Ne visi palaiko idėją „CityBee“ automobiliuose įdiegti alkoblokus

Organizatorių nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS
Šiandien Susisiekimo ministerija inicijavo susitikimą su bendrovės „CityBee“ bei Lietuvos kelių policijos atstovais, kurio metu buvo aptartos priemonės, kurios galėtų padėti užkirsti kelią neblaiviems vairuotojams Lietuvos keliuose. Susitikimas skubos tvarka sušauktas po savaitgalį įvykusios tragiškos avarijos, kurios metu už „CityBee“ automobilio vairo sėdęs neblaivus vairuotojas mirtinai sužalojo kitu automobiliu važiavusią moterį.
„Prie nuosavo ar nuomoto automobilio vairo sėdantys neblaivūs vairuotojai – didelė Lietuvos problema. Mes smerkiame neblaivų vairavimą ir tokius asmenis iškart blokuojame savo sistemoje visam laikui. „CityBee“ yra pasiruošę kartu su kitomis suinterestuotomis šalimis ieškoti galimų sprendimų. Kaip galimus sprendimus šiandien su ministru aptarėme duomenų apsikeitimą, tolimesnį alkoblokų testavimą“, – portalui „Kas vyksta Kaune“ sakė „CityBee“ vadovas Lukas Yla.
Jau anksčiau šią savaitę bendrovės atstovai buvo pareiškę, kad jau kurį laiką buvo ieškoma efektyvaus sprendimo, kad neblaivūs asmenys negalėtų sėsti prie „CityBee“ automobilių vairo. Taip pat buvo pareikšta, kad artimiausiu metu atsiras keli bandomieji automobiliai, kuriuose bus sumontuota alkoblokavimo sistema.
Tačiau tokios planuojamos naujovės patiko ne visiems „CityBee“ paslaugos vartotojams. Savo socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje Kauno vicemeras Simonas Kairys išreiškė požiūrį, kad toks apsunkintas mechanizmas, kuomet prieš sėdant už dalijomosi paslaugas siūlančio automobilio vairo reiktų atlikti, politiko teigimu, ne visai įprastą ir paprastą procedūrą – gerokai sumažins šios paslaugos patrauklumą. „Aš tikrai nebesinaudosiu „CityBee“ mašinomis, jei prieš važiuojant ir kelionės metu reiks vis pūst į alkobloką, keist antagalius ir tt. Plius brangs paslauga sudėjus alkoblokus. Sunaikinsime greitą, puikią, patogią paslaugą“, – socialiniame tinkle rašė S. Kairys ir kėlė retorinį klausimą, kuo skiriasi girtas žmogus už savo mašinos vairo nuo to, kuris nuomojasi mašiną ar pasiskolina svetimą?
Nemažai jo nuomonės komentatorių pritarė šiam požiūriui ir motyvavo tuo, kad sėdimas už vairo, esant neblaiviam, yra žmogaus sąmoningumo, o ne šios paslaugos teikėjų rūpestis. Vis gi, nemažai komentatorių buvo linkę palaikyti ir „CityBee“ planuojamas naujoves. „Kai žinos, kad negali vairuoti „CityBee“ girti, gal bus mažiau pagundų, – spėliojo viena internautė. – Nes dabar atrodo, kad neplanuoja vairuoti, nes palieka automobilį prie namų ar darbo, bet pamato „CityBee“ ir pasiduoda minčiai sėsti už vairo neblaiviame stovyje“.
55 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Dar daugiau lėšų šalies keliams – įvairiems projektams paskirstyta 44 mln. eurų

Kelių direkcijai – kritikos banga iš Susisiekimo ministerijos

Lietuva skyrė 50 tūkst. eurų Baltarusijos kovai su koronavirusu

Išsami koronaviruso statistika Kauno apskrityje: daugiausia susirgimų 17-30 metų amžiaus grupėje

Valstybė labiau rems vyresnius darbuotojus: galės nedirbti ir gauti minimalią algą

Paskelbė, kada Lietuvoje veiks 5G ryšys: planuojami keturi plėtros etapai

Per parą Lietuvoje užfiksuoti 3 nauji koronaviruso infekcijos atvejai

Suklastotus sandorius kūrusio kauniečio laukia teismas – pasisavino beveik ketvirtį milijono

Ministras: išorinės Europos Sąjungos sienos greičiausiai neatsivers iki birželio pabaigos

Naujo būsto ieškantiems kauniečiams – patarimai, kaip išsirinkti geriausią