SEB bankas reikalauja atvykti į banką savo klientus užpildyti anketų. Tačiau ką daryti 92 metų senutei, kuri beveik nevaikšto?
Paskambinę į banką, gavome atsakymą, kad jeigu senelė arba jos įgaliotas per notarą asmuo neatvyks, sąskaitas užšaldys. Kita vertus, ir pas notarą reikia nueiti. Juk galėtų atsiųsti savo žmogų surinkti jiems reikalingų duomenų.
Komentuoja Kazimieras Zaveckas, SEB banko Atitikties departamento vadovas:
Pinigų plovimo ir terorizmo prevencijos teisės aktai visus bankus įpareigoja įgyvendinti principą „Pažink savo klientą“ – žinodami, kokia yra kliento veikla, pajamų šaltiniai ir piniginių lėšų kilmė, bankai gali efektyviau vykdyti pinigų plovimo prevenciją. Teisės aktai išimčių, kada klientas neprivalo pateikti duomenis, nenumato. Teisinių reikalavimų nesilaikymas bankams grėstų piniginėmis baudomis ar kitomis sankcijomis.
Dėl šių priežasčių visus banko klientus informuojame ir prašome užpildyti Fizinio asmens anketą. Jei po pakartotinio prašymo duomenys nebus pateikti, gali būti laikinai apribota kliento galimybė naudotis banko sąskaita.
Tam, kad klientas užpildytų ir pateiktų Fizinio asmens anketą, atvykti į banko skyrių nėra būtina. Pateikti anketą ar atnaujinti jos duomenis klientas gali interneto banku.
Jei klientas nesinaudoja interneto banku, anketą gali užpildyti atvykęs į artimiausią banko skyrių (atvykus reikės pateikti asmens dokumentą). Anketą taip pat galima pateikti per įgaliotą asmenį arba atsiųsti registruotu paštu (abiem šiais atvejais užpildyta ir pasirašyta anketa bei asmens dokumento kopija turi būti patvirtinta notaro).
Daugiau naujienų skaitykite čia.