Į Lietuvą turistauti kviečia ketvirtį milijardo kinų

R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Kvietimas į Lietuvą pasieks 250 mln. kinų per didžiausią Kinijos kelionių internetinį paslaugų teikėją „CTRIP“.

Nuo sausio mėnesio virtualioje platformoje Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos užsakymu sukurtas reklaminis Lietuvos turizmo produktų puslapis kinų kalba ir patalpinti jį viešinantys skydeliai.

Šiuo metu Kinijos rinkai minėtoje platformoje pristatomi didieji Lietuvos miestai, konferencinis turizmas, SPA, gamta, šalies virtuvė. Internetinis Kinijos kelionių paslaugų gigantas domisi Lietuva kaip patrauklia turizmo kryptimi ir yra suinteresuotas pristatyti daugiau turizmo produktų, pvz., tematinius turus (kultūrinis ir istorinis maršrutas, natūralaus kraštovaizdžio maršrutas, vietinių tradicijų maršrutas ir kt.).

Pagrindiniai CTRIP tikslai: išvystyti naujus Lietuvos turizmo produktus Kinijos rinkai, stiprinti tendenciją keliauti į Lietuvą bei susipažindinti su šalimi kaip su senovinės kultūros lopšiu prie Baltijos jūros, padidinti Lietuvos turizmo produktų pardavimus Kinijoje.

„Turizmo sektorius Lietuvoje yra vienas sparčiausiai augančių. Turistų iš Kinijos skaičius kasmet didėja – 2015 m. Lietuvoje buvo apgyvendinta 9,6 tūkst. turistų iš Kinijos, t.y. 36,4 proc. daugiau nei 2014 m. Kinų nakvynių skaičius mūsų šalyje 2015 m. išaugo 59 proc. Įtvirtinę bendradarbiavimą virtualioje erdvėje, kalbinsime CTRIP atstovus įsteigti savo atstovybę Lietuvoje,“ – sako ūkio ministras Mindaugas Sinkevičius.

„Lietuva turistams iš Kinijos yra įdomi, nes kinai ieško naujų kelionių krypčių, jie itin vertina erdvę ir žalias zonas, kuriomis gali pasigirti mūsų šalis. Be to, keliautojai iš Kinijos vis labiau domisi autentiškomis ir savitos kultūros šalimis. Žinoma, turime atsižvelgti ir į tai, kad kinams aktuali pirkimo kultūra“, – tolimosios Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkos ypatumus vardija Turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė.

„Nemažai Kinijos gyventojų jau žino Lietuvą. Mes taip pat parvešime žinią, kad jūsų šalis labai graži įvairiais metų laikais, kad jūsų virtuvė yra labai kokybiška, o apgyvendinimo ir viešojo transporto infrastruktūra – aukšto lygio. Turizmą laikome ateities ekonomikos varikliu ir matome išties dideles bendradarbiavimo su Lietuva, abipusio šalių turizmo verslo skatinimo galimybes“, – teigia Duan Qiang, Kinijos turizmo asociacijos vadovas, praėjusią savaitę įvykusio vizito Lietuvoje metu pasirašęs bendradarbiavimo memorandumą su Valstybiniu turizmo departamentu.

CTRIP platforma užima 56 proc. Kinijos internetinės turizmo rinkos. Tarp CTRIP teikiamų paslaugų – viešbučių, skrydžių, traukinių bilietų, turų, kruizų pardavimai, automobilių nuoma, kelionių informacija.

Platformoje pristatomi 5 tūkst. miestų 200 šalių šešiuose kontinentuose. Per mėnesį sulaukiama apie 50 mln. aktyvių vartotojų.

0 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Amaliuose įlėkė į parduotuvės aikštelę ir sužeidė žmogų

Gatvių pavadinimai Lietuvoje: nuo Ąžuolų g. iki Lašinių g.

Kauniečiai vasarą išnaudojo kitaip: pėsčiomis keliavo iki Palangos

Jaunieji žalgiriečiai pranoko varžovus ir išplėšė trofėjų

Iš savivaldybės patalpų iškraustomas istorinės technikos muziejus: buvome apgauti

Skaitytojai: rekonstruotoje „Megoje“ krenta lubos? (papildyta)

Pakaunės krašte žavūs miesteliai ir nepakartojamas gamtos grožis

Šilumą kol kas teks pamiršti: šalnos darysis vis įžūlesnės

Kelininkai Kaune asfaltą kloja tiesiai į balą (video)

K. Brazauskienė atsivėrė: papasakojo apie onkologinę ligą, gyvenimą be velionio vyro ir vienatvę