morkūnas: – Lietuvoje tikrai yra įmonių, kurios Growth Marketing metodologiją taiko jau kurį laiką, dalis jų ją pasirinko sąmoningai, o dalis – net nežino šio termino. Vis dėlto tikrų Growth Marketing ambasadorių kol kas nėra daug. Taigi mes kaip tik norime išsamiai išnagrinėti šią metodologiją, kad padėtume pagrindą daugiau specialistų. Tam pakvietėme ir konferencijos svečius, savo srities profesionalus Andy Carvell (Soundcloud.com) iš Amerikos ir jau minėtą Adam Wesolovski iš Didžiosios Britanijos.

G. Morkūnas / Organizatorių nuotr.

L. Šiautkulis: – Susidūrėme su situacija, kad didžioji dalis sėkmingiausių growth hack’erių yra tarsi nematomi, nes jiems ir taip gerai sekasi. Nusprendėme pakviesti juos pasidalinti su marketingo bendruomene savo sėkmės pavyzdžiais.

– „LiMA Day Kaunas” organizatoriai konferencijos dalyviams paruoš pilną Growth Marketing metodologijos paketą. Kaip kilo mintis paruošti knygeles su išsamia medžiaga?

V. Narbutas: – Labai dažnai per konferencijas ar mokymus pastebime, kad dalyviai fotografuoja skaidres, rašo ant lapelio ar pan. Tačiau tai nėra patogu, nes dažniausiai medžiaga nesisteminga ir galiausiai pasimeta ar užsimiršta. Todėl nusprendėme padėti „LiMA Day Kaunas“ dalyviams ir apibendrinti metodinę medžiagą vienoje spausdintoje knygelėje. Tikimės, kad tai puoš kiekvieno marketingo specialisto darbo stalą ir, pritrūkus žinių, visada bus po ranka.

V. Narbutas / Organizatorių nuotr.

G. Morkūnas: – Galiu tik apibendrinti, kad tiek konferencijos struktūra, tiek pranešimai, tiek dalomoji metodinė medžiaga – viskas orientuota į naudą. Toks Growth Marketing tikslas, to siekiama ir šia konferencija. Be to, užtvirtinti naujas pažintis ir pabendrauti pirmosios dienos pabaigoje visų dalyvių laukia išskirtinės dūzgės.

„LiMA Day Kaunas‘18“: Paskutiniai tradicinio marketingo metai. Ką žinote apie Growth Marketing?“ laukia jūsų spalio 10 d. „Žalgirio“ arenoje, Kaune.

0 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Išsikviesti greitosios pagalbos tiesiogiai bus nebeįmanoma

Šalia Kauno marių - gamtos kampelis, kuriame lankėsi ne kiekvienas

Prisiminė didžiausius žalgiriečių paklydimus: išgertuvės iki ryto, kanapės, muštynės ir „Farai“

Keičiasi „CityBee“ kainos: nebelieka nemokamų kilometrų

„Žalgirio“ areną pirmą kartą drebino Radžis su koncertiniu turu

Kauniečiai tyrinėjo Kauną mindami dviračius: apdovanoti žaidimo „Pažink Kauną“ nugalėtojai

Į naktinį barą Vilijampolėje skubėjo gausios policijos ir medikų pajėgos

Ieško būdų, kaip tradicinius amatus bei gaminius apsaugoti nuo išnykimo

Orai nedžiugins: atslenka tikras lietuviškas ruduo

Ant Kleboniškio tilto susidūrus automobiliams, vairuotojas išvežtas į ligoninę