Automobilių dalijimosi paslaugos lūžis: naujovių entuziastus keičia masės | Kas vyksta Kaune

Automobilių dalijimosi paslaugos lūžis: naujovių entuziastus keičia masės

Asociatyvi / Organizatorių nuotr.

Kaune populiarumo neprarandantis startuolis „CityBee“ suskaičiavo praėjusių metų rezultatus. Per 2017-uosius automobilių dalijimosi sistemos operatorius gerokai ūgtelėjo ir išpopuliarėjo, o vienu svarbiausių metų laimėjimu laikoma galimybė įmonės automobiliais leistis į tarpmiestines keliones.

300 kartų aplink Žemės rutulį

Pasak „CityBee“ vadovo Luko Ylos, 2017-aisiais daugėjo ne tik „CityBee“ sistemos naudotojų, bet plėtėsi ir startuolio valdomas automobilių parkas. Jis pagausėjo iki daugiau nei 500 transporto priemonių, tarp kurių yra ir 20 krovininių automobilių.

„CityBee“ automobilių skaičius Kaune per metus padidėjo apie 50 vnt. (visas „CityBee“ automobilių parkas pasipildė 100 automobilių visoje Lietuvoje). 2017 m. pradžioje mieste buvo apie 110 automobilių, dabar – apie 160. Nuo 2017 m atsirado galimybė su „CityBee“ keliauti tarp miestų, ypač populiarus maršrutas – Kaunas-Vilnius / Vilnius-Kaunas, tad automobilių skaičius mieste nuolat kinta.

„Nepaisant to, siekiame visada užtikrinti, kad Kaune būtų ne mažiau nei 160 automobilių,“ – teigia įmonės vadovas.

Permetus Kaune „CityBee“ naudotojų skaičius išaugo 2.5 karto. Tiek pat daugėjo ir kelionių skaičius, jų taip pat atlikta 2.5 karto daugiau.

Kaune, kaip ir kituose miestuose, kur veikia „CityBee“, populiariausi yra „Toyota Yaris“ hibridiniai automobiliai, „Volkswagen Golf“, „Mini One“, „Fiat 500“ automobiliai. Taip pat, labai populiaru naudotis krovininiais automobiliais – „Fiat Ducato“ ir „Fiat Doblo“, kurie randami prie prekybos centrų.

Startuolio analitikai suskaičiavo, kad „CityBee“ klientai iš viso per praeitus metus visoje Lietuvoje nuvažiavo daugiau nei 12 mln. kilometrų. Kad būtų lengviau įsivaizduoti, koks tai atstumas, automobilių dalijimosi operatoriaus vadovas pateikė analogiją: „Tai tas pat kas 300 kartų apvažiuoti Žemės rutulį.“

„Manau, pavyko įveikti kritinę ribą, kai paslauga buvo įdomi tik naujovių entuziastams. Dabar ji įgavo pagreitį ir tapo masine“, – teigė L. Yla ir pridūrė, jog didėjantis populiarumas ir augimas ne tik džiugina, bet ir kelia iššūkių.

Vienas „Citybee“ privalumų – galimybė automobilius galima palikti ne konkrečiuose taškuose/stotelėse, o ištisose zonose, kurios pažymėtos programėlėje esančiame žemėlapyje. „CityBee“ stovėjimo zonos yra išdėstytos visuose populiariausiuose Kauno traukos taškuose. Per 2017-uosius buvo išplėsta „CityBee“ zoną Kauno centre, taip pat, buvo įkurta daug stovėjimo zonų ir miegamuosiuose, nuo centro nutolusiuose, rajonuose.

2018-ųjų planai

Nuo 2017 m. kovo buvo sudaryta galimybė „CityBee“ automobilius palikti skirtinguose miestuose. Tolesnis automobilių dalijimosi sistemos populiarėjimas Lietuvoje, pasak „CityBee“ vadovo, bus skatinamas kuriant naujas zonas, kuriose galima palikti „CityBee“ automobilius.

Per 2018 m. mieste padaugės ir automobilių. Metų pabaigoje Kaune turėtų būti bent 250 automobilių. Taip pat bus didinamas paslaugos prieinamumas kauniečiams.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA