Pirmadienį dėl gedimų Registrų centro infrastruktūroje mobiliojo ryšio bendrovių „Tele2“ ir „Teledema“ abonentams sutriko elektroninio mobiliojo parašo paslauga.
Tuo metu „Telia Lietuvos“ ir „Bitė Lietuvos“ klientams paslauga nebuvo sutrikusi. Kaip informavo Registrų centras, įmonės specialistai ieško sutrikimų priežasties ir efektyvaus sprendimo.
Pirmadienį popiet problemos dar nebuvo išspręstos, BNS pranešė centro atstovė spaudai Kristina Petrošienė.
Registrų centro kvalifikuoto elektroninio parašo sertifikatus SIM kortelėse šalyje platina du mobilieji operatoriai – „Tele2“ ir „Teledema“.
Mobilusis elektroninis parašas – tai įprasto parašo ir asmens tapatybės dokumento elektroninis atitikmuo, suteikiantis galimybę pasirašyti elektroninius dokumentus juridinę galią turinčiu parašu, taip pat jungtis prie el. bankininkystės sistemų.
Papildyta
„Tele2“ atstovaujančios komunikacijos agentūros „Publicum“ jaunesnioji projektų vadovė Karolina Kalibataitė „Kas vyksta Kaune“ patikslino, kad dalis „Tele2“ klientų naudojasi Registrų centro teikiama mobiliojo parašo paslauga, o kiti – Estijos tiekėjo „SK“ teikiama paslauga. Pastariesiems paslaugos veikia.
Dar papildyta
Prieš 16 val. paslauga buvo iš esmės atstatyta, tačiau kai kurie klientai dar galėjo patirti trukdžių, BNS sakė Registrų centro atstovė spaudai Kristina Petrošienė. Kaip informavo Registrų centras, įmonės specialistai mėgina nustatyti sutrikimų priežastį.