Portalą „Kas vyksta Kaune“ pasiekė kauniečio laiškas, kuriame jis pasidalino apie ko gero blogiausią pirmojo pasimatymo scenarijų. Skaitytojas pasakoja, kad susitikęs su nauja simpatija, nusprendė ją pavaišinti „McDonalds“ greito maisto restorane, tačiau jo nusivylimui, vaišinti teko ne jam, o jai. Vaikinas tikisi, kad tai nepablogins santykių su mergina, kuri jam be galo patiko.
„Norėčiau perspėti visus kauniečius būti pasiruošusiems netikėtumams, jei naudojatės „Revolut“ kortelėmis ir turėti atsarginę, nes atsiskaityti, nors ir turite sąskaitoje pinigų, gali jums nepavykti“, – rašo portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas.
Jis pasakoja, kad susipažinęs su mergina, nusprendė ją pavaišinti vakariene ir saldumynais, kuriuos tiekia „McDonalds“ greito maisto restoranas. Vakare jie nuskubėjo į šią kauniečių pamėgtą vietą ir naudodamiesi savitarnos terminalu, susidėjo savo užsakymo krepšelį. Atėjus laikui mokėti, vaikinas išsitraukė naudojamą „Revolut“ kortelę, kurią naudoja atsiskaitymams smulkiems pirkiniams.
„Suvedžiau PIN kodą vieną kartą, bet kortelę atmetė, bandau tai daryti antrą, trečią kartą, situacija nesikeičia. Visas nuraudau, nes kitą banko kortelę buvau palikęs namuose. Išsitraukiau telefoną, patikrinau programėlėje, kuri parodė, jog pinigų kortelėje yra. Akimirką pagalvojau, koks aš nevykėlis ir kaip atrodau prieš man patinkančią merginą, su kuria iki šios akimirkos smagiai vakarą leidau“, – įspūdžiais dalinasi kaunietis.
Tačiau vaikinui pasisekė: mergina, su kuria jis pažįstamas tik vieną dieną, jam pasiūlė panaudoti savo mokėjimo kortelę ir vaikiną pavaišinti vakariene.
„Nors man buvo nejauku, nes juk vyrai, ypač per pirmąjį pasimatymą turi vaišinti merginas, sutikau ir pažadėjau, kad jai atsilyginsiu su kaupu“, – pasakoja kaunietis.
Dabar vaikinas viliasi, kad ši istorija, susijusi su mokėjimo kortele „Revolut“, užbėgs netikėtumams už akių kitiems kauniečiams, kad jie nepasitikėtų vien tik tarptautinės paslaugos „Revolut“ mokėjimais, bet ir turėtų atsarginį variantą sumokėti už paslaugas.
Papildyta, „Revolut“ atstovė Elvyra Kazakevičiūtė
Labai apgailestaujame, kai tenka išgirsti, kad vartotojai turėjo nemalonią patirtį naudodamiesi „Revolut“ paslaugomis. Vienas iš mūsų tikslų – kilusias problemas spręsti greitai, ir kiek įmanoma asmeniškai: dažnai, jei vartotojas kreipiasi su bėdomis, kviečiame jį net susitikti, kad galėtume viską greitai sutvarkyti ir patikinti, kad rūpinamės visais klausimais.
Visgi šiuo atveju, kai istoriją aprašęs kaunietis atsisako atskleisti savo tapatybę, mes net negalime patikrinti, kokios bėdos galėjo kilti su jo kortele ar sąskaita, taigi jis nesuteikia mums galimybės atsakyti ir viską išspręsti. Keista, kad nutikus panašiai situacijai ir patyrus kažkokių problemų, žmogus nesikreipia pagalbos tiesiai į kompanijos atstovus.
„Revolut“ ypatingai rūpinasi savo klientų saugumu, programėlėje įdiegta daug papildomų inovatyvių įrankių, skirtų saugumo užtikrinimui:
- aktyvavus geolokacijos saugumą, neleisti kortele atsiskaityti jai per daug nutolus nuo savininko telefono,
- nustatyti mėnesinį kortelės limitą išlaidoms;
- kortelę per sekundę užblokuoti ir atblokuoti,
- po vieną išjungti arba įjungti kiekvieną įrankį, kaip bekontakčiai atsiskaitymai, magstripe atsiskaitymai, pinigų išsigryninimas bankomatuose.
Kadangi apie vartotoją neturime jokių duomenų, galime spėlioti, kad jis galėjo būti nustatęs mėnesinį limitą atsiskaitymams ir suma jau buvo viršyta. Galbūt žmogus tiesiog pamiršo kortelės PIN kodą – naudojant kelias korteles, tokios situacijos nutinka. Tačiau „Revolut“ savo kortelės PIN kodą visada leidžia pasitikrinti programėlėje, suvedus paties sugalvotą apsaugos kodą.
Vertėtų prisiminti, kad „Revolut“ yra išankstinio papildymo (pre-paid) kortelė, ir jai galioja tam tikri apribojimai, kurie galioja visoms tokioms kortelėms visame pasaulyje – jomis negalima atsiskaityti mokėjimo automatuose be interneto prieigos, tarkime, lėktuvuose. Kadangi nuolat geriname savo paslaugų kokybę ir plečiame jų spektrą, pradėjome kurti savo vidinį mokėjimų procesorių, kad į mūsų darbą būtų įtraukta kuo mažiau trečiųjų šalių, ir viską darydami patys galėtume užtikrinti dar aukštesnę kokybę.
Apibendrinant – mes siekiame išspręsti kiekvieną savo klientams kilusią problemą, todėl labai kviečiame asmenį susisiekti bent jau mūsų „Facebook“ paskyroje, kurioje su vartotojais jau bendraujame lietuviškai.