Kauno rajonas nuo šiol pasauliui prisistatys nauju prekės ženklu | Kas vyksta Kaune

Kauno rajonas nuo šiol pasauliui prisistatys nauju prekės ženklu

R. Tenio nuotr.

Kauno rajonas nuo šiol turi savo logotipą, vaizduojantį Raudondvario dvaro pilies ir vartų kontūrus, kviečiančius užsukti į šį žaluma garsėjantį regioną. Melsvai žalsvos spalvos, žiedinės formos ženklas su baltu kontūru taps prisistatymu pasauliui.

Kūrė studentai

Šio ženklo autorė – Kauno kolegijos grafinio dizaino studentė iš Domeikavos Ugnė Babiliūtė, sukūrusi logotipą per semestrą – nuo rugsėjo iki sausio. Jai skirtas 300 eurų piniginis prizas. Beje, tik laimėtojos darbe buvo vaizduojama Raudondvario pilis, nors komisija spėjo, kad tokių variantų bus dauguma. Ženklą nugalėtoją iš dešimties kolegijos Justino Vienožinskio Menų fakulteto Dizaino katedros studentų pateiktų kandidatūrų, išrinko vertino komisija: dėstytojai, viešųjų ryšių specialistai, savivaldybės bei turizmo centro atstovai.

Pirmas rajono ženklas

Kauno rajono turizmo ir verslo informacijos centro laikinoji direktorė Aistė Plukaitė penktadienį vykusiame pristatyme pasakojo, kad ženklo poreikio idėja kilo būtent šiai įstaigai, esą reikėjo atsinaujinti, o ir ženklo šis regionas dar neturėjo.

„Iki šiol rajonas džiaugėsi tik savo herbu, stigo prekės ženklo, juolab, kad kiti rajonai savo skiriamuosius ženklus jau turi. Sumąstėme paskatinti jaunąją kartą ir surengėme konkursą. Rajoną norime reprezentuoti kaip tam tikrą prekę, patrauklią investuotojams, gyventojams, kūrėjams, keliautojams”, – dėstė A. Plukaitė.

Ji pristatė ženklo koncepciją: rajone gera gyventi, augti, švęsti, kurti, keistis, dirbti ir atrasti.

Kodėl pilis?

Pasiteiravome, kodėl U. Babiliūtė sumąstė savo darbe pagrindiniu akcentu naudoti Raudondvario pilį. Jos manymu, geresnio šį regioną atspindinčio objekto iki šiol nėra, tad po daugybės kitų rajono lankytinų vietovių bei simbolių analizės, neabejotinai pasirinktas būtent šis.

„Konkurso metu lankydavau dvarą, tyrinėjau visą rajoną, stengiausi suvokti, kas reprezentatyviausiai jį pristatytų. Žinoma, dvaras! Beje, ženklo forma apvali, nes rajonas atviras naujoms idėjoms; spalva irgi susieta su rajonu: smaragdinė, nes rajone daug gamtos, pvz., nuostabus Kauno marių regioninis parkas, tad maišiau miškų ir upių spalvą. Tikiuosi šis ženklas padės Kauno rajoną geriau atpažinti pasaulyje, tuo net neabejoju”, – teigė ženklo autorė U. Babiliūtė.

Ją papildė turizmo centro laikinoji direktorė A. Plukaitė, pažymėdama, kad Kauno rajonas – žiedinė savivaldybė, o Raudondvaris – ašis, jungianti gyventojus: čia vyksta pagrindinės šventės, mugės, pasitinkami Lietuvos ir užsienio diplomatai, įžiebiama eglutė ir pan.

„Atviro žiedo motyvas vaizduoja savivaldybės formą žemėlapyje, kartu tai žinutė, jog norime, kad pas mus atvyktų turistai, atsikraustytų nauji gyventojai, būtų įgyvendinamos naujos iniciatyvos, o verslininkai investuotų. Įdomu, kad vartai, t.y. stilizuota raidė „n”, demonstruoja tarsi įėjimą, svetingumą. Žalsvos ir melsvos spalvų junginys irgi neatsitiktinis, juk Kauno rajoną dar vadina „žaliuoju pakaunės smaragdu”, – sakė A. Plukaitė.

Prisistatys pasauliui

Kauno rajono meras Valerijus Makūnas ženklo pristatyme atkreipė dėmesį, kad rajonas turi penkias upes, daugybę gamtos paminklų, 33 proc. teritorijos užima miškai, stūkso 22 piliakalniai, dvarai, įrengti dviračių takai, keleiviai gabenami vandens maršrutais, plėtojamas žemės ūkis, tad ženklo jau stipriai reikėjo, o sukurtasis, deramai atspindi kuo rajonas didžiuojasi.

„Pilis mūsų pasididžiavimas, tai galios, valios, klestėjimo simbolis. Ji atvira kūrybai, menui, mokslui, tai tarsi vartai į pilį ir rajoną, į kurį kviečiame užsukti ne tik lietuvius, bet ir viso pasaulio žmones”, – teigė V. Makūnas.

Ženklas bus naudojamas rinkodaros ir komunikacijos priemonėse, turizmo srityje, prezentacijose, padėkos raštuose, kvietimuose, vizitinėse kortelėse ir kt.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA