Keičiantis Kauno gatvėms, atsinaujina ir automobilių mados: pasirodė naujasis etalonas

V. Pilkausko nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Kokiomis savybėmis turėtų pasižymėti idealus kauniečio automobilis? Miesto gatvėse mažėjant duobių ir gerėjant kelio dangai, vairuotojai sutiks, jog vis daugiau dėmesio galima skirti ne vien pravažumui, bet ir transporto priemonės estetikai. Sportiškas ir sykiu komfortiškas, saikingai erdvus viduje, bet ne per didelis išorėje, dinamiškas bei traukiantis aplinkinių dėmesį. Šiuos kaip ir daugelį kitų kriterijų atitinka vis dažniau mūsų keliuose sutinkamas atsinaujinęs miesto visureigis „Mazda CX-3“.

Ryškiai matomas iš tolo

Valdymo inovacijų ir saugumo funkcijų raida, dizaino progresas ir šiuolaikinius standartus atitinkantys variklio bei kitų agregatų patobulinimai akivaizdžiai matomi ne tik gamintojo pateikiamose charakteristikose, bet ir ypač gerai juntami sėdus prie naujojo „CX-3“ modelio vairo. Bandomojo važiavimo metu tuo gyvai įsitikino ir šių eilučių autorius.

Naujasis „Mazda CX-3“ / V. Pilkausko nuotr.

Kaunas turi akivaizdų pranašumą prieš kitus didmiesčius, dėl ko „Mazda CX-3“ gali atsiskleisti pačiomis geriausiomis savybėmis. Laikinojoje sostinėje dominuoja intensyvus eismo srautas, bet rečiau tenka kęsti galvos skausmus dėl reguliarių transporto spūsčių. Taigi žvitrus ir dėl savo išraiškingų linijų iš tolo pastebimas ryškus naujokas iškart darniai įsilieja į judrų gatvės veiksmą ir suteikia savitų pranašumų jo vairuotojui.

Neprireikė daug laiko, kad pastebėtum į jį krypstančius tiek kitų „vairo brolių“, tiek ir praeivių žvilgsnius. Juolab kad nuo šiol „Mazda CX-3“ gali nuriedėti nuo konvejerio pasipuošusi išskirtine raudona spalva „Soul Red Crystal“, jau spėjusia pelnyti klientų simpatijas ir tapusia kone skiriamuoju Mazda koncerno bruožu.

Daugiausia Lietuvos vairuotojų simpatijų pelnęs ir atitinkamai dažniausiu jų pirkiniu tampantis „Mazda“ modelis turi pagrįstų ambicijų dar labiau sustiprinti šias pozicijas. Tam postūmį duos ir dizaino evoliucija – naujos, dar griežtesnių formų šiuolaikiniams „Mazda“ modeliams būdingos priekinės grotelės, formuojančios piktoką automobilio „žvilgsnį“, atnaujintas galinių žibintų blokas ir visą šį eksterjero „ansamblį“ papildantys madingi 18 colių lengvojo lydinio ratai.

Šiuolaikiškas kompaktiškumo ir elegancijos derinys.

Papuoš miesto gatves

„Tai vienas populiariausių „Mazda“ modelių ir su šiuo kūriniu Japonijos gamintojas išties pateikė akivaizdų pavyzdį to, kas yra gražu. Jis yra tiek išbaigtas, kad daugiau nebėra ką pagražinti, todėl ir papildomas eksterjero aksesuarų paketas jam tiesiog nereikalingas. Neabejoju, kad tikrai daug tokių automobilių papuoš vis gražėjančias Kauno gatves, nes naujuosius „Mazda CX-3“ miesto visureigius apžiūrėję bei išbandę klientai paprastai nebeišeina iš mūsų salono tuščiomis“, – neslėpdamas pasigėrėjimo ekspoziciją papuošusiu nauju modeliu, kalbėjo bendrovės „Inchcape Motors“ atstovybės Kaune vadovas Darius Armonas.

Naujasis „Mazda CX-3“ / V. Pilkausko nuotr.

Pirmas įspūdis įsėdus į automobilį – harmonijos pojūtis. Interjeras išplanuotas ergonomiškai, nėra jokių „pasiklydusių“ detalių, apdailai panaudotos išskirtinės kokybės medžiagos. Viskas ten, kur ir turi būti – aiškiai ir patogiai. Liečiami paviršiai atnaujinti taip, kad kiekvienas veiksmas tampa papildomu malonumu greta vairavimo. Iškart jaučiasi kokybinis šuolis, vos pradėjus čiupinėti salone optimaliai išdėstytus jungiklius bei multimedijos valdymo sistemą „HMI Commander“. Net garso reguliavimo mygtukas gavo šiek tiek svorio.

Pro akis nepraslysta ir labai patogus porankis tarp priekinių sėdynių. Reikia didelės daiktadėžės? Yra. Norisi puodelio laikiklio ir papildomos erdvės daiktams? Galimas ir toks variantas. Užsigeidėte dviejų puodelių laikiklių drauge su daiktadėže? Žinoma! Kiekvienas vairuotojas gali pasirinkti sau patogią konfigūraciją – paprasta, bet labai patogu. Be to, porankį su dviem puodelių laikikliais gauna ir keleiviai, įsitaisę ant galinių sėdynių.

