Kaunietę šokiravo „Maximos” kainų politika: nunešus prekę prie kasos kaina kone padvigubėjo | Kas vyksta Kaune

Kaunietę šokiravo „Maximos” kainų politika: nunešus prekę prie kasos kaina kone padvigubėjo

Asociatyvi / Archyvo nuotr.

„Pažvelkite, kaip įžūliai „Maxima” apgaudinėja žmones”, – sako pasipiktinusi skaitytoja. Jos užfiksuoti ir atsiųsti vaizdai išties nedžiuginantys. Pasirodo, jog iš lentynos paimta prekė gali pabrangti vos nusinešus ją prie kasos.

Kaunietės fotografijose, pasiekusiose portalo „Kas vyksta Kaune” redakciją, aiškiai matoma kaina, padėta prie vietos, kurioje stovi prekė. Šiuo atveju, „Vilkmergės” kvietinis alus, kainuoja 0,59 euro centus bei prie sumos dar pridedami 0,10 euro centų už tarą. Vadinasi, iš viso – 0,69 euro centai.

Tačiau išėmus prekę iš lentynos ir nunešus ją prie kasos susimokėti, kaina išaugo iki 1,09 euro bei 0,10 euro centų užstatas už tarą. Taigi, iš viso 1,19 euro. Kaina kone padvigubėjo.

„Visą kaltę tikriausiai suverčia jauniems, ką tik į darbą priimtiems darbuotojams. Juk „Maxima” negalėtų pripažinti, kad  apgaudinėja žmones. Prieš kurį laiką taip jau buvo su ledų kainomis, dabar ir su alaus kainomis situacija kartojasi. Veikiausiai, galvojama, kad tie, kurie perka alų, nepastebės”, – svarsto portalo „Kas vyksta Kaune” skaitytoja.

Pasak jos, papasakota istorija nutiko Kauno „Akropolyje” esančiame prekybos centre „Maxima”. Pamačiusi kainų neatitikimą, moteris pirkti alų atsisakė, tad nuostolio nepatyrė, bet faktą užfiksavo.

Kodėl nutiko ši situacija Karaliaus Mindaugo prospekte esančioje parduotuvėje teiravomės „Maxima LT” korporacinių reikalų departamento direktoriaus Jauniaus Špakausko.

„Kartu su vienu iš savo tiekėjų kurį laiką minėtam alui taikėme mažesnę kainą, nes, nors alus ir buvo kokybiškas, artėjo jo galiojimo termino pabaiga. Kaip žinia, kainas mažinti Lietuvos įstatymai leidžia, draudžiama apie kainos sumažinimą skelbti, tas ir nebuvo daroma”, – komentavo J. Špakauskas.

Jo teigimu, šio alaus buvo galima rasti net trijose parduotuvės vietose – šaldytuve, lentynoje ir ant specialaus stendo – paletės. Gavus naują alaus siuntą parduotuvės darbuotojai esą nespėjo pakeisti kainos etikečių visose parduotuvės vietose.

„Kasose kainos korekcija įvyksta automatiškai – per šį laiko skirtumą mūsų pirkėjas ir pastebėjo kainos neatitikimą. Stengiamės keisti kainas sistemoje ir kainų etiketėse vienu metu, tačiau turint tokį platų prekių pasirinkimą, natūralu, jog kartais pasitaiko neatitikimų. Pavyzdžiui, net mažiausiose „Maximos“ parduotuvėse turime apie 4,5 tūkst. pavadinimų skirtingų prekių. Jeigu nutinka taip, kad įsivelia klaida ir pirkėjas sumoka daugiau nei turėjo, grąžiname jam permoką į „Ačiū“ kortelę. Jei pirkėjas sumokėjo mažiau, ši „nuolaida“ yra dovana pirkėjui, jos neprašome grąžinti. Tiesa, tokių atvejų, kai pirkėjas skundžiasi mažesne, nei skelbiama kaina, nelabai pasitaiko”, – teigė „Maxima LT” korporacinių reikalų departamento direktorius.

Pasak J. Špakausko, kadangi šiuo konkrečiu atveju pirkėja alaus nepirko, „Maxima” atstovai atsiprašo jo už šį nesusipratimą. Šiuo metu jau esą įsitikinta, kad visose minėto alaus prekybos vietose kainų etiketės pakeistos.

Primename, jog susidūrus su nesklandumais ar kilus klausimams su prekybos centro konsultantais galima susisiekti nemokama informacine linija 8 800 20050 (8-22 val.), rašyti el. paštu maxima@maxima.lt ar kreiptis į parduotuvių darbuotojus.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA