Naujoji „Mazda 6“ – jau Kauno gatvėse | Kas vyksta Kaune

Naujoji „Mazda 6“ – jau Kauno gatvėse

V. Pilkausko nuotr.

Japonijos automobilių gamintojo pasididžiavimas, didžiulį dizaino ir technologijų virsmą patyrusi „Mazda 6“ jau Lietuvoje. Naujoji „Mazda 6“ jau atvyko į „Inchcape Motors“ Kauno atstovybės saloną.

[galerija kiek=”8″]

„Šis japoniškas automobilis visada buvo akį traukiantis, tačiau naujojo sedano pokyčių nepastebėti neįmanoma – Japonijos meistrai padarė viską, kas įmanoma, kad naujoji „Mazda6“ visa galva pranoktų konkurentus ir klientams dovanotų „Premium“ klasės stilių“, – pažymi „Inchcape Motors“ atstovybės vadovas Darius Armonas. “Mazda6“ aprūpinta pažangiausiais „SKYACTIV-G“ 2.0 ir 2.5 litro, 165 bei 193 AG varikliais, kurių technologijos atskleidžia automobilio patikimumą bei dinamiškumą, tačiau tai – tik dalis malonių naujienų.

D. Armonas / R. Tenio nuotr.

Pirmas pojūtis – tyla

Pasak „Inchcape Motors“ atstovybės Lietuvoje vadovo Dariaus Armono, kauniečiai turi tvirtą, konkrečią nuomonę apie tai, kokio automobilio nori. „Atsiranda vis daugiau gurmanų, kurie laukia būtent jiems pagaminto, pilnai sukomplektuoto modelio tiesiai iš gamyklos. Šiame procese kauniečiai išskiria savo greitais, tiksliais sprendimais“, – pasakoja D. Armonas ir kviečia į tokią pačią – tikslią ir gurmanišką kelionę nauju oju automobiliu.

Koks pirmas pojūtis išbandant šį naują, svajonių automobilį? Tik atsisėdus į automobilį pasitinka išbaigtas dizainas, alsuojantis „Premium“ segmentui būdingoms medžiagomis – rudas „Nappa“ odos salonas su „Alcantara“ ir japoniško medžio „Senwood“ detalėmis panelėje ir durelių apmušaluose. Privatumo ir prabangos įspūdį sustiprina juodos lubos ir šviesus „LED“ tipo apšvietimas salone ir po kojomis.

Užkuriame automobilio variklį, prieš akis užsidega prietaisų skydelis ir multimedijos ekranas. HDMI sistemos pagalba jį įjungiame tiesiog intuityviai. Pirmas pojūtis įsiliejus į eismą – tyla. Gamintojui tai pasiekti pavyko priekinėse durelėse įmontavus akustinius daugiasluoksnius stiklus, pakeitus triukšmo lygį sąlygojančių detalių konstrukciją bei panaudojus papildomą garso izoliaciją dugne, bagažinėje ir stoge. Spaudžiam greičiau – salone vis dar tylu.

Minimalistinis dizainas ir dar daugiau komforto

Japonijos gamintojas vadovaujasi „KODO – Soul of Motion“ filosofija. Ši filosofija teigia, kad pačioms svarbiausioms techninėms savybėms būtinas žmogiškas įkvėpimas, taigi ir tobuliausias inžinerinio kūrinio formas, visgi, sukuria žmonės.

Apie „KODO“ liudija ir rafinuota, skulptūriška naujosios „Mazda6“ išorė, kuri yra tartum įžanga į tolesnę pažintį su šiuo solidžiu verslo klasės sedanu. Išskirtinai karštą rugsėjo popietę kelionė per miesto kamščius nuteikia maloniai – automobilyje pirmą kartą įdiegtos ne tik šildomos, bet ir šaldomos sėdynės. Šios sėdynės, skirtingai nei daugelyje kitų automobilių, siurbia orą nuo kūno, o ne pučia į jį. Dėl to galima nebijoti, kad po ilgesnio naudojimo pradės mausti nugarą.

Atsiplaiduoti padeda ir kitos funkcijos – „360° View Monitor“, 11-os garsiakalbių „Bose“ garso sistema, šildomos visos keturios sėdynės ir vairas bei papildomi saugumo elementai, tokie kaip aklosios zonos stebėjimo sistema (BSM), linijų stebėjimo (LDW) ir linijų palaikymo (LKA) sistemos, vairuotojo dėmesingumo sistema (DAA), projekcinis ekranas ant priekinio stiklo (HUD), avarinis stabdymas tiek važiuojant į priekį tiek atgal (SCBS ir SCBS-R), įspėjimas apie iš galo atvažiuojančius automobilius arba pėsčiuosius (RCTA) sistema leidžia vairuotojui identifikuoti potencialias grėsmes kelyje.

Taipogi automobilyje esantis pilnai adaptyvus autopilotas (MRCC) su „Stop&Go“ funkcija, bei visiškai adaptyvūs „Matrix“ tipo LED žibintai, kurių dėka važiavimas naktį nelabai skiriasi nuo dienos. Naujoji „Mazda 6“ efektyviau naudoja degalus bei su azartu reaguoja į akceleratoriaus pedalo valdymą.

Vis arčiau prie „Premium“ segmento

„Mazda iš esmės sumažino atstumą iki Premium segmento ir pagamino kažką neįtikėtino už tokią pinigų sumą, taigi „Premium“ segmento automobiliams yra ko nerimauti“, – pažymi „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Justė Šataitė.
„Inchcape Motors“ – viena didžiausia automobilių prekybos bendrovių pasaulyje. Lietuvoje „Inchcape Motors“ atstovauja „Ford“, „Hyundai“, „Mazda“ „Mitsubishi“ ir premium automobilių „Jaguar“ ir „Land Rover“ gamintojus.

Jau galite registruoti bandomiesiems važiavimams su naująja „Mazda6” čia.

Daugiau informacijos pateikiama svetainėje mazda.lt.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA