Svečiams nusivylus, prabangaus Kauno restorano vadovas nesutriko: kiek mokėjo, tiek ir gavo | Kas vyksta Kaune

Svečiams nusivylus, prabangaus Kauno restorano vadovas nesutriko: kiek mokėjo, tiek ir gavo

delfi.lt 2018/06/09 20:02
Asmeninio albumo nuotr.

Po šventės Kaune įsikūrusiame restorane „Floros Simfonija“ kaunietė Giedrė Gudonytė-Žilinskienė liko nusivylusi: „Skaudu, nes krikštynų nepakartosi, o mes tik norėjome jaukios šventės.“

Pasigedo užuolaidų, staltiesės ir puokštės

Kaunietė pasakoja, kad šventę planavo prieš kelis mėnesius, tačiau atvykusi nerado to, ką buvo susitarusi. „Buvo žadėta, kad terasoje bus užuolaida, kuri mus skirtų nuo bendros erdvės, taip žadėjo pats direktorius, o kai atvykę jos nedarome, administracija tiesiog pasakė, kad jau pusmetį direktorius svajoja, kad būtų gerai užuolaida. Iš kur mums žinoti, kad čia tik svajonė?“ – kalbėjo G. Gudonytė-Žilinskienė.

Krikštynų šventę moteris šventė šešiolikos žmonių būryje. Stalas kompanijai buvo padengtas lauko terasoje, kurioje šventės metu buvo ir daugiau klientų. Terasa talpina aštuoniasdešimt žmonių.

Anot Giedrės, ji tikėjosi, kad stalas bus papuoštas, juolab, kad už tai susimokėjo. „Kai paklausėme apie stalo papuošimą, buvo pasakyta, kad tai kainuos 2 eurus žmogui. Pakalbėjome, kad stovės dirbtinių orchidėjų puokštė stiklinėje vazoje, o atvykę radome vazoną ir dvi nudegusias žvakes“, – teigė moteris.

Šventės metu padarytose nuotraukose matyti, kad viduryje pailgo stalo stovėjo balta orchidėja baltame moliniame vazonėlyje. Tokios gėlės puošė ir kitus lauko terasoje esančius stalus.

Tačiau labiausiai klientę nuvylė šalia stovėjęs staliukas. „Saldus stalas sukėlė šoką visiems aplinkiniams. Turbūt reikėjo dar po 2 eurus duoti, kad gautume staltiesę ir ant saldaus stalo. Viešai man „išdėjo“, kad ko aš tikėjausi už 2 eurus, juk čia neva mokestis už staltiesę ir servetėles. Nuo kada užsakytos šventės būna be staltiesių ir servetėlių? Gal ir įrankius kitą kartą atsinešti?“ – pyktį liejo Giedrė.

Moteris skundėsi nesklandumais ir dėl maisto patiekimo laiko. Jos teigimu, karštų patiekalų teko gerokai palaukti. „Telefonu tą pačią dieną patikslinau, kad atvyksime 19 valandą. Atvykome 18.45 val., tačiau maistą gavome 20 val. – pyko moteris. – Jie nusprendė, kad mes vėluosime ir negamino maisto.“

Sulaukė pašaipų

Kaunietės teigimu, šventė buvo sugadinta. „Kai pradėjome ieškoti tiesos, tai iš mūsų pasišaipė, pastatė kaip į kokių kvailių vietą, ištrynė visus komentarus ir galiausiai užblokavo. Ir pasirodo, mes ne vieni tokie. Kadangi blogi atsiliepimai yra blokuojami, tai lieka tik tobulo restorano įvaizdis, – teigė Giedrė. – Skaudu, nes krikštynų nepakartosi, o mes tik norėjome jaukios šventės.“

„Floros simfonijoje“ staliuką šventei rezervavusi Giedrė DELFI teigė, kad nė nesitarė bendros vakarienės sąmatos. „Kainų nederinome. Rinkomės iš valgiaraščio ir tiek. Man maisto kaina tinka, – kalbėjo Giedrė ir pabrėžė, kad ją labiausiai nuvylė menkos dekoracijos. – Mes tikėjomės, paėmė serviravimo mokestį, nors šalia buvo lygiai taip pat papuošti stalai, kurie buvo skirti žmonėms tiesiog iš gatvės.“

Kiek sumokėjo, tiek ir gavo

DELFI susisiekus su restorano „Floros Simfonija“ vadovu Henriku Tautkumi, šis patikino, kad toks moters skundas jį gerokai nustebino. „Pagal sumą viskas ir buvo, – teigė vadovas. – Stalas buvo su dvejomis staltiesėmis. Buvo medžiaginės servetėlės. Tai paprastas dekoravimas, už tai buvo paimta po 2 eurus žmogui.“

Anot jo, jei klientė būtų norėjusi įspūdingo papuošimo, galėjo kreiptis ir į restoraną ar susirasti kitos įmonės dekoratorius. „Mes neprieštaraujame, jei atsiveža savo dekoratorius. Galime ir mes puošti dirbtinių orchidėjų puokštėmis vazose. Bet kiekviena paslauga yra mokama ir derinama.“

H. Tautkus teigia, kad moteris tik rezervavo staliuką. „Ji užsisakė staliuką šešiolikai žmonių terasoje, kuri talpina 80 žmonių. Užsisakė staliuką, o ne visą terasą, ne atskirą salę, o tą vakarą turėjome laisvą banketinę salę“, – teigė restorano vadovas.

Anot jo, kaunietės šventės sąmata tik vos viršijo 300 eurų: „Šešiolika žmonių buvo pamaitinti šaltais ir karštais patiekalais. Karštus patiekalus gavo įspūdingose porcelianinėse lėkštėse. Mes ponios klausėme, ar kažkas su maistu buvo negerai, ar neskanu. Ji pati pripažino, kad viskas buvo skanu.“

Giedrė taip pat skundžiasi, kad karštų patiekalų teko laukti visą valandą, tačiau restorano vadovas pasakoja kitokią versiją. „Ji apie pirmą valandą informavo administratorę, kad vėluos. Tiksliai kaip kas iki galo ir nebuvo aišku. O užsakovė prašė pradėti nuo šaltų patiekalų, juos pirmiausia ir gavo, – kalbėjo H. Tautkus. – Užsakovė teigia, kad karštus patiekalus gavo 20 valandą, bet mes žinome, kad patiekalai buvo pristatyti 19.40 val. Buvo iš karto iškepti, neišdžiovinti ir panašiai.“

H. Tautkus teigia žinantis, kad moters kompanija į jų restoraną atvyko apie 19 valandą, tačiau tikina, kad jų teritorijoje laikas, kol buvo patiekti karšti patiekalai, turėjo greitai praskrieti.

„Tokioje teritorijoje, kur tiek daug žalumos, tiek daug augalų, galima pasidaryti fotosesiją, dar kažką. 40 minučių ar valanda mūsų teritorijoje nėra daug, – kalbėjo vadovas. – Daug krioklių, baseinų, triušiukai ant stogų laksto.“

H. Tautko teigimu, čia praleista valanda nėra daug / Asmeninio albumo nuotr.

Nepasitenkinimas buvo užprogramuotas?

Anot pašnekovo, užsakovė švente nebuvo patenkinta nuo pat tos minutės, kai įžengė į restoraną. „Ji buvo nepatenkinta, arogantiška. O padavėjai stengėsi viską padaryti, ką įmanoma, stengėsi pataisyti nuotaiką. 16 žmonių išleido apie 300 eurų ir mes dar kažką blogai padarėme? Juokinga“, – kalbėjo restorano vadovas.

Kone didžiausią nusivylimą moteris teigia patyrusi pamačius saldumynams skirtą staliuką. Direktoriaus teigimu, stalas buvo skirtas ne saldumynams, o padavėjo reikmėms pasidėti.

„Ten buvo padavėjų servantas! Ten buvo atsarginės lėkštutės padėtos. Aišku, servantas dažniausiai būna su staltiese, bet prieš tai lijo lietus, nors kai ponia pasirodė, oras jau buvo geras. Gal ji dėl to nepatenkinta buvo? Gal krikštynose kažkas negražiai įvyko? Kažkur gal nuotraukos negražios buvo ar dar kas, – svarstė H. Tautkus.

– Mes tikrai Dievui dėkojame, kad turime tiek daug lankytojų ir dėl kiekvieno kliento išgyvename, jei jaustume kaltę, tikrai būtume atsiprašę ar pavaišinę. Šįkart mes padarėme viską, ką galėjome.“

Jo teigimu, klientę galėjo suklaidinti internete matomos nuotraukos. Anot jo, kai kurie klientai pasisamdo savo dekoratorius ir gėlių puokštėms nepagaili ir keturženklių sumų, tad gali atrodyti, kad visos šventės taip ir atrodo.

„Viskas „atsiremia“ į pinigus, – kalbėjo vadovas. – Įsivaizduokite, jei žmogui skiriama po 20 eurų už šaltus ir karštus patiekalus bei alkoholį, o paskui dar pretenzijas reiškia? Juk ponia turi sąskaitą, turi čekį, tegu parodo, kokia buvo sąmata, tegu nejuokina žmonių.“

Daugiau naujienų skaitykite čia.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA