Kauniečio akibrokštas: už kelionę maršrutiniu taksi turėjo susimokėti dukart | Kas vyksta Kaune

Kauniečio akibrokštas: už kelionę maršrutiniu taksi turėjo susimokėti dukart

Asociatyvi / R.Tenio nuotr.

Į portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi kaunietis susidūręs su, kaip jis pats sako, itin nemalonia situacija. Pasak skaitytojo, itin didelius keblumus sukėlė elektroninis bilietas, papildytas mėnesiui skirta suma ir suteikiantis teisę važiuoti Kauno miesto maršrutiniais taksi.

„Vakar ryte, 10:31 val., netoli „Girstučio“ esančiame spaudos kioske įsigijau elektroninę miesto viešojo transporto kortelę, kurią iš karto papildžiau 35 eurų suma, kuri suteikia man teisę važiuoti Kauno maršrutiniais taksi visą mėnesį. Buvau informuotas, jog maždaug po pusvalandžio nuo įsigyjimo galėsiu pradėti naudotis savo elektroniniu bilietu. Jis bus aktyvuotas“, – pasakoja kaunietis.

Pasak jo, elektroniniu bilietu Kauno maršrutiniame taksi vyras pasinaudojo gerokai vėliau nei buvo sakyta – 12 val., tačiau elektroninis bilietas esą vis dar nebuvo aktyvuotas ir įlipus į minėtą transporto priemonę bei priglaudus turimą kortelę prie komposterio, ši neveikė.

„Įvykus šiam nesusipratimui paskambinau į Kauno viešojo transporto keleivių aptarnavimo centrą, esantį Ožeškienės gatvėje, Kaune. Manęs paprašė, jog kaskart važiuodamas maršrutiniu taksi visą mėnesį rodyčiau vairuotojui elektroninio bilieto papildymo kvitą, nes savo duomenų sistemoje esą keleivių aptarnavimo centro atstovai matė, jog mano elektroninis bilietas veikia bei yra papildytas “, – sako partalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas.

Nepaisant to, kad daugelį kartų per dieną kauniečiui teko važiuoti maršrutiniais taksi kiekvieną kartą susimokant už kelionę, pasak jo, vakare mikroautobuso vairuotojas išprašė skaitytojo žmoną su vaiku lauk, nors jam esą ir buvo parodytas elektroninio bilieto papildymo kvitas.

Kauniečiui nutikusią situaciją papasakojome bendrovės „Kauno autobusai“ atstovei Ramunei Tarandei. „Norime padėkoti keleiviui, kad jis sureagavo ir apie nesklandumus pranešė mums. Tai buvo sistemos klaida. Gedimą užregistravome ir artimiausiu metu jis bus pašalintas. Atsiprašome už nepatogumus“, – sakė ji.

R. Tarandės teigimu, tokie atvejai, kai elektroninis bilietas neveikia, nėra dažni. O patirtus nuostolius – kelionių metu išleistus papildomus pinigus perkant keliavimo maršrutiniais taksi bilietėlius minėtą dieną, bendrovės „Kauno autobusai“ atstovai pažadėjo kompensuoti grąžindami pinigus. Kauniečiui tereikia atvykti adresu Raudondvario pl. 105.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA