Už parkavimą mobiliąja programėle sumokėjęs kaunietis pateko į didelį nesusipratimą | Kas vyksta Kaune

Už parkavimą mobiliąja programėle sumokėjęs kaunietis pateko į didelį nesusipratimą

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė skaitytojo Giedriaus žinia ir prašymas išsiaiškinti galimai jo atžvilgiu įvykdytą neteisybę. Pasak vyro, jis buvo nubaustas už tai, kad susimokėjo už automobilio stovėjimą ne ta spalva pažymėtoje zonoje,kurioje buvo pastatęs automobilį.

„Savo automobilį parkavau I. Kanto gatvėje. Už parkavimą sumokėjau naudodamasis „UniPark“ programėle, tačiau po kurio laiko grįžęs prie automobilio radau baudos kvitą, kuriame parašyta, jog apmokėjimas – neteisingas. Man paskambinus į Všį „Automobilių stovėjimo aikštelės“ buvo teigiama, jog sumokėjau ne už tą stovėjimo zoną. Pasak atstovų, aš sumokėjau už mėlyną, o ten, pasak jų, yra geltona. Netrukus patikrinau šį teiginį „UniPark“ programėlėje ir nustėrau – šios dvi zonos susikerta ir tarsi viena su kita susilieja“, – pasakoja portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas Giedrius.

Juostos aikstelese_UniPark

Vyro teigimu, jis automobilį pastatė mėlynojoje zonoje, tačiau esą, remiantis programėlės „UniPark“ žemėlapio duomenimis, pusė zonos yra mėlynos spalvos, o kita pusė – geltonos. „Susimokėjau ir maniau, kad esu teisus. Paskambinau į „UniPark“ informaciją. Atstovai tepasakė, kad tokius dalykus turiu pastebėti pats. O paklausus, kur turėčiau kreiptis dėl kompensacijos, nes jaučiuosi neteisingai nubaustas vien dėl to, kad pagal jų žemėlapio rodmenis, aš pastačiau automobilį tinkamoje zonoje, o bauda vis tiek buvo skirta, negavau jokios informacijos“, – sako Giedrius.

Jo teigimu, „UniPark“ atstovai sujungė vyrą su galimai už situaciją atsakinga kita ten dirbančia moterimi, kuri taip pat nepadėjo spręsti susidariusios problemos, o tik pasakė, jog pašnekovas atsiųstų elektroninį laišką, kuriame viską nuosekliai išdėstytų, tačiau patikino, jog tokio dalyko, koks nutiko Giedriui, ji esą negali išspręsti.

Pasak vyro, jei automobilį jis būtų pastatęs brangiau kainuojančioje – geltonojoje zonoje, to nebūtų nutikę. Giedriaus teigimu, tai, ką jis gavo, nėra baudos lapelis su jame įrašyta suma. „Remiantis įstatymais, turėčiau praėjus 48 valandoms sumokėti parkavimo mokestį toje zonoje už visą dieną – apie 12 eurų. Tokiu būdu, nuobauda būtų panaikinta, o jei to nepadarysiu, po tam tikro laiko turėsiu susimokėti dar didesnę piniginę baudą – maždaug 20 eurų“, – sako skaitytojas.

Juostos aikštelėse_UniPark

Portalo „Kas vyksta Kaune“ žurnalistams susisiekus su „UniPark“ atstovais, šie teigė, jog minėta situacija jiems yra žinoma. Atstovai patikino nedelsiant pakartotinai susisieksiantys su klientu bei detaliai išsiaiškinsiantys situaciją, kuri, pasak „UniPark“, bus išspręsta kliento naudai.

Neilgai trukus į mūsų redakciją paskambino ir pats skaitytojas Giedrius bei patvirtino, jog „UniPark“ atstovai su juo susisiekė telefonu. „Jie pasakė, kad man sugrąžins sumokėtus pinigus – padengs baudą. Tačiau, pirmiausia, turiu ją sumokėti. Paprašė atsiųsti pranešimo numerį, asmeninius duomenis, banko sąskaitos numerį“, – atvirauja Giedrius.

Pasak vyro, jam skirta bauda gali siekti 20-40 eurų, kokia tai bus suma, skaitytojas tiksliai nežino. „Kadangi aš nesusimokėjau baudos per 48 valandas, bet buvau mokėjęs už stovėjimą vienoje iš pažymėtų zonų, tačiau neteisingai, galbūt bauda bus 40 eurų..?“, – svarsto vairuotojas.

Portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas Giedrius paaiškina, jog į mūsų redakciją kreipėsi ne dėl jam skirtos susimokėti baudos, o dėl to, jog esą norėjo informuoti kitus vairuotojus, kad šie neįsiveltų į panašaus pobūdžio situaciją, kokioje teko pabuvoti jam. „Pinigai už stovėjimo vietą sumokami naudojantis specialia mobiliąja Kauno miesto parkavimo aplikacija, tačiau galiausiai atsitinka taip, kad vis tiek išrašoma bauda“, – sako vyras.

Jis teigia pastebėjęs, jog „UniPark“ mokėjimo už automobilio stovėjimą tam tikroje zonoje aplikacijoje, zonų spalvos dubliuojasi daugiau nei vienoje vietoje. Esą interneto svetainėje www.parkavimaskaune.lt  minėtos zonos atskirtos viena nuo kitos teisingai, o „UniPark“ – dubliuojasi tarsi dengdamos viena kitą, o baudos, pasak Giedriaus, išrašomos remiantis pirmosios interneto svetainės (www.parkavimaskaune.lt aut past.) duomenimis.

„Manau, jog mobilioji „UniPark“ aplikacija klaidina vairuotojus.  Jos atstovai privalėtų ištaisyti virtualioje programėnėle rodomų žemėlapių klaidas, kad žmonėms būtų aišku, kurioje vietoje yra tam tikra parkavimo zona“, – svarsto „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas.

Taip jau sutapo, kad į kauniečio nusiskundimą buvo atsižvelgta akimirksniu – „UniPark“ atnaujino mobiliąją aplikaciją, kurioje automobilių stovėjimo zonos sužymėtos kur kas aiškiau nei senojoje. Tačiau vartotojai norėdami matyti pakeitimus, turi atsisiųsti naująją „UniPark App“ aplikaciją. Ją rasti galima programėlių atsisiuntimų parduotuvėse, instaliuotose išmaniuosiuose įrenginiuose.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA