Nemokama pranešimų paslauga (angl. push notifications) leis banko „Nordea“ klientams, kurie naudojasi mobiliosios bankininkystės programėle, gauti pranešimus apie banko sąskaitoje įvykusius pokyčius: įeinančius/išeinančius mokėjimus, sąskaitos likučio pokyčius.
„Atlikta apklausa rodo, kad 62 proc. mobiliosios bankininkystės naudotojų Baltijos šalyse svarbu gauti informaciją apie pokyčius banko sąskaitose. Todėl man labai malonu klientams pristatyti šią naują unikalią ir nemokamą paslaugą, kuri yra viena iš „Nordea“ mobiliosios programėlės kertinių akmenų. Sąskaitų apmokėjimas, įvykdyti mokėjimai ar gautas atlyginimas – nuo šiol mūsų klientai bus dar labiau informuoti apie savo finansus“, – sako Jānis Paksis, „Nordea“ elektroninės bankininkystės vadovas Baltijos šalyse. Anot jo, naujausi duomenys rodo, kad klientai įvertina ir renkasi naudoti nemokamą pranešimų paslaugą. Iki dabar daugiau nei 1000 banko klientų Latvijoje užsisakė gauti pranešimus, Estijoje paslaugą pasirinko daugiau nei 600, o Lietuvoje – apie 300 klientų. Be to, bendras „Nordea“ mobiliosios programėlės atsisiuntimų skaičius Baltijos šalyse, palyginti su praėjusiu laikotarpiu, išaugo 49 proc. ir pasiekė 108 tūkst. atsisiuntimų.
Apklausą internetu organizavo SIA „Omnicom Media Group“ naudodamasi Europos viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų asociacijos ESOMAR (www.esomar.org) standartais. Apklausa buvo atliekama 2017 m. vasarį, joje dalyvavo 2126 respondentai iš visų Baltijos šalių, amžiaus grupę sudarė asmenys nuo 18 iki 65 metų.
Galimi pranešimų tipai
• pranešimai apie visus įeinančius mokėjimus konkrečioje sąskaitoje;
• pranešimai apie siunčiamus mokėjimus, viršijančius tam tikrą kliento nustatytą sumą;
• pranešimas kai sąskaitos likutis nukrenta žemiau nei kliento nustatyta riba;
• banko „Nordea“ pasiūlymai (naujos kampanijos, produktai);
• banko „Nordea“ informaciniai pranešimai (pavyzdžiui: internetinės bankininkystės/ bankomatų pasiekiamumas, poskyrių darbo laiko pakeitimai ir pan.).
Kaip įjungti mobiliosios programėlės pranešimus?
Pirmiausia reikia atnaujinti (arba atsisiųsti, jei dar neturite) „Nordea“ mobiliosios bankininkystės programėlę. Naujoji pranešimų paslauga gali būti įjungta programėlės meniu skyrelyje „Nustatymai“ pasirinkus punktą „Pranešimų nustatymai“. Atsidariusiame lange reikia įjungti šalia „Įjungti pranešimus“ esantį jungiklį ir atlikti pranešimų paslaugos konfigūravimą pagal poreikius kiekvienai iš turimų sąskaitų. Tai atlikus pakeitimus reikia išsaugoti paspaudžiant lango apačioje esantį mygtuką „Išsaugoti“. Programėlės pranešimus gali gauti visi „iPhone“ ir „Android“ telefonų naudotojai, kurie turi ir naudojasi „Nordea“ mobiliosios bankininkystės programėle „Nordea Lietuva“.
Klientai bet kuriuo metu gali lengvai įjungti ar išjungti pasirinktus pranešimus programėlės meniu skiltyje „Nustatymai“.