Tartasi dėl automagistralės rekonstrukcijos ties Kaunu

DELFI.LT nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Rugpjūčio 21 d. Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis kartu su Visvaldu Matijošaičiu ir rajono merais tarėsi, kaip užtikrinti, kad automagistralės Vilnius-Klaipėda rekonstrukcija ties Kaunu vyktų sklandžiai: nenukentėtų susisiekimas tarp prekybos centrų, miesto ir gyvenviečių.

„Norėtume, kad tai būtų kuo sklandžiau rengiamasi ir galbūt šiemet rengiami dokumentai, kad kitais metais jau būtų galima pradėti projektus, nes tai yra žmonėms labai svarbi vieta“, – BNS po susitikimo su Kauno meru V. Matijošaičiu sakė Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis.

Trečiadienį dėl šio projekto jis susitiks su laikinuoju Automobilių kelių direkcijos vadovu Vitalijumi Andrejevu.

„Tikslas yra, kad nestabdytume tų projektų, kad jie vyktų, kad juos pradėtume ir įgyvendintume. Žiūrime, kur galėtų būti kokia nors spraga, žiūrime, kad ji nesutrukdytų“, – sakė V. Pranckietis.

Jo teigimu, vienas svarbiausių klausimų yra užtikrinti, kad rekonstrukcijos metu ir po jos būtų sklandus susisiekimas tarp šioje atkarpoje esančių prekybos centrų, miesto ir gyvenviečių.

Seimo pirmininko sekretoriato vadovė Gintarė Žukaitė BNS sakė, kad Seimo vadovybė yra gavusi prekybos centro „Mega“ ir Kauno apskrities gyventojų raštą, kuriame nerimaujama dėl galimų eismo trukdžių rekonstrukcijos metu.

„Bijo atskirties, kad nebūtų jie atriboti“, – sakė V. Pranckietis.

Kauno savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas BNS sakė, kad miestas suinteresuotas kuo greičiau pradėti kelio rekonstrukciją – jos techninis projektas ruošiamas jau kelerius metus.

Vyriausybė anksčiau yra skelbusi, kad kelio Vilnius-Klaipėda ruožą nuo Biruliškių iki „Megos“ sankryžos numatoma rekonstruoti į aštuonių eismo juostų kelią: atitvarais atskirtos keturios vidurinės juostos būtų skirtos tranzitiniam eismui, kur didžiausias leistinas greitis būtų 110 km per valandą, o šoninės 4 eismo juostos, po dvi iš kiekvienos pusės, būtų jungiamosios vietiniam eismui.

Sudėtinė šios rekonstrukcijos dalis bus naujas dviejų eismo juostų tiltas iš šiaurinės Kleboniškio tilto pusės. Taip pat vietoje dar 1964 metais statyto tilto planuojama keturių eismo juostų tilto tranzitiniam eismui statyba. Eismas iš Vilniaus į Klaipėdą tuo metu būtų nukreiptas naujuoju tiltu.

Numatomas ir 1981 metais statyto pietinio dviejų eismo juostų tilto, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, remontas.

Preliminari projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų būtų skiriama tiltų statybai. Numatoma projekto įgyvendinimo trukmė – penkeri metai.

18 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Naujausios žinios

Kauniečiai perspėja – avarija Petrašiūnuose apsunkino eismą

Kviečia balsuoti: „Žalgiris“ ir Š. Jasikevičius pretenduoja į išskirtinius apdovanojimus

Vandališkas išpuolis Kaune: suniokota istorinę vertę turinti skulptūra (papildyta)

Metų automobilio Kaunui rinkimuose - pergalė dviguba persvara

Vagys apšvarino gyvenamąjį namą - išsinešė net klozetą

Trečiadienį dalis Kauno gyventojų liks be vandens: įspėja apie pablogėsiančią kokybę

Žmogų dėl pasakyto netinkamo žodžio nužudžiusiems vyrams - paskirta mažesnė bausmė

Kručinskai papasakojo apie psichologų teikiamą pagalbą: verkiu, o man liepia nupiešti namą

Kaune susikūrusi grupė nesupyktų, jei viena jų dainų taptų mūsų miesto himnu

Sunkiai sumuštos R. Mačiulytės skriaudiko skundas atsisuko prieš jį patį