Pradeda nuo Kauno: pasiūlė individualizuotą lietuvišką biznio drabužių stilių vyrams

Organizatorių nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Kai internetas ir socialiniai tinklai tiesiog skendi moteriškų drabužių pasiūloje ir gausybėje stiliaus naujienų, vyrams verslo drabužius dažniau tenka užsakinėti iš užsienio ar tenkintis masinės produkcijos pasiūla. Pastebėjęs, jog daugelis Lietuvos dizainerių koncentruojasi į moterų madą, kaunietis Kęstutis Lekeckas ėmėsi kolekcijos vyrams ir pristatė naują vyriškų drabužių prekės ženklą „Harmman“.

Individualumą pabrėžia ir verslo aprangoje

Dešimtmetį mados namuose dirbantis dizaineris sako pastebėjęs tendenciją, jog vyrai ėmė stipriau domėtis savo įvaizdžiu ir aprangos detalėmis: beveik 80 proc. dizainerio klientų šiandien sudaro vyrai, ne vienas jų – žinomas verslo, sporto ar pramogų pasaulio atstovas. „Tai rodo, jog vyrams įdomu turėti kažką naujo savo garderobe. Be to, Lietuvoje labai trūksta kūrėjų ar parduotuvių vyrams, ieškantiems oficialaus stiliaus drabužių“, – apie pribrendusį poreikį sukurti naują prekės ženklą vyrams pasakoja K. Lekeckas.

Pasak kūrėjo, surasti tinkamus drabužius sudėtingiausia vyrams, užimantiems aukštas pareigas ar besisukantiems verslo srityje. „Etiketas reikalauja tam tikro aprangos stiliaus: business traditional, business casual, black tie, mainstream business casual ir kt. Visgi tai, ką lengvai randame masinės pasiūlos parduotuvėse, susidaro vaizdas, jog pasirinkimas labai ribotas. Būtent todėl net ir griežtos klasikinės linijos drabužiuose ieškojau išskirtinių akcentų“, – pasakoja K. Lekeckas. „Harmman“ kolekcijoje pristatomi klasikinės linijos švarkai, kelnės, paltai, marškiniai, megztiniai bei kiti aksesuarai, papildyti moderniomis interpretacijomis, tokiomis kaip užapvalintos linijos, netradicinis proporcijų derinimas (pavyzdžiui, ilgesnės antkišenės) ar net subtilūs Baltų kultūros elementai.

„Švarkuose panaudojau 9 skylučių ragines sagas, kuriose išsiuvinėti eglutės, voro ir vėjo etnomotyvai. Manau, jog lietuvių kultūra yra tai, kuo mes galime būti įdomūs sau ir kitiems, pabrėžti savo individualumą“, – apie išskirtinius dizaino sprendimus pasakoja K. Lekeckas.

Lietuviai išlieka santūrūs, tačiau stilingi

Pasak dizainerio, didžioji dalis Lietuvos vyrų mėgsta rinktis saugius variantus, tačiau tai nereiškia, jog lietuviai neturi mados suvokimo ar skonio. Vietoje rėkiančių spalvų ar iššaukiančių detalių, lietuviai paprastai lieka ištikimi santūrumui ir solidžiam įvaizdžiui. „Ne visose situacijose vyras gali laisvai reikšti savo fantaziją per aprangą, nes yra tam tikri įpareigojantys dalykai ir susiformavęs aplinkinių mentalitetas, taip pat aprangos etiketas. Mada daro stiprią įtaką ne tik moterims, bet ir vyrams, tačiau kurdamas naują kolekciją vyrams stengiausi orientuotis į lėtąją madą – tai išlaikyta klasikinė linija su moderniais elementais. Tai, kas šiuolaikiška, bet nepasensta vos po pusmečio, dizaineriams pristačius naujas kolekcijas“, – pasakoja dizaineris.

„Harmman“ drabužiuose dominuoja intelektualūs pilki, mėlyni bei juodi atspalviai. Neretai sunkiai apibūdinamos spalvos sukuria solidumo įspūdį. Paltams ir kostiumams naudojamos medžiagos – natūrali aukščiausios kokybės šukuotinė vilna, medvilnė, tuo tarpu prabangių drabužių linija siuvama iš kašmyro, angoros, taip pat šilko.

Atkreipė dėmesį, kas svarbu vyrams

Remiantis šiuolaikinio vyro filosofija, kolekcija sukurta ne tik dalykiškiems, bet ir aktyviems, skubantiems vyrams. „Žinau, kad vyrams svarbu ne kiekybė, o kokybė, tad spintoje visada turi būti deriniai, tinkantys kelioms progoms. Kolekcijos išskirtinumas – paprastas formalios drabužių eilutės derinimas su kasdieniniu stiliumi. Tai atradimas vyrams, kurie turi išlikti oficialūs darbe ir tuo pačiu visada turėti kiek mažiau dalykišką, laisvalaikiui skirtą aprangą neoficialiems susitikimams ar vakarams“, – pasakoja K. Lekeckas. „Harmman“ aprangos derinimo koncepcija paremta aprangos kapsulės principu. Dizaineris žada kiekvienam sezonui pristatyti po naują drabužių eilutę: švarkus, paltus, džinsus, marškinius ar megztinius, kuriuos derinant tarpusavyje galima lengvai sukurti skirtingus įvaizdžius. Tuos pačius derinius bus nesudėtinga pritaikyti ir ateinančiais sezonais.

Dar vienas privalumas, kuris labai aktualus vyrams – apsipirkimo patogumas. Pasak dizainerio, išsirinkti puikiai tinkantį kostiumą ar švarką vyrui gali būti sudėtinga užduotis, nepaisant prekės ženklo kokybės. Svarbiausia „Harmman“ prekės ženklo kūrėjų stiprybė – patirtis – leidžia garantuoti gaminių kokybę bei komandos profesionalumą. Būtent todėl parduotuvėje esančioje siuvykloje vyrams bus koreguojami drabužiai pagal jų kūno proporcijas ir matmenis. Švarkai, paltai bei kiti drabužiai siuvami ir pagal individualius užsakymus.

„Harmman“ saloną rasite Karaliaus Mindaugo 64-42.

Daugiau apie kolekciją rasite „Harmman“ Facebook profilyje.

2 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Viešosios paslaugos peržengia savivaldybių ribas

Lietuva už kelis šimtus milijonų pirks naujus JAV sraigtasparnius

Žemaičių plente kelio nepasidalino mokomasis ir krovininis automobiliai

Dviratininko sankryžoje nepraleidusiam kauniečiui pamoka įsimins: teismas priteisė įspūdingą sumą

Kaune sustabdytos nelegalios daugiabučio statybos

Penkios garderobo tendencijos šį rudenį pagal Newmood stilistus

Sugedęs naujas troleibusas užkišo Šv. Gertrūdos gatvę (papildyta)

Kaune atidaromas miesto istorijai skirtas festivalis

Kaune rastos žmonių kaukolės ir kiti kūno dalių kaulai

Paveldosaugininkai: centrinių paštų pastatai turėtų būti naudojami pagal paskirtį