Vilnius įvertino naujuosius Kauno ženklus ant asfalto: tai saviveikla

„Kas vyksta Kaune“ nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Pirmadienio vakarą savo nuomonę apie Kauno gatvėse atsiradusį rombo formos ženklinimą prieš kai kurias perėjas pasakė ir Susisiekimo ministro patarėjas Vidmantas Pumputis. Jis pritarė nuomonei, kad paišyti ant kelio pačių susigalvotus ženklus, yra nusižengimas taisyklėms bei savivaldybės vykdoma saviveikla.

„Kelių ženklinimas ir kelio ženklų įrengimas yra reglamentuotas Kelių eismo taisyklėse, o pakankamai griežta eismo tvarka yra nustatyta kiekvienai savivaldybei. Ir, jeigu yra siūlymų, pavyzdžiui, tobulinti pėsčiųjų perėjų aplinką, tai tam yra Susisiekimo ministerija ir Vyriausybė“, – savo mintis LRT „60 minučių“ laidoje dėstė V. Pumputis.

Toks ženklinimas lengvai „sumėtė“

Susisiekimo ministro patarėjas neslėpė, kad toks Kauno miesto savivaldybės sprendimas buvo netikėtas. Pasak jo, žymėjimas „sumėtė“ dėl kelių priežasčių: Kelių eismo taisyklės (KET) tokio ženklinimo nenumato, o ir rombo simbolis čia turi kitokią prasmę – pagrindinio kelio.

Tiesa, valdantieji ne vieninteliai, kuriuos būtų galima pavadinti kiek pasimetusiais. Sumaištį šis sprendimas sukėlė ir vairuotojų galvose bei socialiniuose tinkluose.

Kauno vairuotojai dėl šio rombo formos ženklo yra susiskirstę į skirtingus nuomonių frontus.

Pasak LRT žurnalistės Loretos Mačiulienės, vieni vairuotojai tokį entuziazmą sveikina, kiti, visgi, spėlioja jo prasmę. Treti išvis nesupranta, kam to reikia.

„Sumaišties iš tiesų yra ir kol kas, rodos, ji dar nesibaigė – diskusijos verda ir toliau“, – situaciją apibūdino L. Mačiulienė.

Tai savotiškas eksperimentas

„Kauno valdžia aiškina, kad toks kelio ženklinimas – savotiškas eksperimentas ir tikisi, kad tai būdas atkreipti vairuotojų dėmesį, įspėti, kad artėjama prie pėsčiųjų perėjos“, – teigia Kaune viešėjusi laidos žurnalistė.

Rombo formos ženklai įrengiami iki perėjos likus trisdešimčiai ir penkiolikai metrų.

Kauno savivaldybės transporto ir eismo organizavimo skyriaus vadovas Paulius Keras teigia, kad būtent toks atstumas reikalingas, jog vairuotojas sureaguotų ir laiku sustabdytų automobilį.  Pasak jo, rombo formos ženklas turėtų perspėti ne tik vairuotojus, bet ir pėsčiuosius.

„Matydamas, kad vairuotojas pravažiavo rombą, nesulėtinęs greičio, pėsčiasis turėtų nežengti į perėję. Tai savotiškas perspėjimas, kad vairuotojas, tikėtina, nesuspės sustabdyti automobilio“, – L. Mačiulienė citavo P. Kerą.

Kauno miesto savivaldybė žada, kad toks ženklinimas dar prieš metų pabaigą bus įrengtas ties visomis miesto perėjomis.

271 KOMENTARAS
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Viena populiariausių Kauno „Circle K“ degalinių užvėrė duris

Nuosprendis nepakito: buvęs Kauno vicemeras K. Kriščiūnas lieka pripažintas kaltu

Bendrojo pagalbos centro darbuotojai turi savo versiją dėl pakaunėje pasiklydusios senolės

Visame pasaulyje sutriko populiariausių socialinių tinklų veikla

Vyras įkalinimo įstaigoje nepasimokė – antrą kartą įkliuvo dėl analogiško nusikaltimo

Ledai pajudėjo – Seimas imasi PVM lengvatos maistui klausimo

Naujiena Nemuno žiede – adrenalino mėgėjus kviečia pasijusti lyg Dakare

Pokyčiai švietimo srityje – didins lėšas studijoms

Unikali galimybė – pirmąkart kūdikiai kviečiami tapti šokio spektaklio bendraautoriais

Paaiškėjo, kad vyro lavoną paslėpęs įtariamasis - stebėtas psichikos priežiūros įstaigose