Malonumas akims ir ausims

Metas apžvelgti šio automobilio elgseną kelyje. Važiuojam!

Mažųjų krosoverių rinkoje salono garso izoliacija niekada nebuvo prioritetas. Bent ne šiame kainų segmente, kur standartinės komplektacijos automobilio kaina nesiekia nė 16 tūkst. eurų.

Tačiau šįkart „Mazda“ tikrai gali pelnytai pasigirti – automobilio salone pašalinių garsų išties girdėti nepalyginamai mažiau nei daugumos konkurentų salonuose, o tai leidžia mėgautis kokybiškos garso sistemos akustiniais privalumais. Žinoma, prie aukštų variklio sūkių, spaudžiant akceleratoriaus pedalą, motoro darbas girdisi, bet tai ne erzina, o veikiau priešingai – tomis akimirkomis netgi maloniai nuteikia ausis.

Naujasis „Mazda CX-3“ / V. Pilkausko nuotr.

Kita vertus, ne vien garso izoliacija automobilį padaro geru ar keliančiu smagias emocijas. Savita „Jinba-ittai“ filosofija besivadovaujančiam Japonijos gamintojui itin svarbu, kad jo kūriniai suteiktų gyvybės pojūtį, kuomet vairuotojas tarsi susilieja su automobiliu, lyg raitelis su žirgu.

„Mazda CX-3“ ženkliai pagerintos saugumo funkcijos, praversiančios įvairiomis vairavimo sąlygomis. Jei rudeniškai žvarbų vakarą prietemoje ar neapšviestame skersgatvyje nepastebėsite pėsčiojo, čia pravers atnaujinta išmanioji stabdžių sistema „Advanced City Brake Support“. Tai pirmasis modelis, kuriame įdiegta ši inovacija, leidžianti dar patikimiau tamsiuoju paros metu identifikuoti žmones kelyje.

Sąrašą svariai papildo labai daug saugumo sistemų, kurios yra kiekviename „Mazda CX-3“ automobilyje, tokios kaip adaptyvioji radaro valdoma pastovaus greičio palaikymo sistema „Mazda Radar Cruise Control“.

Taupus ir draugiškas aplinkai

Nesvarbu, ilguose Kauno prospektuose, plačiose upių krantinių gatvėse, Vakariniame aplinkkelyje ar siaurose Žaliakalnio gatvelėse, „Mazda CX-3“ kaskart klusniai ir logiškai vykdo bet kokią vairuotojo komandą. Automobilis kuria nuovokumo įspūdį, kuomet kiekvienas vairo pasukimas duoda tokį grįžtamąjį ryšį, kokio tik gali tikėtis vairuotojas. Manevringumas – viena iš šio SUV klasės atstovo stichijų.

Posūkiuose automobilis stabilus, pernelyg nesvyra į šalis, o tuo metu pakaba labai minkštai sugeria kelio nelygumus leisdama vairuotojui susikoncentruoti į pagrindinį tikslą – saugų bei užtikrintą elgesį kelyje. Tai savotiškas aukso viduriukas tarp sportiškos ir komfortiškos važiuoklės.

Dviejų litrų darbinio tūrio „SKYACTIV-G“ 120 arklio galių ir 206 Nm sukimo momentą generuojantis benzininis agregatas puikiai tinka šiam miesto visureigiui. Jo greita reakcija į dešinės pėdos judesius spustelint greičio pedalą ir visame sūkių diapazone tolygiai pasiskirstanti trauka patvirtina pirminį įspūdį, jog tai puikus partneris tiek gyvose miesto gatvėse, tiek ir užmiesčio keliuose. Juolab kad ir ypač maža CO2 emisija nusipelno atskiro įvertinimo už draugiškumą aplinkai.

Jei pravažiuodami gatve pamatysite atnaujintą „Mazda CX-3“ su šonines dureles puošiančiu užrašu „Ji tobula“, žinokite, kad tai pažintinis automobilis „Inchcape Motors“ atstovybės klientams Kaune. Prie jo vairo galite prisėsti ir jūs, užsiregistravę bandomajam važiavimui. Išties verta pamėginti, nes tuose žodžiuose užkoduota daug objektyvios tiesos.

15 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Atsako advokatė: ką daryti norint priimti palikimą nepilnamečio vardu?

Po gaivesnio savaitgalio - dar viena karščio banga

Sveikatingumo diena Kaune: šūsnis pramogų ir gyvybiškai svarbios pamokos

Perkėloje pasikeitė tvarka: iš Kauno važiuojantiems autobusams - jokių išimčių

Kaunas: kine, iš paukščio skrydžio, o gal detalėse?

Automobilių parkavimo ypatumai Kaune: kur noriu, ten stoviu?

Mokslo metų mama laukia su siaubu: kainos šokiravo

Kaune įsikūrusiame didžiausiame Lietuvos rožyne - žydėjimo pikas

Nelaimė Kulautuvoje: Kauno pareigūnas važiuodamas dviračiu sužalojo mažametį

Gedulo ir vilties dieną - masinė iniciatyva suvienijo visą Lietuvą