„Rimi“ parduotuvėje nepigių maisto produktų įsigijusiam Vaclovui teko nusivilti – paaiškėjo, kad žuvis visiškai sugedusi, tačiau vyrui grįžus kompensacijos vis dar buvo pardavinėjama. Direktorė personalui nurodė viską slėpti – klientas daugiau kaip pusvalandį laukė, kol bus sutvarkyti dokumentai.
„Rimi Lietuva“, kaip kaunietis teigia „Facebook“ paskyroje išplatintoje žinutėje – vienas brangiausių prekybos centrų tinklų Lietuvoje, todėl visada tikimasi kokybės, tačiau lūkesčiai ne visuomet pateisinami (žinutės kalba taisyta – „Kas vyksta Kaune“).
Į ligoninę patekus mamai, Vaclovas susirūpino paruošti jai tinkamo maisto ir produktų išsiruošė į „Rimi“. „Lašiša, granatų sultys, salotos, melionas… Parbėgu, ramu – ryte ketinu aplankyt mamą ir nuvežti maisto, nes žinau, kad ligoninėje – nieko gero. Su žmona darome salotas, prapjauname lašišą – ji ne tik netinkama parduoti, tai tiesiog dvėseliena. Galiojimas – tinkamas. Kaina – 10 eurų už 500 g“, – rašo vyras.
Nepraėjus nė valandai nuo apsipirkimo nuskuodęs į parduotuvę ir sklandžiai pridavęs sugedusį produktą, jis paprašė prekės gražinimo įrodymo su parduotuvės antspaudu, nes, vyro manymu, žuvis ten sudėta tikrai neatsitiktinai ir ji visa yra netinkama naudojimui.
„Tada prasidėjo… Ateina vyr. pardavėja, kuri labai mandagi, tiesiog negali dėt antspaudo be skambučio – gerai. Paaiškinu savo situaciją, ji viską supranta, sakau, kad nelabai normalu, jog jau pusę valandos gražinu prekę. Pasiūlo 20 proc. nuolaidą, atsisakau, laukiam. Kažkas paskambina, susega mano čekius ant lapo. Vis dar laukiam antspaudo. Lapus pasirašo, antspaudas jau tuoj bus. Staiga lapas paimamas, man neleidžiama fotografuoti, paaiškinama, kad lapas vidinio naudojimo, man – nei viso gero, nei dar kažką. Na, aš bent jau atsisveikinau, čekio fotografijas vis tiek turiu, net lapo“, – pasakoja Vaclovas.
Čekį jam norėta atiduoti, nes personalas pasidarė kopiją, tačiau vėliau, visgi, atėmė. Kaip rašo nusivylęs klientas, „personalas tikrai elgėsi gražiai, bet „direktorė“, kuriai skambino – davė nurodymus viską slėpt. Tokios tetos geriausios, jos tikrai žino, kaip valdyti krizes.“
Anot kauniečio, čia jau ne pirmas kartas, kai „Rimi“, parduoda produktus ant ribos, taip balansuodama ant labai rizikingos ribos, kuri vieną dieną gali „pramušti“. „Ir tai tikrai ne vienetinis atvejis, o besikartojanti tendencija. Kodėl rašau šį postą? Nes tikrai nervina lietuviškai rinkai skirti gudravimai su paslėptomis „dovanėlėmis“, kai net žuvies negali nusipirkti be nuotykių, net iš antro karto, kai tau nuoširdžiai tą pataria ir parduotuvės darbuotojos“, – reziumavo vyras.
Papildyta „Rimi“ komentaru:
„Atsiprašome pirkėjo už nemalonią situaciją parduotuvėje – taip atsitiko dėl mūsų darbuotojo nepatyrimo. Pirkėjas gali paprašyti bet kurio dokumento, kurį pasirašo, kopijos. Tai nėra nei konfidencialūs, nei vidiniai dokumentai.
Produktų galiojimas yra tikrinamas kiekvieną dieną, tačiau pasitaiko, kad pažeidus pakuotę, produktas būna nebetinkamas galioti, nors galiojimo terminas yra teisingas. Tokius atvejus yra labai sunku aptikti, ypač jeigu pakuotės pažeidimai nėra aiškiai matomi, o yra pažeistas hermetiškumas, tad dėkojame pirkėjui, kad nebuvo abejingas ir pranešė mums apie tai. Savo ruožtu mūsų kokybės skyrius vykdo tyrimą, kokiu būdų produktas su geru galiojimo terminu, buvo nebetinkamas vartoti. Apskritai, jeigu pirkėjas nori grąžinti produktą, tam reikia pirkimo čekio. Jeigu tai Rimi prekės ženklu pažymėtas produktas – galima atnešti atgal ir be pirkimo čekio“, – sakė „Rimi“ Viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė.