Tarp vairuotojų užvirė diskusija: kas kaltas dėl šio įvykio? – Kas vyksta Kaune

Tarp vairuotojų užvirė diskusija: kas kaltas dėl šio įvykio?

Antradienio popietę eismo įvykis užfiksuotas buvo Birželio 23-iosios gatvėje – žiedinėje sankryžoje čia susidūrė troleibusas su lengvuoju automobiliu. Socialiniame tinkle šis įvykis sukėlė nemažą sujudimą – internautai įžvelgė tiek maršrutinės transporto priemonės, tiek „BMW“ kaltę.

„Facebook“ grupėje „Kur stovi policija Kaune“ įkeltoje nuotraukoje matyti, kad 10 maršruto troleibusas susidūrė su „BMW“ markės automobiliu. Pastarasis dviem ratais užvažiavęs ant šaligatvio bortelio.

Iš pirmo žvilgsnio, akivaizdu, kad lengvojo automobilio vairuotojas nedavė kelio žiedu važiavusiam troleibusui, mėgino prieš jį pralįsti ir taip sukėlė eismo įvykį.

Dalis minėtos „Facebook“ grupės narių palaikė šią versiją, kiti atkreipė dėmesį į horizontalųjį ženklinimą žiedinėje sankryžoje, o dar kiti darė apibendrinimus apie viešojo transporto eismą žieduose ir avarijas įvažiuojant į žiedines sankryžas.

Įvykio liudininku tapęs kaunietis sakė, kad „BMW“ vairuotojas išlėkė iš šalutinio kelio, o troleibusas judėjo į pirmą juostą. „BMW“ man užkišo, galu vos priekio nekabino. Iš trečios juostos tiesiai i pirmą šoko, spaudė per akceleratorių ir i troleibusą… Šneku, nes nepakenčiu kelių gaidelių“, – tvirtino vyras.

Jo teigimu, „BMW“ vairuotojas parlėkė kokių 90 km/val greičiu, matė, kad yra tarpas ir bandė pro jį lįsti. Lengvojo automobilio buvo nubrauktas visas. Išlipęs iš mašinos, anot Edgaro, vairuotojas susiėmė už galvos ir pradėjo lankstytis.

„Tegul iš policijos kas nors pakomentuoja. Lengvoji jau buvo įvažiavusi į pagrindinį kelią, tad troleibusui kliūtis iš dešinės“, – svarstė kitas diskusijos dalyvis.

Vyro manymu, troleibusas kirto ištisinę liniją, todėl kaltė turėtų būti abipusė. „Nuo kada galima kirsti ištisinę liniją visuomeniniam transportui – tokiu atveju prieš eismą važiuos, ką nors numuš ir nekaltas“, – antrino kitas „Kur stovi policija Kaune“ narys.

Kaip teigė prie diskusijos prisijungusi mergina, šioje vietoje ištisinė juosta padaryta specialiai, kad pirmoje juostoje nesusidarytų spūstys sukantiems į dešinę: „Manau, kaltas troleibuso vairuotojas. Viešasis transportas, kaip visada, manevruoja įžūliai, nes vairuotojams vienodai šviečia. Yra skardinė ir gali daužytis, kur nori – blogiau nebus.“

„Skardinė ne skardinė, bet irgi eismo dalyvis. Ir su krūva šprotų viduje, tad kartais reikia matyt ne tik save, o ir aplinkui kas vyksta. Sakoma, kaip šauksi, taip atsilieps. Jei troleibusų niekas nepraleidžia, tenka įžūliai važiuoti. Viskas paprasta“, – dėstė kitas diskusijos dalyvis.

Buvo ir manančių, kad ištisinę liniją galima kirsti kai kitaip didelių gabaritų transporto priemonei pasukti neįmanoma. Pastabus kaunietis užsiminė, kad toje vietoje, kur važiavo troleibusas, juosta gražiai nušlifuota. „Kiekvieną dieną ten važinėju. Pradžioje tikrai buvo ištisinė, bet paskui vieną dieną, žiūriu, tarpas jau yra. Per dieną tikrai nebūtų išvažinėję“, – komentavo jis.

„Yra precendentas dėl šio atvejo – jei yra ženklas „duoti kelią“ ir pagrindiniu važiuodamas kerti ištisinę, esi nekaltas. Kauniečiai žino prie pilies žiedą, kuriame dėl to atsirado kuoliukai, nes atvažiavęs nuo Vilijampolės vairuotojas kirto ištisinę, rėžėsi į trečia juosta važiavusią mašiną ir laimėjo teismą“, – rašė gerai eismo žieduose specifiką išmanantis diskusijos dalyvis.

Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato duomenimis, pranešimas apie troleibuso „Škoda“ ir lengvojo automobilio „BMW“ susidūrimą Birželio 23-iosios gatvės ir V. Krėvės prospekto sankryžoje gautas 14.33 val.

Į įvykio vietą atvyko patruliai, tačiau vairuotojai geranoriškai sutarė dėl avarijos aplinkybių ir nusprendė pildyti eismo įvykio deklaraciją. Kaltę prisiėmė vienas iš vairuotojų, tačiau policija neužfiksavo, kuris. Eismo įvykio metu žmonės sužaloti nebuvo.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA